голф 4 1.9 тди 110 AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bacardi9006
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 ное 2011 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот bacardi9006 » Вто 15 ное 2011 14:08


здр колеги имам следния проблем със голфа прозрачния маркуча който излиза от горивния филтър има въздух
ето и снимка
http://alfa.kachi-snimka.info/images/bwy1321358869l.jpg




zak73
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 07 дек 2010 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот zak73 » Сря 16 ное 2011 18:48


Здравей, карах Бора с такъв двигател 6 години и винаги си имаше въздух в този маркуч - никакъв проблем, караш и поздравяваш


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот Stivi » Чет 17 ное 2011 11:03


Такива единични мехурчета не са проблем,както е казал колегата преди мен-карай и не се притеснявай !


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот Даскала™ » Чет 17 ное 2011 13:07


И никой ли не знае причината :?:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот joker » Пет 18 ное 2011 21:24


Нямаш проблем!И при мен е така вече почти година....а колата върви пущинката-лети като жребец подир разгонена кобила...и малко яде!
Причината???....питай Всевишния....а докато ти отговори карай и си свиркай!


slavi_fena88
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 24 юни 2009 22:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Zlatograd

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот slavi_fena88 » Пет 18 ное 2011 23:52


И при мен е така колеги ве4е 5 години си карам голф 4 и ваздуха все си го има и до днес нямам никакав проблем така 4е не се притесняваите


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот crank666 » Съб 19 ное 2011 0:25


Нормално е да има малко въдух...под малко разбирам да минава по 1 балонче въздух на няколко секунди. Ако има повече тогава причинителите може да са няколко: смяна на горивния филтър, смяна на скобите на маркучите, преглед на маркучите за спукване, почистване на сондата на резервара. Не подценявай нито един от тези фактори, защото е възможно да са няколко. При мен имаше някакви сезали и найлони от хубавата нафта(вътре в сондата) , както и клапата на горивния филтър не беше наред. Смених и скобите и се оправи.


Потребителски аватар
vladrs
Мнения: 360
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот vladrs » Съб 19 ное 2011 22:19


колега и аз наскоро се загледах във въпросният маркуч(понеже правих нафтова помпа),та и аз имам там едно-две мехурчета,а вече година карам и нямам проблем,а и както казаха колегите-не вярвам да е прблем,така че карай си колицата и така.Хайде поздрави и :drunk


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот SMEL » Съб 19 ное 2011 22:44


И аз съм със същия мотор и винаги съм имал това мехурче,но никога не ми е правило проблем.Така че си карай спокойно.


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот evn » Нед 20 ное 2011 13:56


И аз имах същия проблем и ми палеше много трудно с много въртене, но след като ми смениха маркучленцата (едни такива къси, където са до свещите) нещата зааааспаха, няма и помен от мехурчета.Сега пали от половин оборот.Майстора каза, че се разхлабвали с времето и от там започва да смуче лекичко въздух и обърква цялата система, но тези дни забелязвям, че съъъъвсем лекичко пак се появява мехур, явно с течение на времето маркучите се разширяват.


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот stangero » Нед 20 ное 2011 19:51


има една пласмаска на нафтовия филтър отгоре струва 10-15лв смени си я и няма да имаш межурчета


Потребителски аватар
vaskoneti
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 15:49
Автомобил: GOLF MK4
Двигател: 1.9 TDI 110 PS AHF
Местоположение: Разград
Контакти:

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот vaskoneti » Нед 20 ное 2011 22:54


Е и при мене има такива въздушни мехурчета ! Не мисля че колегата си заслужава да се цапа, при положение че колата върви много яко и не дава индикации да и недостига нещо, карай така и не барай дизелака, върви ли ----- не пипай !!!


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот red.devilll » Пон 21 ное 2011 1:28


stangero написа:има една пласмаска на нафтовия филтър отгоре струва 10-15лв смени си я и няма да имаш межурчета

не е ли по-добре само 0-пръстените да смени вместо целия филтър?


bojilov11
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот bojilov11 » Пон 21 ное 2011 7:57


Колега,аз имам същия голф,със същия двигател и като повечето колеги от форума имах проблеми с топлото палене. Закарах колата на не до там доказан майстор,който като видя въпросните мехурчета беше категоричен,че това е причината за трудното топло палене и ми препоръча да разглобя половината кола (каза да разглобя и изчистя резервоара и ако това не помогне да проследя целия поток на нафтата и да сменя всички видов маркучи) Това едва ли е лошо като цяло,но не беше нужно. След като от форума разбрах,че проблема с топлото палене вероятно е заради стартер,смених втулки и четки и проблема изчезна. Но мехурчетата във въпросния маркуч все още ги има,като не мисля,че това е проблем,защото колата върви доста добре,не усещам недостиг на гориво дори когато я форсирам до червено. Като цяло аз съм на принципа когато нещо работи не го пипам,а ти не си посочил дали заради тези мехурчета имаш някакви проблеми с автомобила си. Ако нямаш,моето мнение е да не се занимаваш!


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот deversant » Пон 21 ное 2011 9:23


Немога да разбера,тези мехурчета са си съвсем нормално нещо за дизелов двигател!
Имам ги и на поло 6н 1.9Д 64к.с
и на голф 4 1.9тди 110к.с
Полото пали от половин превъртане
Голфа от две и половина!
Което си е нормално както за едната,така и за другата!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта