аха .. а некой преди да го иска сети ли се колко му е данъка, смяната на маслото и обслужването, или едни гуми да му купи..
Я бабе седи си с рьондо...



TDI V12 6.0 - 500кс, 1000 Nm дебютира в AUDI Q7
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Преди да стане чак толкова интересно с този V12 ще излезне началото на идната година един друг дизелов агрегат от по-малък калибър, който в момента се монтира само на А8. Пак дизел, пак мноо бяга
Жокер: цилиндрите са с 4 по-малко, а работният обем е добре познат от един бензинов агрегат
... както писах в Ауди форума: логичното следствие би било този V12 да отиде и в А8. Да де, ама това ако стане ще има една бензинова би'гачка с емблема S8 дето ще прави със сигурност по-слаби времена, та се питам дали няма да стане време да изкарат RS8 с примерно бензинов V12 bi-turbo. Та такива ми ти работи

Жокер: цилиндрите са с 4 по-малко, а работният обем е добре познат от един бензинов агрегат

... както писах в Ауди форума: логичното следствие би било този V12 да отиде и в А8. Да де, ама това ако стане ще има една бензинова би'гачка с емблема S8 дето ще прави със сигурност по-слаби времена, та се питам дали няма да стане време да изкарат RS8 с примерно бензинов V12 bi-turbo. Та такива ми ти работи

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Именно заради тези слухове ми се струва най-логичен този агрегат за тях. Те така или иначе няма да тръгнат да откриват топлата вода, т.е. сами да правят нов дизел, а и досега взимат някои двигатели назаем от VW.
А както знаем - традициите не са това, което бяха
Защо да се отказват от голямото парче баница, заради някакви си традиции? Доколкото помня, допреди 2г. в официалните си изявления, БМВ отричаха турбото в бензиновите си двигатели...
А както знаем - традициите не са това, което бяха

Защо да се отказват от голямото парче баница, заради някакви си традиции? Доколкото помня, допреди 2г. в официалните си изявления, БМВ отричаха турбото в бензиновите си двигатели...
Малко отклонение от темата, но и ламбо не е далеч от дизеляка:
http://car-reviews.automobile.com/news/ ... llardo/12/
http://autocar.co.uk/news_article.asp?na_id=212640
http://car-reviews.automobile.com/news/ ... llardo/12/
http://autocar.co.uk/news_article.asp?na_id=212640
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Tyan написа:Ако Порше сложат дизел са загинали тотално ....излизат от класа на Ферари и Ламборгини и без това едно време тръгнаха по тоя път с Кайен
Това пък откъде си го измисли?! Кайен е един от най-успешните модели на Порше в момента, и един дизелов двигател, при това толкова мощен, ще им пасне идеално в гамата, при положение, че в Европа вече над 50% от новите автомобили се продават с дизелов двигател.
А Ламборгини, тракторите...




Не виждам къде е проблема един спортен автомобил да е с дизелов двигател, освен ако това не води до прекалено висока пазарна цена. След като Ауди печелят Льо Ман с дизелов агрегат, всичко останало от тук нататък, което би се казало контра, би било смешно и вероятно излязло от устата на невеж човек. Изключително висок въртящ момент още от "нулеви" обороти; висока мощност при високите обороти; достатъчно висока максимална скорост - и всичко това в комбинация със сравнително нисък разход. Е по-хубаво от това, тури му пепел, братче! 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта