Възможно ли е да... ПАРНО?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Възможно ли е да... ПАРНО?

Мнениеот Taffy » Вто 12 сеп 2006 11:16


Имам питане,
възможно ли е за 20 минутно каране, през което съм спирал на светофари, изминал съм 5 км. точно, колата да не е достигнала температурата при, която термостата се отваря. Сменял съм го и температурата, на която се отваря е 94 градуса. Тази сутрин си беше хладно, но съм срещал по форумите изказвания, че на хора случили с парно започвало да духа горещо след 3 пресечки.

Аз в действителност имам проблем с парно, но температурата като си карам колата си достига нужното ниво и си седи там, включва се перката и т.н.

Можете ли да ми дадете някакви съвети. Мерси




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 12 сеп 2006 17:25


Принципно като си включил парното загрява по-бавно, освен това зависи от пътя - дали има изкачване, или е спускане. Аз понеже живея в Симеоново, и на отиване към работа е почти само спускане, и тия дни сутрин като е хладно ми достига 90 гр. чак при работата, а дотам са 12км. Обратно - на връщане за 5 мин вече съм на 90гр.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 12 сеп 2006 18:20


ако колата ти загрява нормално, а нямаш парно проблема по всяка вероятност е в радиаторчето на парното (запушено) или байпасните клапани към радиаторчето на парното. провери си нивото на антифриза.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 12 сеп 2006 20:16


ако колата държи нормална температура остава едно радиатор4е за отпушване


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MapTo`` » Сря 13 сеп 2006 0:27


радиаторчето може ли да се отпуши вобще или варианата е ново и сваляне на табло ?ако може да се отпуши какъв е метода


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 13 сеп 2006 6:16


откачаш двата маркича за парното и с вода под налягане ( с маркуч от чешмата) промиваш радиатора.


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Сря 13 сеп 2006 8:55


може и самите клапани от вънка да са при мен беше така и направо ги махнахме и слойихме две тръбички и сега си заспа 1 година почти така си я карам и зимата вътре е адската жега :) :drunk


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Сря 13 сеп 2006 9:55


А е възможно и клапата за регулиране на студения/топъл въздух на парното да е отишла! :evil:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 13 сеп 2006 22:20


IVD написа:А е възможно и клапата за регулиране на студения/топъл въздух на парното да е отишла! :evil:


При мен при същите симптоми беше точно от там. Дунапрена се распада и трябва да се залепи я кожа я нов или пласмаса термоустойчива, за което има писано много, така че порови. За да разбереш дали имаш грижа с радиаторчето на парното хвани двата маркуча който излизат от него при 90 градуса загряла кола - ако са почти еднакво и съизмеримо с дебелите маркучи топли не е то. Ако единия е чувствително по-студен - друга работа - почвай да ровиш там, но и за това е писано подробно. Тая тема е изчерпана отдавна напълно ми се струва.


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Чет 14 сеп 2006 9:25


Благодаря ви за отговорите,

ще ги проверя тези всичките неща.

Значи на мене входящата и изходящата тръба са си с еднаква топлина когато колата достигне нормалната си температура. Тази температура си се подържа постянна.
Миналия ден промивах колата със струя вода през точно тези тръби, но ефект нямаше.
Другото коеот е при мене, е че донапренчетата на клапите са ми изронени и ги няма.

! Друго което може да е интересно, е че вчера ходих до един майстор и го питах като варянт за течност за промиване на радиатора, той ми предложи Calgon за отстраняване на котлен камък при пералните. Не разяждало уплътненията и било ефикасно.


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Чет 14 сеп 2006 11:06


Колега няма смисъл да промиваш. Щом са ти изронени дунапрените влиза постоянно и много студен студен въздух! Отиди да ти оправят клапите и ще се родиш! На моята сам сложил картони облепени с алуминиево самозалепващо фолио,залепени със силикон за металните планки! Сега не може да се диша от парно, дори при 65-70 градуса!!


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Чет 14 сеп 2006 11:50


Мерси много за съвета,

на мен действително ми духа постоянно незавизимо на коя степен сами и в коя посока са клапита.

Първо аз ще пробвам да разглабям и лепа, а после ще търся майстор.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 14 сеп 2006 19:29


Имаше тема даже дали не беше в направи си сам за какво и как се лепи - някой казваха кожа, мойте са с някакво пласjмасово фолио направени - абе потърси има много инфо точно за този от проблемите с парното, но щом няма дунапрен не се чуди - това е, има неочакван ефект от фикса :) макар че ако се замислиш - е кво парно да има с еййй такива дупки, аз честно не се сещам за кво са ги направили там тея дупки а не си е плътно пък и с дунапрен облепени ама явно са имали хората нещо предвид - може би да меши все пак с малко студен въздух.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта