Ел стъкла на Б4
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Ел стъкла на Б4
Имам изронени зъби на машинката за движение на стъклото на шофьорската врата.Не съм търсил мн задълбочено,но май са дефицитна стока.Знае ли някой дали този зъбен сектор на предната и задната врата е един и същ и дали подлежи на размяна.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Ел стъкла на Б4
За да бъда честен трябва да спомена,че ми минаваше подобна идея през главата.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Ел стъкла на Б4
Дефицитна са да
. Ронят се зъбите, умира електрониката, отпорва се ламарината на мястото на захващане на гребена, пластмасата на колелцето. Няма нищо здраво в тези механизми. Викат до тогава са здравите коли
. Механизъм нов 220 лв, електроника 500 лв
. Става и прехвърлянето от ляв на десен и обратно с някой печен железар



- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Ел стъкла на Б4
Аз моите зъбци ги наварих със телоподаващ апарат ( мисля че телта беше за стомана, със електрожен не става да се наварява), после нагрях с горелка наварените места и внимателно с малко чукче ги набих допълнително. След като се охлади, взех малкото шлайфче и оформих вниматело зъбчетата. Накрая нагрях до червено мястото със въпросните зъбци със газовата горелка и директно в ледената вода. За сега 5-6 месеца след ремонта работи:)
Трябва да се обърне внимание при сглобката на зъбния венец да няма луфтове, ако трябва се коригират. Зъбците се износват именно заради появата на луфт между венеца и зъбното колело!!! Оправиш ли луфта, няма да имаш проблем със зъбците.
За мен тази процедура ( за 1-2часа работа) си заслужава опита, а и не ми се налага да ги търся под дърво и камък тези части.
Трябва да се обърне внимание при сглобката на зъбния венец да няма луфтове, ако трябва се коригират. Зъбците се износват именно заради появата на луфт между венеца и зъбното колело!!! Оправиш ли луфта, няма да имаш проблем със зъбците.
За мен тази процедура ( за 1-2часа работа) си заслужава опита, а и не ми се налага да ги търся под дърво и камък тези части.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пет 07 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Ел стъкла на Б4
Оправих го вече.На битака намерих машинката.Оказа се че буксите са различни но редукторите са със еднакво закрепване,та ги размених заедно с моторчето.
- ABSOLUT
- Мнения: 4435
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ел стъкла на Б4
Колега, сподели от какво ФВ е механизма, че пасна на Б4-ката и колко пари го взе?
От битака в Ямбол ли?
От битака в Ямбол ли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта