Снощи докато се прибирах към нас, изведнъж колата загуби мощност, след 30-тина метра тръгна, после отново. Оказа се, че губи единия цилиндър. Като обърна на бензин - няма проблем, обърна ли на газ единия цилиндър изчезва и започва да мирише много. Свалих филтърната кутия, погледнах да не се е извадил някой от маркучите към колекторните тръби - нямаще такъв проблем. Започнах да раздвижвам на ръка магнитните бобинки на газовата рейка, оказа се че едната не работи. Като я поразмърдах тръгна и колата заработи нормално. Сутринта отново работеше на 3 цилиндръра, повторих номера з размърдването и успях да стигна до работа нормално. Някой да е патил от подобен проблем? Инжекциона е "Бардолини" и е на не повече от 15-20к км.
Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
- shotoman
 - Мнения: 456
 - Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
 - Автомобил: VW Polo 6N1
 - Двигател: AEE 1997
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
Здравейте колеги,
Снощи докато се прибирах към нас, изведнъж колата загуби мощност, след 30-тина метра тръгна, после отново. Оказа се, че губи единия цилиндър. Като обърна на бензин - няма проблем, обърна ли на газ единия цилиндър изчезва и започва да мирише много. Свалих филтърната кутия, погледнах да не се е извадил някой от маркучите към колекторните тръби - нямаще такъв проблем. Започнах да раздвижвам на ръка магнитните бобинки на газовата рейка, оказа се че едната не работи. Като я поразмърдах тръгна и колата заработи нормално. Сутринта отново работеше на 3 цилиндръра, повторих номера з размърдването и успях да стигна до работа нормално. Някой да е патил от подобен проблем? Инжекциона е "Бардолини" и е на не повече от 15-20к км.
			
									
									Снощи докато се прибирах към нас, изведнъж колата загуби мощност, след 30-тина метра тръгна, после отново. Оказа се, че губи единия цилиндър. Като обърна на бензин - няма проблем, обърна ли на газ единия цилиндър изчезва и започва да мирише много. Свалих филтърната кутия, погледнах да не се е извадил някой от маркучите към колекторните тръби - нямаще такъв проблем. Започнах да раздвижвам на ръка магнитните бобинки на газовата рейка, оказа се че едната не работи. Като я поразмърдах тръгна и колата заработи нормално. Сутринта отново работеше на 3 цилиндръра, повторих номера з размърдването и успях да стигна до работа нормално. Някой да е патил от подобен проблем? Инжекциона е "Бардолини" и е на не повече от 15-20к км.
- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
Така както го описваш прилича на хлабава връзка. Няма много за чудене.
			
									
										
						- shotoman
 - Мнения: 456
 - Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
 - Автомобил: VW Polo 6N1
 - Двигател: AEE 1997
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
Т.е. въпросната бобинка да губи маса, това ли имаш предвид?
			
									
										
						- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
Добре де, вместо да пишеш тук, защо не извадиш буксата на бобинката и да зачистиш? Толкова ли не ти идва на ум?
Установил си важното - от къде е проблема. Размърдай си мозъка и намери решение.
			
									
										
						Установил си важното - от къде е проблема. Размърдай си мозъка и намери решение.
- shotoman
 - Мнения: 456
 - Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
 - Автомобил: VW Polo 6N1
 - Двигател: AEE 1997
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
Хахахаха благодаря колега, просто съм на работа и не мога в момента да се занимавам. Ползвам това време да събера мнения на патили колеги, за да мога довечера да си поиграя.  
			
									
										
						- KingoftheROAD
 - Мнения: 2486
 - Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
 - Автомобил: VW Transporter T4 1995
 - Двигател: ACU
 - Местоположение: Калояново
 - Контакти:
 
Re: Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
stefan4o написа:Така както го описваш прилича на хлабава връзка. Няма много за чудене.
Хлабава клема, или прекъснат проводник. Щом знаеш бобинката коя е, направо хващай бика за рогата, извади и намуши 5-6 пъти куплунга, ако това не помогне, пробвай с леко дърпане двата проводника, ако някой е прекъснат би трябвало да се скъса излолацията му в мястото на прекъсване, или наблизо...
- eurogas
 - Мнения: 438
 - Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
 - Автомобил: Jeep
 - Двигател: 4.7 V8
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
Досега нямам случай на лош контакт в буксата на инжектор, аз бих замерил с мултицет дали неработещата бобина има съпротивление, има случаи на изтрещяли бобинки, може да се тества и като се разменяр две съседни бобинки.
Най-лошия случай разбира се е изтрещял управляващия транзистор на компа, рядко се случва но е съвсем възможно.
			
									
										
						Най-лошия случай разбира се е изтрещял управляващия транзистор на компа, рядко се случва но е съвсем възможно.

- shotoman
 - Мнения: 456
 - Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
 - Автомобил: VW Polo 6N1
 - Двигател: AEE 1997
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
Като ги размърдам и работят, утре ще сваля всичко да почистя и огледам. Ще пиша веднага щом имам резултат.
			
									
										
						- shotoman
 - Мнения: 456
 - Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
 - Автомобил: VW Polo 6N1
 - Двигател: AEE 1997
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Поло 1.6 АЕЕ - газов инжекцион, губи цилиндър
Разкачих бобинките, прегледах връзките - от никъде нищо. Сега си работи без проблем. НО имам друг въпрос. Газовия инжекцион ми е BRC, понеже покрай други манипулации ми се наложи да махна акумулатора за повече от час, възможно ли е всички настройки, които сме правили с газаджиите свързани с ковпютъра на газта да са се ресетнали? Питам, защото изведнъж днес колата ми даде 10/100 извънградско, което направо ме стресира. До сега не ми е давала повече от 7.5-8. За първи път днес сипах в Лукойл, до сега само ОМВ. Възможно ли е заради великолепното гориво на Лукойл да ми е друснала такъв разход? Колата е с нови свещи, кабели, филтри....  
			
									
										
						
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта