*Тези данни и цифри не си ги измислям, отидох да питам в Unitrade и още 1-2 специализирани сервиза - за AUDI A8 2,5TDi - смяна ангренажен ремък с труда - около 3-3.500лв. ми казаха навсякъде!
Кой е по-надежден?
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Сега понеже някой ще се запитат веднага - да уточня! Самият нагренаж не е особено скъп - 250-300лв. е. ОБАЧЕ има 4 или 6 обтяжни ролки (различните TDi-та), които от своя страна са по 220лв. Има 2-3 амортисьора (по 100тина лв.) за успокояване вибрациите на мотора, за да можете да казвате "ама виж как мърка - по-тихо от бензинка!". Задължително се предписва смяна на водната помпа с всеки ангренажен ремък - тя е около 500-800лв. (в зависимост от модела). Имаме и разни други дреболии като консумативи по обслужването на мотора, както и другите ремъци - и те са 200-300лв... и т.н. и т.н. Само от едно обслужване с консумативи (не говорим да се чупи колата - говорим за належащи текущи смени) може да си назад от дизел в сравнение с бензин около 2-3.000лв. Ходи избивай после от икономия на гориво!
Което както казах е на цената на бензина, ама поне гори по-малко количество.
*Тези данни и цифри не си ги измислям, отидох да питам в Unitrade и още 1-2 специализирани сервиза - за AUDI A8 2,5TDi - смяна ангренажен ремък с труда - около 3-3.500лв. ми казаха навсякъде!
*Тези данни и цифри не си ги измислям, отидох да питам в Unitrade и още 1-2 специализирани сервиза - за AUDI A8 2,5TDi - смяна ангренажен ремък с труда - около 3-3.500лв. ми казаха навсякъде!
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Еми от последното мнение си правя следния извод :
Ако карам кола от 2001 дизел и ми замине воднага помпа и ангренажа - 5700. Ако пък карам бензинова от същата година и ми замине водната помпа и ангренажа тези неща едва ли не без пари ще ми ги сменят (или може би там ги няма
).
Хайде стига сте се изхвърляли вече.
Ако карам кола от 2001 дизел и ми замине воднага помпа и ангренажа - 5700. Ако пък карам бензинова от същата година и ми замине водната помпа и ангренажа тези неща едва ли не без пари ще ми ги сменят (или може би там ги няма
Хайде стига сте се изхвърляли вече.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Кое е изхвърляне - иди в Юнито и питай като не вярваш! Или ти ще си поддържаш А6цата или А8цата при бай Пешо гаражния майстор?! Това, че вие сте свикнали с ремък от 18лв. да карате 1 живот, не значи че при новите коли е така!
Бензинките нямат толкова ролки, нямат амортисьори, ремъците им са мааалко по-евтини. Иначе за водната помпа и при тях е желателно да се сменя... цената е сходна! САМО че същото обслужване на 2,4 бензин примено би струвало около 1.500лв. (ако държите да ви изкарам подробно цените), а не 2,500-3,500лв.
Бензинките нямат толкова ролки, нямат амортисьори, ремъците им са мааалко по-евтини. Иначе за водната помпа и при тях е желателно да се сменя... цената е сходна! САМО че същото обслужване на 2,4 бензин примено би струвало около 1.500лв. (ако държите да ви изкарам подробно цените), а не 2,500-3,500лв.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Vento написа:Кое е изхвърляне - иди в Юнито и питай като не вярваш! Или ти ще си поддържаш А6цата или А8цата при бай Пешо гаражния майстор?! Това, че вие сте свикнали с ремък от 18лв. да карате 1 живот, не значи че при новите коли е така!
Бензинките нямат толкова ролки, нямат амортисьори, ремъците им са мааалко по-евтини. Иначе за водната помпа и при тях е желателно да се сменя... цената е сходна! САМО че същото обслужване на 2,4 бензин примено би струвало около 1.500лв. (ако държите да ви изкарам подробно цените), а не 2,500-3,500лв.
На бай Пешо гаражния майстор услугите за сега не ползвам, ремонтирам си сам нещата ако ми се наложи. Един единствен път отидох в "Юнито" и после си получих колата без закачени макучи за обратната нафта и това го разбрах след като си бях излял нафтата по булеварда, така че и "Юнито" отпада. А пък и да ти кажа на бай Пешо (ако стоя и го гледам в ръцете) бих му имал много повече доверие отколкото на Юнито дето не те пускат да видиш какво и "сервизират" на колата. Цените няма да ги коментирам защото не съм запознат, но и не смятам да полвам услугите на сервиз, който ще ми сменя водната помпа при смяна на ангренаж "защото е проръчително" (просто не виждам връзка между двете неща).
А по принцип не смяташ ли, че доста отместихме основната тема.
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Мисля, че доста се отплеснахте от темата.
Според мен "по-надежден" двигател няма. Всичко опира до условия, пробег, поддръжка и тн. Също зависи и от точния модел кола и двигател!!!
С риск да подразня всички, от моторите на VW най-грозния е 1.9Тд . Досега съм видял над 30 такива със счупен вал. Ако пък имат и клима - гаранция за ремонт.
Карам засега бензинов 1.8Ми и не съм видял някакви ядове. А исках да купувам точно 1.9Тд
Иначе реално погледнато 1.6Д двигател на Голф2 е доста по-икономичен от моя , с 5-6 години по-нов. Ама комшията като запали неговата печка пред блока(ако запали въобще през зимата) отгоре хвърлят саксии, а аз като запаля мойто Венто се чува само хидравликата на волана
И аз се отплеснах.
Според мен "по-надежден" двигател няма. Всичко опира до условия, пробег, поддръжка и тн. Също зависи и от точния модел кола и двигател!!!
С риск да подразня всички, от моторите на VW най-грозния е 1.9Тд . Досега съм видял над 30 такива със счупен вал. Ако пък имат и клима - гаранция за ремонт.
Карам засега бензинов 1.8Ми и не съм видял някакви ядове. А исках да купувам точно 1.9Тд
Иначе реално погледнато 1.6Д двигател на Голф2 е доста по-икономичен от моя , с 5-6 години по-нов. Ама комшията като запали неговата печка пред блока(ако запали въобще през зимата) отгоре хвърлят саксии, а аз като запаля мойто Венто се чува само хидравликата на волана
И аз се отплеснах.

- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
При мен на А6(С4) смяна на всички ремъци, ролки, един обтегач, смяна на масло, филтри реглаж + труда = 450-500лв
Иначе Венто е прав мноо ролки мнооо нещо. На по-новото А6 смяна ан ангренажен ремък + водна помпа = 800лв.
Смяна на всички ролки и ремъци и филтри и масла = 2500лв +
Но и при бензинките от този клас не са много евтини консумативите
Иначе Венто е прав мноо ролки мнооо нещо. На по-новото А6 смяна ан ангренажен ремък + водна помпа = 800лв.
Смяна на всички ролки и ремъци и филтри и масла = 2500лв +
Но и при бензинките от този клас не са много евтини консумативите
Vento написа:Кое е изхвърляне - иди в Юнито и питай като не вярваш! Или ти ще си поддържаш А6цата или А8цата при бай Пешо гаражния майстор?! Това, че вие сте свикнали с ремък от 18лв. да карате 1 живот, не значи че при новите коли е така!
Бензинките нямат толкова ролки, нямат амортисьори, ремъците им са мааалко по-евтини. Иначе за водната помпа и при тях е желателно да се сменя... цената е сходна! САМО че същото обслужване на 2,4 бензин примено би струвало около 1.500лв. (ако държите да ви изкарам подробно цените), а не 2,500-3,500лв.
Венто,
1. Колко излиза смяна на ремък на 1,9ТДИ / НДИ след 2001, че тия коли по-горе не всеки ги кара и по на запад от нас ?
2. За примера по-горе - 2,5ТДИ гори около 8-9/100км по инфо от АУДИ форума. 2,4бензин предполагам, че гори поне 12-13/100км като гледам тук някои Пасати 2,0 колко горят. Значи - 9х1,5=13,50лв/100км и 13х1,8=23.40лв/100км. Разликата е 9,9 лв/100км, т.е 9900лв на 100 000км. Мисля, че горе-долу там се сменя агренажен ремък.
Сметката е доста груба, но ако имаш по-различни данни - дай и да посмятаме
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
Toledo написа:2. За примера по-горе - 2,5ТДИ гори около 8-9/100км по инфо от АУДИ форума. 2,4бензин предполагам, че гори поне 12-13/100км като гледам тук някои Пасати 2,0 колко горят.
2,5ТДИ гори градско 7-8 при луда ръчка съм стигал до 9
нормално 7-8
извънградско 6,5-7 макс 8
а аз съм с куатро и дига разхода..ако е без куатро е и по-малък.
madmen написа:Мисля, че доста се отплеснахте от темата.
Според мен "по-надежден" двигател няма. Всичко опира до условия, пробег, поддръжка и тн. Също зависи и от точния модел кола и двигател!!!
С риск да подразня всички, от моторите на VW най-грозния е 1.9Тд . Досега съм видял над 30 такива със счупен вал. Ако пък имат и клима - гаранция за ремонт.![]()
Карам засега бензинов 1.8Ми и не съм видял някакви ядове. А исках да купувам точно 1.9Тд
Иначе реално погледнато 1.6Д двигател на Голф2 е доста по-икономичен от моя , с 5-6 години по-нов. Ама комшията като запали неговата печка пред блока(ако запали въобще през зимата) отгоре хвърлят саксии, а аз като запаля мойто Венто се чува само хидравликата на волана![]()
И аз се отплеснах.
Моя майстор ми е казвал - ти си сменяй маслото редовно, купувай само качествено и не дръж стрелката на оборотомера в "червеното", пък ще сменяш вал, ама друг път
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта