Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Вто 08 ное 2011 18:49


8) Днес го запалихме ,има малко дертове още но му се чу гласа!!
Трябва ми стартер или по-точно статора да закупя!
Тапичката на горивната рейка на АБФ,че пропуска или гумички за уплътнение!
И ремап :kissy:
Някой ако има двата чаркалъка да каже !!

Последна промяна от miro_hack на Сря 30 ное 2011 0:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот vankoGTI » Вто 08 ное 2011 19:18


:beer Браво на вас и да е безпроблемно ви пожелавам :bishop :да:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Чет 10 ное 2011 10:17


Маслото е Castrol EDGE SPORT 10W60 за високи натоварвания ,тези дни антифриз,термостат,стартер.И малко фото....ь


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Чет 17 ное 2011 21:39


Един бърз въпрос към Боби Пацо или Емо.

Да ми кажете ако знаете колко масло събира кр след основен ремонт с напълно сух картер,глава,помпа,филър, магистрали и маслоподгряващо устройство над филтъра?
Сух, като барут отвсякаде колко горе-доло в литри трябва да го напълни на оптимума?

scare :D


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот petroffbg » Чет 17 ное 2011 22:09


miro_hack написа:Един бърз въпрос към Боби Пацо или Емо.

Да ми кажете ако знаете колко масло събира кр след основен ремонт с напълно сух картер,глава,помпа,филър, магистрали и маслоподгряващо устройство над филтъра?
Сух, като барут отвсякаде колко горе-доло в литри трябва да го напълни на оптимума?

scare :D


Ако е с голфовия картер,подготви 6литра,може и да остане малко,махни кастрола,ще береш ядове! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Чет 17 ное 2011 23:16


Да си дойдем на думата. Благодаря за инфото.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Пет 18 ное 2011 2:02


petroffbg написа:
miro_hack написа:Един бърз въпрос към Боби Пацо или Емо.

Да ми кажете ако знаете колко масло събира кр след основен ремонт с напълно сух картер,глава,помпа,филър, магистрали и маслоподгряващо устройство над филтъра?
Сух, като барут отвсякаде колко горе-доло в литри трябва да го напълни на оптимума?

scare :D


Ако е с голфовия картер,подготви 6литра,може и да остане малко,махни кастрола,ще береш ядове! :Mr Green Fun


какво му е на кастрола?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот petroffbg » Пет 18 ное 2011 8:50


miro_hack написа:
petroffbg написа:
miro_hack написа:

какво му е на кастрола?



Произвеждат го къде ли не,включително и в Турция и не става,три мотора строших със ТVS навремето когато го имаше,а вариянта да уцелиш немски кастрол е много малък(по бар-кода се гледаше нещо).Ориентирай се към MOTUL, МОBIL,REPSOL или нещо друго.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот niikoo_1 » Нед 20 ное 2011 15:02


Едната ми кола в момента е с кастрол 5W40 и държи много ниско налягане на маслото, преди това на друга кола ми светеше зумера за маслото на магистралата с Магнатек 10В40, е смених маслото и проблеми изчезнаха.
Така, че кастрол в моя кола не сипвам, ако ще и от Марс да е, по-добре едно Фуксче от Ауто+ :mrgreen:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Пон 28 ное 2011 19:13


Малко периферия - с най-големия радиатор, който може да се умърда в този кош. :mrgreen: А за маслото,събра 5 литра и е над средата :lol: .Всеки КР събира различно количество масло,това установих от анкетата която проведох scare а уж са от един калъп :bowdown


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот kav4o » Нед 04 дек 2011 17:44


miro_hack написа:Малко периферия - с най-големия радиатор, който може да се умърда в този кош. :mrgreen: А за маслото,събра 5 литра и е над средата :lol: .Всеки КР събира различно количество масло,това установих от анкетата която проведох scare а уж са от един калъп :bowdown

Това е защото на всеки кр по различен начин му е ударен картера :mrgreen:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот Bobby_ » Нед 04 дек 2011 17:53


моя събра 5л при положение че имам и малък маслен радиатор....


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот paco » Вто 06 дек 2011 13:15


Тоз вентилатор така поставен без клапите в ляво е все едно го няма....само ще ти бучи в коша да знаеш, че е там :lol: Направи си едни хлопки от гума 3-4мм ..идеята е като тръгне мотора да ги засмуче към ламарината и да запуши отворите за да смуче въздух само през питата.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот leonardo_vd » Вто 06 дек 2011 16:59


Той оригинално си има клапи, ама колегата май е решил че са излишни.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Вто 06 дек 2011 20:46


Да! Реших че са излишни :lol: пък и левия сандал ми беше скъсан и си го подлепих с едната гума! :oops: .....Само да кажа,че 30 годишни хлопки се бяха изхлопали отдавна и ги махнах с цел нови,нови има ,само че не са сложени + това със стария радиатор налят с вода преката се пускаше само 10-15цек, след като го загася и това е,а преди да го загася да кажем,че съм минал пред 9-те кръга на ада с тоя голФ :x,с новия радиатор който е една педя кажи-речи по-голям от стария се съмнявам да се пуска често.Днес накупих малко гумени съединения за радиатора към блока,защото с новия трябваха доста повече чупки и завои, и след доста търсене намерих точните. Утре наливам антифриз и сменям лагерен тампон.

Трябва да правя топлинен щит на дроселите? Идеи?
Дайте идей и за размер на гуми,мисля 195 50 15 ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта