Здравейте колеги,
от днес съм собственик на Пасат Б4, но имам няколко проблема, за който няма кой да питам освен вас.
1.Парното работи перфектно, но като го привключвам на степените дава искра в самото копче(врътката) и не работят степените.На 2-ра или на 4-та работи едно и също.Къде да търся проблем.
2.Не ми работят халогените, а малко ме съмнява за 2бр. изгорели крушки.Възможно ли е да има ел проблем и къде да го търся.
3.Нямам ел регулиране на фаровете.Това нормално ли е за този модел.Колата е 95-та АБФ мотор.
4.От къде в Бургас колеги си купувате частите(качествени) и колко пари да си приготвя за първоначалния ремонт, който ме чека а именно:
4.1 - Ремонт на рейката (има луфт)
4.2 - Смяна на маншоните на рейката
4.3 - Смяна на вътрешен накрайник
4.4 - Смяна на тампони на макферсон
4.5 - смяна на тампони на задния ляв носач
Знам, че има изписано по темата, ама от цялата работа в търсачката намериз само темата за макферсона.
Няколко проблема Б4
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет 29 юли 2010 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Няколко проблема Б4
От Варна съм,но и при вас май най богат избор има в елит кар.
Моя б4 е 96 и пак няма ел.фарове.За халогените виж първо бушона а за парното явно има слаби връзки за да ти искри.
Моя б4 е 96 и пак няма ел.фарове.За халогените виж първо бушона а за парното явно има слаби връзки за да ти искри.
Re: Няколко проблема Б4
А добре дошъл в отбора.И аз имам същия късмет точно Пасат и то АБФ.Ще си позволя да ти дам няколко съвета.
1.Намери си сигурен сервиз за окачването,защото сме със скъпо окачване и в същото време много слабо.Тампоните на макверсона не ги сменяй ако наистина не са много зле.Оригинален тампон макар и почнал да си заминава ще изкара повече от нов такъв.Нов тампон на макверсона рядко изкарва 10 000 км,каквато и марка да е.
2.Със ZF рейка съм поне аз и пак е по скъпия варянт,само гледай колко ще ти излезнат вътрешните накрайници,съмнявам се дали ще намериш без да са поръчка от един месец(Аз такъв го ядах,ми просто няма и няма и няма).Иначе като питаш и всички казват ааа има ии после ядец не са същите.
3.И моята няма реглаж на фаровете хем е GT.Че и халогени нямам.Все пак погледни буксите на халогените и дали са им здрави кружките.Как ги включи халогените та разбра,че не работят.
Каквото има ще помагаме поне с тоя дето сме го яли и ние,и каквото и да ти говорят да знаеш че имаш кола по-различна от Голф АБФ и по- различна от другите пасати.
Иначе върви изрода.

1.Намери си сигурен сервиз за окачването,защото сме със скъпо окачване и в същото време много слабо.Тампоните на макверсона не ги сменяй ако наистина не са много зле.Оригинален тампон макар и почнал да си заминава ще изкара повече от нов такъв.Нов тампон на макверсона рядко изкарва 10 000 км,каквато и марка да е.
2.Със ZF рейка съм поне аз и пак е по скъпия варянт,само гледай колко ще ти излезнат вътрешните накрайници,съмнявам се дали ще намериш без да са поръчка от един месец(Аз такъв го ядах,ми просто няма и няма и няма).Иначе като питаш и всички казват ааа има ии после ядец не са същите.
3.И моята няма реглаж на фаровете хем е GT.Че и халогени нямам.Все пак погледни буксите на халогените и дали са им здрави кружките.Как ги включи халогените та разбра,че не работят.
Каквото има ще помагаме поне с тоя дето сме го яли и ние,и каквото и да ти говорят да знаеш че имаш кола по-различна от Голф АБФ и по- различна от другите пасати.

Иначе върви изрода.



- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Няколко проблема Б4
Халогените ги включвам от копчето на фаровете като го издърпам към мен, ама не светва никой.Ако не намеря такива накражници мога ли да сложа втора употреба от някой пасат АБФ?А тампоните са толкова зле, че има 2 санта между чашката горе дето е болта и тампона.
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: Няколко проблема Б4
Добре дошъл колега! Относно халогените и фаровете, сигурен ли си, че копчето не е сменяно? Виж дали имаш ел. машинки на фаровете. Ако - да, то тогава търси панел за фарове втора ръка. По форума има обяви за Пасти на части. Виж при дърпане на копчето за халогените дали ти светят светлините за мъгла отзад до рег. номер. Ако няма никой значи имаш или бушон за смяна или копче... Успех!
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Няколко проблема Б4
На първото положение на издърпване няма никой, а на второто отзад светят, та се не траят чак.Не зная на пасата къде трябва да са тея ел. машинки.Исках от старата ми кола да си прехвърля ксенона, ама като видях колко е наблъскано около тея фарове се отказах.Как да се ориентирам дали има ел машинки.Ако може някоя такава снимка...
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Няколко проблема Б4
колеги днес забелязах едно пукане на пружините при въртене на волана, а ми се налага да пътувам на 140км от бургас и след час тръгвам.Дали е добра идея да пътувам с тази кола?Може ли да ми направи някоя беля на пътя?
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: Няколко проблема Б4
При първо дърпане трябва да светнат фаровете за мъгла. Виж дали са вързани долу под предната броня. Относно тропането на пружинитер заминал е лагера на макферсона. Можеш да караш и така, но трябва да калкулираш смяната на нов. Получава се при пълно завиване на място, нали?
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Няколко проблема Б4
Каква трябва да е нормалната температура на мсалото?
- ZEDYCUS
- Мнения: 357
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Няколко проблема Б4
Колега, погледни дали има въобще халогени, може да са само бленди, аз бях така като взех моя пасат. 

Re: Няколко проблема Б4
Това пукане най вероятно е от блокирали лагери в тампона на макверсона.Можеш да се движиш така ама май ти е време да дойдеш в клуба на фалшивите тампони.Тропа ли ти тампона при влизане в дупка?
Не знам какво да те посъветвам дали да смениш само лагерите или целите тампони с лагерите,просто новите не карат.
За машинките за ел.фарове има едно като врътка, пласмасово прилича все едно от него се регулират фаровете,май че беше между късите и дългите,бяло до капачката на късите на това место са моторчетата.Ако това бялото е там-нямаш моторчета.Ако нямаш моторчета,то не е задължително да са от АБФ,от който и да е Б4 стават.
Провери ли крушките на халогените може да са изгорели или да не са подкачени буксите.
Температурата на маслото е различна в зависимост колко е загрял мотора и какво му е натоварването.Моя АБФ на 120 държи от 102-106 на 150 стига 110 че ги и минава.Зависи по нанадолно ли си или нанагорно.
За ксенона има място стига мерак да има,еее зор е ама става.Проблема е че изкараха закон с който забраняват не фабричен ксенон на рефлекторни фарове.И ще има глоообии.
И почвай да четеш по темите има писано,писано и докато търсиш което те интересува ще научиш и други неща.
Не знам какво да те посъветвам дали да смениш само лагерите или целите тампони с лагерите,просто новите не карат.
За машинките за ел.фарове има едно като врътка, пласмасово прилича все едно от него се регулират фаровете,май че беше между късите и дългите,бяло до капачката на късите на това место са моторчетата.Ако това бялото е там-нямаш моторчета.Ако нямаш моторчета,то не е задължително да са от АБФ,от който и да е Б4 стават.
Провери ли крушките на халогените може да са изгорели или да не са подкачени буксите.
Температурата на маслото е различна в зависимост колко е загрял мотора и какво му е натоварването.Моя АБФ на 120 държи от 102-106 на 150 стига 110 че ги и минава.Зависи по нанадолно ли си или нанагорно.
За ксенона има място стига мерак да има,еее зор е ама става.Проблема е че изкараха закон с който забраняват не фабричен ксенон на рефлекторни фарове.И ще има глоообии.
И почвай да четеш по темите има писано,писано и докато търсиш което те интересува ще научиш и други неща.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Няколко проблема Б4
хм... мойта температура на маслото по борд-а на 140 стои на 94 градуса и повече от това не качва, затова се притесних, ама явно не е страшно.Халогените имат буксички, ама са само капачета (декоративни.Иначе тампоните ми не тропат изобщо, но между шапката и бомбето има 2 пръста растояние.Вторник колата влиза да ги оправя тея работи, че много ме нревят.Иначе съм доволен.Сливен-Бургас 100км, средно шофиране на места 140 на места 80.. абе средна скорост да кажем е 100км разхода на газ пълно-пълно е 8.8.Или от екото в сливен до ОМВ на Мираж 103,7км бутилката взе 9,17л.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Няколко проблема Б4
Мислех си, че отзад тропа от тампон на заден носач(че е прокъсан) а то било от Гърнето.Някой некадърник не е направил извивката, която трябва да мине над задния мост качествено, и при леко натоварване на колата започва да опира тръбата в моста, а при празна кола при всяка дупка се удрят тръбата и моста.Мога ли по някакъв начин да опростя генерацията, като искам да си запазя тишината в купето, и как фабрично трябва да бъде тая извивка.Мога ли да махна катализатора и какъв ще е ефекта, защото гледам, че има някакво кабелче, което влиза в катализатора(не съм сигурен дали точно там е карализатора, но кабелчето влиза в самото тяло на катализатора)
Re: Няколко проблема Б4
Катализатора не го барай,в 99% е железен вътре и си е почти вечен(почти).Ако го махнеш и сложиш резонаторно гърне ще стане по-шумна.Аз го махнах и ефект никакъв не усещам.Нито се засили колата нито нищо,освен че си докарах повече шум.Отвреме на време я покарвай над 3500 об. тя ще се изчисти.
Онова с кабелчетата в катализатора е ламбда сондата и гледай да не я прецакаш,че трудно се намира читава(само ментета).
Средното гърне ни е купчина пари и то,350лв от Walker.Разни Вито Крафт просто не правят за пасат АБФ и предлагат всякакви щуротии дето не са за тая кола.Виж си тампони да не си скъсал.
Има варянт да се разхлаби връзката с 2 та болта след катализатора и да се завърти много леко генерацията за да не опира в гредата,но ако не ти е фабрична не знам.
Кажи как отстрани другите проблеми,нали за това е форума.
Онова с кабелчетата в катализатора е ламбда сондата и гледай да не я прецакаш,че трудно се намира читава(само ментета).
Средното гърне ни е купчина пари и то,350лв от Walker.Разни Вито Крафт просто не правят за пасат АБФ и предлагат всякакви щуротии дето не са за тая кола.Виж си тампони да не си скъсал.
Има варянт да се разхлаби връзката с 2 та болта след катализатора и да се завърти много леко генерацията за да не опира в гредата,но ако не ти е фабрична не знам.
Кажи как отстрани другите проблеми,нали за това е форума.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта