така е като я пробвах по мързеливият начин.
Много съм Ви благодарен за досегашните отговори, и за бъдещите такива. 
така е като я пробвах по мързеливият начин.
Много съм Ви благодарен за досегашните отговори, и за бъдещите такива. 
, знам ли?alex0489 написа:В пълен шах съм. Проверих съединенията, има течност и нямаше въздух. Пак покарах градско, загря нормално (за два километра на 2-ра, 3-та си загря на 90гр. и не мръдна температурата, нито надолу нито нагоре, парно си имаше хубаво). Спрях, отворих капака, пипам радиатора и този път беше топличък, долното гумено съединение и то, а горното вряло. Не знам термостата ли е, какво е, ама много ме нерви. Ако тръгна на дълъг път и ми направи някой проблем не знам... Има го и варианта и аз да се вкарвам в някакви филми, знам ли?
отвори големият кръг радиатора стана врял заедно с долното съединение и се включи перката. Тепературата спадна до средата (стана доста бързо за около 1 мин. охлади) и пак радиатора изстина и долното съединение. Течността беше в норма, и нямаше повече "бълбукане" след последното голямо. Отвори големият кръг и със затворена капачка на разширителния съд. Пак температурата малко над средата и радиатора и долното съединение станаха врели и се включи перката. Всичко това ме навежда на мисълта че: не съм обезвъздушил системата както трябва, както и че термостата ми отваря големият кръг само като е загряла повече от необходимото т.е. над 90 градуса, за да охлади и спадне до 90 градуса. Моля поправете ме ако съм в грешка някъде. Безкрайно съм Ви благодарен за вниманието, отговорите и съветите които ми дадохте




jollycatman написа:lion_heart002 написа:Последните две изречения в поста преди моя,те съветвам ДА НЕ ГИ ПРАВИШ,АМА НИКОГА!Останалото е правилно! Долей като изстине мотора за последно и не карай без капачка!
Аргументирай се колега, защото на моята кола съм го правил няколко пъти по този начин и не съм срещал никакъв проблем.
ktamen написа:jollycatman написа:lion_heart002 написа:Последните две изречения в поста преди моя,те съветвам ДА НЕ ГИ ПРАВИШ,АМА НИКОГА!Останалото е правилно! Долей като изстине мотора за последно и не карай без капачка!
Аргументирай се колега, защото на моята кола съм го правил няколко пъти по този начин и не съм срещал никакъв проблем.
Желателно е колата да загрее без капачка, но това може да стане на паркинга не е нужно да е в движение. След последното доливане колата задължително трябва да загрее на място още веднъж до отваряне на термостата и работа на място поне още 5 минути. Иначе има риск двигателя да е пълен с антифриз, а радиатора с чиста вода и дори да държите колата в топъл гараж като излезете радиатора да замръзне преди да е отворил термостата, а ако е навън...
. Правейки го по този начин последното доливане е някъде по пътя и докато се прибера водата и антифриза вече са се "разджуркали". Освен това последното доливане след като отвори термостата едва ли ще е повече от 50 - 100 мл.Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта