основен ремонт или двигател от морга

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sasho_boreca
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 29 апр 2011 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот sasho_boreca » Вто 22 ное 2011 12:44


Колата е Бора 1.9 TDI 110к.с. Реалните й километри са около 400 000. Зимата сутрин пали изключително трудно /след 5-6 подгрявания и пак задържам ключа около 4 секунди докато запали/ Сменяни са акумулатор, стартер, свещи абсолютно всичко, от което може да е и според двама техници... не прави достатъчно компресия, следствие от сдухан двигател. Също така шумът от двигателя може да се мери с този на бусове с 5-6 години по-стари от нея. Не ми се продава, защото има абсолютно всички екстри пък и свикнах с нея, а няма да й взема добра цена. Та дилемата е дали да направя основен ремонт на двигателя /и колко долу горе ще струва това нещо/ или да й търся двигател от друга бора /който е божа работа, колко ще изтрае/.




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот Zinoto » Вто 22 ное 2011 21:06


Не бързай със такива инвестиции, трябва ти истинска диагностика, с мерене на компресия ако трябва. Такава кола съм настройвал със същите симптоми и не си знаеше километрите. До мерене на компресия не се стигна, но центровката беше на голямо предварение, а палеше доста трудно. Разпределителния вал и беше със зъб и половина на закъснение. Помпата също може да се настройва и помага доста, особено ако и тя е износена, тогава и ремонт на мотора няма да ти помогне ако не се нагласи помпата - минавал съм по тоя път с моя кола. Кажи на първо място гори ли масло и духа ли много като се извади щеката за маслото?


Потребителски аватар
manekena
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот manekena » Вто 22 ное 2011 21:16


не вземаи друг мотор докато не видиш на твоя какво му е.извади буталата и премери износването на цилиндрите ако са в норма и буталата са добри слагаи нови сегменти и биелни лагери +ремонт на клапани и шлаиф глава,виж си минал после едни 200 000 км.всичко зависи от блока и коляновия вал :012:


sasho_boreca
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 29 апр 2011 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот sasho_boreca » Вто 22 ное 2011 21:47


Zinoto написа: Кажи на първо място гори ли масло и духа ли много като се извади щеката за маслото?

Ами за 5 години съм доливал масло мисля че 3 пъти и то по-малко. Според мен това е нещо нормално за кола на 12 години. Другият път като я запаля, ще проверя дали духа, не съм се сещал досега. Иначе, когато е студена от ауспуха излиза много дим /светло сив на цвят/. И стрелката на температурата отива на 90 градуса след близо час каране, но това може да си е от нея.


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот tdi90 turbo » Вто 22 ное 2011 21:50


колега виждал съм подобен двигател на 680000км таке се съмнявам твоят а е здухан премери компресията вижте да не взема въздух от някъде


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот lion_heart002 » Вто 22 ное 2011 22:07


На 400 000 хиляди мотора НЕ МОЖЕ да е издухан!Просто НЯМА как! Освен с едно и също масло да ги е минал тия 400 000! mhihi mhihi mhihi


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот Zinoto » Вто 22 ное 2011 22:40


lion_heart002 написа:На 400 000 хиляди мотора НЕ МОЖЕ да е издухан!Просто НЯМА как! Освен с едно и също масло да ги е минал тия 400 000! mhihi mhihi mhihi

Ако е прегряван може, но най-вероятно не е за ремонт на двигателя. Просто трябват малко проверки и да се настрои и регулира всичко. Хората доливат по 2 литра масло от смяна до смяна и не правят ремонти и си карат колите. Качествена диагностика на първо място! Достатъчно е центровката да не както трябва за тия симптоми, да не говорим за другите неща, които също трябва да се проверят.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот sam_boha » Вто 22 ное 2011 23:00


Колегите са прави. Първо сериозна диагностика - там ще излезе нещо. Ако си сменял /то май няма как да не си/ ангренаж и не е правена настройка на ВАГ-КОМ ето ти едно отлично предварение или закъснение. Някоя изгоряла свещ и хопа - пушилки сутрин. 400 хил. наистина не са таванът на тези мотори. Щом казваш, че и не гори масло в несвяст, което, както отбеляза някой, е количеството над 2 литра, значи работата не е толкова зле. :да:


sasho_boreca
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 29 апр 2011 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот sasho_boreca » Вто 22 ное 2011 23:38


Просто много хора /не специалисти/само докато я чуят и веднага изводът е... двигателят е отишъл. Километражът показва 207000 км, но веднъж като я закачиха на компютър, показа почти 400 000км. Благодаря, ще я закарам да й направят диагностика и да видим какво ще покаже. Интересно е, че на всеки сервиз, в който съм я вкарвал, съм казвал за тези неща, и никой не предложи да направи диагностика на двигателя


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот Zinoto » Сря 23 ное 2011 0:58


Доколкото знам в Русе сервизите май само името им е сервиз :063: и при бай Цанко не те съветвам да ходиш.


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот bkunev » Сря 23 ное 2011 8:49


Дизеловите двигатели на VW почват да работят нормално след 400000 км. :roll: :roll: Майтап!!!
А по темата: виж степента на износване, ремъци, помпи и тн. както те съветват колегите по горе... Може "дявола да не е толкова черен"
Успех и пиши какво направи! :beer


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот Vanich » Сря 23 ное 2011 16:49


Освен на запален двг да видиш дали духа от щеката, остави колата на втора на наклон дали ще започне да изпуска.


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот deversant » Сря 23 ное 2011 17:17


В Русе е вярно ,че са отврат.Аз неходя по сервизи,нямам никакво желание.Имам един свестен майстор занимава се със марката шкода,той има октавия 1.9тди ahf.На него бих се доверил,мога да ти дам телефон ако искаш! :да:


sasho_boreca
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 29 апр 2011 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот sasho_boreca » Сря 23 ное 2011 18:29


Vanich написа: остави колата на втора на наклон дали ще започне да изпуска.

Колата е автоматик


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: основен ремонт или двигател от морга

Мнениеот ivo1_r » Сря 23 ное 2011 23:45


Zinoto написа:Не бързай със такива инвестиции, трябва ти истинска диагностика, с мерене на компресия ако трябва. Такава кола съм настройвал със същите симптоми и не си знаеше километрите. До мерене на компресия не се стигна, но центровката беше на голямо предварение, а палеше доста трудно. Разпределителния вал и беше със зъб и половина на закъснение. Помпата също може да се настройва и помага доста, особено ако и тя е износена, тогава и ремонт на мотора няма да ти помогне ако не се нагласи помпата - минавал съм по тоя път с моя кола. Кажи на първо място гори ли масло и духа ли много като се извади щеката за маслото?

тя тая кола със тази центровка сигурно е работила като орехотрошачка и сигурно са се срещали клапаните с буталата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта