mufin написа:Но най-логичен е принципът за 6-те заплати, който е и най-близо до истината в нормалните държави.
Според тая логика трябва в момента да карам Пассат Б5.5 с хубави екстри
Блазе ми

mufin написа:Но най-логичен е принципът за 6-те заплати, който е и най-близо до истината в нормалните държави.

stefan4o написа:Според тая логика трябва в момента да карам Пассат Б5.5 с хубави екстри
Блазе ми
mufin написа:stefan4o написа:Според тая логика трябва в момента да карам Пассат Б5.5 с хубави екстри
Блазе ми
Е, то не е задължително.
Ако си махна месечните разходи и мигновено квотата ми пада на Голф четворка с 1.6 бензин
Като си махна и месото от менюто, дрехите, обувките, разходите по малката ми принцеса - О, Джетата ми е идеална 

mean_green написа:Моят автопарк е на стойност под 1 мой доход, но няма такъв отговор
mufin написа:emdless4 написа:Има, има, но малко хора го спазватБеше залегнал в една книга, на Тръмп май, да не те излъжа, че отдавна я четох.
Всеки може да си формира принцип, но ти си го написал като "американския принцип". Тоест според теб американците предимно си купуват коли с цена около 10% от годишния им доход.
А това извинявай, е безкрайно далеч от действителността.
Ако си прочел (както по-нагоре правилно беше споменато) че принципът е да е до 10% от активите (имоти, спестявания) това вече звучи доста по-логично
Но най-логичен е принципът за 6-те заплати, който е и най-близо до истината в нормалните държави.
emdless4 написа:Не според мен, според Доналд Тръмп.
" трябва поне малко да погледнем как е положението в действителностstefan4o написа:
Е, то не е задължително.
T.e. как тогава да го разбираме това за 6-те заплати?

BG_Golf4e написа:В US при средна 40к долара годишно,колко дават за една кола,то нов Мустанг там е 23к долара,а нова Тойота 17к в зелено
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 62 госта