Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nova Zagora
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Почти същото е връзването на газта несъм правил снимки но ще щракна някоя и ще кача , за да се види за какво става дума.Всичко по газта е направено както трябва само трябва да я настроят по-добре и да спре това забиване при подаването на газ както и придърпването след смяна на скоростите. Само немога да си обясня защо като е студена върви като луда а като се стопли става мудна?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
студена по-богата смес, - отива на температъурен датчик.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nova Zagora
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
И на мен натам ми бие само не го знам кои е и къде е ? На бензин тази сутрин със студен двигател нямаше никакво прекъсване и си работеше перфектно а ускорението като самолет.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nova Zagora
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Вчера ходих на реглаж на газовата и резултата е по-добро вървене на газ отколкото на бензин а разхода на борд компютъра ми даде 8.7 ако наистина е така ще съм много много доволен! Прекъсването продължава да го има но сега е малко по добре. От газ сервиза също ме насочват към бобина на газ прекъсването се удвоява като сила ! Този газ сервиз е представителството на Ланди Ренцо в Ямбол и съм много склонен да повярвам , че проблема наистина може да се окаже бубина както каза и колегата от форума. В сервиза са имали сходен проблем предния ден самоче с Рено Лагуна видях я и собственика и каза , че след смяната на бубината всичко вече си е наред и няма прекъсване и предърпване. Сега само незнам от къде да си намеря бубина за проба ?
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Както няколко пъти вече каза Kriss11, колата е тежка и не обича да я превключват на по-висока предавка (най-често от 2 към 3) на ниски обороти!
Аз карам форд Galaxy 2.3 бензин, което е същото купе, същата скоростна кутия, само че с по-мощен двигател на Форд (145 кс) и трябва да ти кажа, че явно не е до конете - придъпрва си осезателно (какво ти придърпване, направо си се разлюлява купето напред-назад), ако не му угодиш и това е!
Карах така първите няколко дена. Определено имаше връзка с инертната маса. Направих си някои експерименти и установих, че и при рязко подаване на газ в движение се получава подобно. А иначе колата си беше съвсем в кондиция, нямаше някакви забележки по двигател и пр.
Накрая един колега ме светна, че тука старите ми навици не вървят и трябва да сменям предавките на по-високи обороти. Той го отдаде това на двуделния маховик (което на мене не ми говори много). Но ми каза в никакъв случай да не продължавам да го карам така, ами да си натискам смело газта и докато не набере да не превключвам, иначе може да си отворя голяма беля.
За няколко дена свикнах и вече много рядко се случва и то едва доловимо да ми придърпа при смяна към по-висока предавка. Сега докато и старата кола е все още на служба при мене, ги редувам - и ме "слушат" общо взето еднакво добре и двете.
Отделно имаше и едно спорадично падане на оборотите за секунди, което след смяната на почти всички консумативи, вече не съм го наблюдавал. Мисля, че причината беше въздушния филтър - след неговата смяна изчезна напълно. Това не е твоя случай, но на някого може да е полезно. Освен това, искам да отбележа и че определено след всеки сменен консуматив работата и на двигателя поне с мъничко се подобряваше. Затова дори и ако придърпването ти е от друго естество, обърни внимане за всеки случай и на тях, и особено на:
- маслото на двигателя
- спирачната течност и съединителя (тук тя обслужва и него освен спирачките. да се внимава особено при изтакането на частта от пробката на съединителя! като я сменяхме наскоро, половината от времето отиде да го обезвъздушаваме, след като точно накрая избързах и отпуснах педала преди клегата да завие пробката. педала омекна съвсем и голяма играчка стана докато почне да отделя що-годе нормално. накрая маркучето директно в казанчето да се затвори контура и с още малко помане стана пак съвсем както си трябва съединителя)
ПП. И като си оправиш колата, да напишеш за всички тук, какъв е бил проблема и как е бил решен
Аз карам форд Galaxy 2.3 бензин, което е същото купе, същата скоростна кутия, само че с по-мощен двигател на Форд (145 кс) и трябва да ти кажа, че явно не е до конете - придъпрва си осезателно (какво ти придърпване, направо си се разлюлява купето напред-назад), ако не му угодиш и това е!
Карах така първите няколко дена. Определено имаше връзка с инертната маса. Направих си някои експерименти и установих, че и при рязко подаване на газ в движение се получава подобно. А иначе колата си беше съвсем в кондиция, нямаше някакви забележки по двигател и пр.
Накрая един колега ме светна, че тука старите ми навици не вървят и трябва да сменям предавките на по-високи обороти. Той го отдаде това на двуделния маховик (което на мене не ми говори много). Но ми каза в никакъв случай да не продължавам да го карам така, ами да си натискам смело газта и докато не набере да не превключвам, иначе може да си отворя голяма беля.
За няколко дена свикнах и вече много рядко се случва и то едва доловимо да ми придърпа при смяна към по-висока предавка. Сега докато и старата кола е все още на служба при мене, ги редувам - и ме "слушат" общо взето еднакво добре и двете.
Отделно имаше и едно спорадично падане на оборотите за секунди, което след смяната на почти всички консумативи, вече не съм го наблюдавал. Мисля, че причината беше въздушния филтър - след неговата смяна изчезна напълно. Това не е твоя случай, но на някого може да е полезно. Освен това, искам да отбележа и че определено след всеки сменен консуматив работата и на двигателя поне с мъничко се подобряваше. Затова дори и ако придърпването ти е от друго естество, обърни внимане за всеки случай и на тях, и особено на:
- маслото на двигателя
- спирачната течност и съединителя (тук тя обслужва и него освен спирачките. да се внимава особено при изтакането на частта от пробката на съединителя! като я сменяхме наскоро, половината от времето отиде да го обезвъздушаваме, след като точно накрая избързах и отпуснах педала преди клегата да завие пробката. педала омекна съвсем и голяма играчка стана докато почне да отделя що-годе нормално. накрая маркучето директно в казанчето да се затвори контура и с още малко помане стана пак съвсем както си трябва съединителя)
ПП. И като си оправиш колата, да напишеш за всички тук, какъв е бил проблема и как е бил решен

-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 11:21
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1997
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Колеги и аз забелязвам леко придърпване, но само на газ, на бензин го няма, наистина трябва да се кара на малко по високи обороти за да не предърпва, мотора ми е 2.0 ADY ГИ Фобос1.
Последна промяна от grisho на Съб 03 дек 2011 15:13, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 11:21
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1997
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
До Крис11
Колега, газовите инжектори на рейка ли са ти или отделно, защото не се вижда на снимките, ще кача снимки на моя мотор - за сравнение
Колега, газовите инжектори на рейка ли са ти или отделно, защото не се вижда на снимките, ще кача снимки на моя мотор - за сравнение

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Не са на обща рейка. От изпарителя дебел маркуч към тройник, оттам 2 маркуча към "рейки" с по 2 дюзи.От всяка дюзите
къс маркуч към колектора.
Разход 11-12л/100 км на къси разстояния до 5 км при сегашни температури. Паля на бензин, след 1-2 мин потеглям./По принцип рахода на място е около 800 гр/ч/.
къс маркуч към колектора.
Разход 11-12л/100 км на къси разстояния до 5 км при сегашни температури. Паля на бензин, след 1-2 мин потеглям./По принцип рахода на място е около 800 гр/ч/.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 11:21
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1997
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
kris11 написа:Не са на обща рейка. От изпарителя дебел маркуч към тройник, оттам 2 маркуча към "рейки" с по 2 дюзи.От всяка дюзите
къс маркуч към колектора.
Разход 11-12л/100 км на къси разстояния до 5 км при сегашни температури. Паля на бензин, след 1-2 мин потеглям./По принцип рахода на място е около 800 гр/ч/.
Крис разхода ти е супер, аз нещо немога да се справя много добре с настройката на газовите времена и ми гори доста повече, сега нямам много време да експериментирам, знаеш ли колко са ти дълги маркучите от дюзите до колекторите, какъв ти е инжекциона, мисля си че моите са дълги и ще се наложи да ги накъсявам, мисля че са някъде към 16-17см? На колко мм. са ти разпробити дюзите?
Качил съм снимки в гаража, може да ги погледнеш.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г

Един познат слага пак на ADY 96г турски ГИ , при него са на 1 рейка. И той има съшия разход, а го товари с 500-600 кг плодвое и зеленчуци /има магазинче /.
Имам вибрация като запаля и е студен двигателя - от ауспуха е , но не мога да го хвана откъде е .Докато отида на работа и да използвам канал вече я няма вибрацията. Като тръгвам да се прибирам пак я няма. Ходий на с-з за ауспухи - нямам скъсан тампон по с-ма , не опира никъде ни тръба ни гърне. Само сутрин на студено.И това започна като паднаха температурите вечер/рано сутрин под 2-3 гр.
Изпарител ф-р газ - 9 см ,ф-р тройник 25 см , тройник - рейка 2 х 25 см , рейки -дюзи 4 х 10 см
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 11:21
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1997
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
kris11 написа::mrgreen: утре ще измеря дължината на марку1чите. ГИ е Ланди Ренцо. Не знам какъв е диаметъра. Оставих я на газджиите и псоле я взех.
Един познат слага пак на ADY 96г турски ГИ , при него са на 1 рейка. И той има съшия разход, а го товари с 500-600 кг плодвое и зеленчуци /има магазинче /.
Имам вибрация като запаля и е студен двигателя - от ауспуха е , но не мога да го хвана откъде е .Докато отида на работа и да използвам канал вече я няма вибрацията. Като тръгвам да се прибирам пак я няма. Ходий на с-з за ауспухи - нямам скъсан тампон по с-ма , не опира никъде ни тръба ни гърне. Само сутрин на студено.И това започна като паднаха температурите вечер/рано сутрин под 2-3 гр.
Изпарител ф-р газ - 9 см ,ф-р тройник 25 см , тройник - рейка 2 х 25 см , рейки -дюзи 4 х 10 см
Колега, благодаря ти за информацията, а може ли да погледнеш в книжката ти или в гаранционната ти карта, трябва да са описани размера на дюзите на газовите инжектори колко мм. са ги пробили, че голямо лутане, аз ги пробих както пише по каталог на минимума 2,1 мм. но нещо не ми вдъхват доверие, мисля на пролет да си разделя инжекторите както са твоите 2х2 и да накъся малко маркучите на газта, може би там е ключа


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Един познат слага пак на ADY 96г турски ГИ , при него са на 1 рейка- писал съм по-нагоре. От рейката къси маркучи към дюзите.
Нищо не пише за дюзите ни в паспорта , ни в серв. кн.
Нищо не пише за дюзите ни в паспорта , ни в серв. кн.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nova Zagora
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Здравеите колеги от доста време не съм се появявал но сега вече съм тук и ще пиша . Все още несъм отстранил проблема с прекъсването което между другото се увеличи още , а и финансите засега са доста ограничени и затова не предприемам никакви ремонти ! Ако някой може да помогне по-проблема моля да пише може и Л.С. Тел.0886694449 Който и каквато и информация да има по моя въпрос нека да пише или да звънне много ще съм благодарен ако открием проблема!
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Понеже и аз имам такъв проблем от скоро с Пасат 1.8 20v ADR 99г. И гледам че една година си я караш така прекъсвайки, а в по-предишните постове си писал че ще пробваш с друга бобина. Правил ли си тест с друга бобина?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
draior написа:Понеже и аз имам такъв проблем от скоро с Пасат 1.8 20v ADR 99г. И гледам че една година си я караш така прекъсвайки, а в по-предишните постове си писал че ще пробваш с друга бобина. Правил ли си тест с друга бобина?
-На Голчото сменях след НГ бобината .Малко влага и прекъсвания,работа на 4 цилиндъра , слабо ускоряване. Старата имаше 3-4 цепнатини по пластмасата. Докато беше сухо времето нямаше проблеми, но при 1 дъжд преди НГ се намокри и направи пробив. Бобините са консуматив - от "младост" пластмасата започва да се пука .
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта