Петър Петров написа:brad4edat написа:Петър Петров Хаха Пич ти ме изкефи
И какъв е чалъма да вкараш биалетка ф20 на щанга ф24 без да я понапънеш??
Земи сподели тук как ги галиш с перце, та да знаят другите колеги след нас чалъма да не напъват като мене, щото явно съм скаран с чалъмите аз според тебе
Хубаво е като се изхвърляш, барем да споделиш с другите, как го правиш нежно а не само догатки! Форумите са за взаимопомощ а не за хвалби

Абе Сашеее, ти четеш ли, или само пиеш - писал съм щанга 20 мм с биалетка 24 мм какво ще ги правиш като има голям луфт бре, а това че се опитваш да сложиш неправилните части си е лично твой проблем и
дано не правиш други коли освен твойтаТи, юнако, прочете ли като писах за трите размера щанги и според тях и тампоните на биалетките - ако вземеш съответните биалетки за съответната щанга стават с нормален зор, ако се усереш с частите треа да имаш здрави ръчички, ама то е щото не знаеш за какво става въпрос, а само си се запъваш... е запъвай, има кой да е отзад
Пич ти биалетки въобще виждал ли си и менил ли си???
Повтарям пак, че явно не си прочел добре!!!
Щангата ми е ф24!!!
Новите биалетки са с отвор ф20!!!
Помисли добре и чети добре и ако мислиш, че комбинацията е грешна, то тогава потърси по софтуерите за авточасти и виж какво пише - "биалетка с отвор ф20 за щанга с размер ф24, препоръчва се монтаж в авто сервиз", интересното е че и номера на оригиналната биалетка съвпада с номера на новата!!!Ти как ги мениш незнам, твоя си работа, пък какво и как си го прочел незнам!
Нито аз нито колегите прочетохме до тук, как ти успяваш да сложиш правилно подбраните биалетки?? Кажи си чалъма де, нали каза че има чалъм, не ставало само с ускване и напъване според теб.
Лично аз чакам да кажеш чалъма, та да знаят и другите хора!!
Доколкото препрочетах последните си постове, явно или имаш проблем с очите, или си на 2-3 бири или имаш загуба на концентрация
