Първото нещо беше поставяне на мега Русенско производство, после духна гарнитура на главата.
Почна се с филма, взех си глава с механични повдигачи занесох я на валката да я портнем и от там се почнаха клапани от бмв 7мм, смяна на водачи от 16в мотор, понежеса 7мм тарелки за клапаните от дуроаломиний с вкопано място за малки пулчета и разтъргани хидравлични чаши, шлайф на главата 1мм, поставяне на газови дюзи за газов инжекцион и едно раздвижно колело и така 1000 км. докато не духна пак гарнитурата.
И се почна новия филм долнище от 2Е мотор с новата глава, която бяхме направили и друга кутия, наредена от валката, следва палене.








Монтиране и климатик комфорт система на стъклата фолирани с лумар фолио.