Имам питане,
възможно ли е за 20 минутно каране, през което съм спирал на светофари, изминал съм 5 км. точно, колата да не е достигнала температурата при, която термостата се отваря. Сменял съм го и температурата, на която се отваря е 94 градуса. Тази сутрин си беше хладно, но съм срещал по форумите изказвания, че на хора случили с парно започвало да духа горещо след 3 пресечки.
Аз в действителност имам проблем с парно, но температурата като си карам колата си достига нужното ниво и си седи там, включва се перката и т.н.
Можете ли да ми дадете някакви съвети. Мерси
Възможно ли е да... ПАРНО?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Принципно като си включил парното загрява по-бавно, освен това зависи от пътя - дали има изкачване, или е спускане. Аз понеже живея в Симеоново, и на отиване към работа е почти само спускане, и тия дни сутрин като е хладно ми достига 90 гр. чак при работата, а дотам са 12км. Обратно - на връщане за 5 мин вече съм на 90гр.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
IVD написа:А е възможно и клапата за регулиране на студения/топъл въздух на парното да е отишла!
При мен при същите симптоми беше точно от там. Дунапрена се распада и трябва да се залепи я кожа я нов или пласмаса термоустойчива, за което има писано много, така че порови. За да разбереш дали имаш грижа с радиаторчето на парното хвани двата маркуча който излизат от него при 90 градуса загряла кола - ако са почти еднакво и съизмеримо с дебелите маркучи топли не е то. Ако единия е чувствително по-студен - друга работа - почвай да ровиш там, но и за това е писано подробно. Тая тема е изчерпана отдавна напълно ми се струва.
- Taffy
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
Благодаря ви за отговорите,
ще ги проверя тези всичките неща.
Значи на мене входящата и изходящата тръба са си с еднаква топлина когато колата достигне нормалната си температура. Тази температура си се подържа постянна.
Миналия ден промивах колата със струя вода през точно тези тръби, но ефект нямаше.
Другото коеот е при мене, е че донапренчетата на клапите са ми изронени и ги няма.
! Друго което може да е интересно, е че вчера ходих до един майстор и го питах като варянт за течност за промиване на радиатора, той ми предложи Calgon за отстраняване на котлен камък при пералните. Не разяждало уплътненията и било ефикасно.
ще ги проверя тези всичките неща.
Значи на мене входящата и изходящата тръба са си с еднаква топлина когато колата достигне нормалната си температура. Тази температура си се подържа постянна.
Миналия ден промивах колата със струя вода през точно тези тръби, но ефект нямаше.
Другото коеот е при мене, е че донапренчетата на клапите са ми изронени и ги няма.
! Друго което може да е интересно, е че вчера ходих до един майстор и го питах като варянт за течност за промиване на радиатора, той ми предложи Calgon за отстраняване на котлен камък при пералните. Не разяждало уплътненията и било ефикасно.
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Колега няма смисъл да промиваш. Щом са ти изронени дунапрените влиза постоянно и много студен студен въздух! Отиди да ти оправят клапите и ще се родиш! На моята сам сложил картони облепени с алуминиево самозалепващо фолио,залепени със силикон за металните планки! Сега не може да се диша от парно, дори при 65-70 градуса!!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Имаше тема даже дали не беше в направи си сам за какво и как се лепи - някой казваха кожа, мойте са с някакво пласjмасово фолио направени - абе потърси има много инфо точно за този от проблемите с парното, но щом няма дунапрен не се чуди - това е, има неочакван ефект от фикса
макар че ако се замислиш - е кво парно да има с еййй такива дупки, аз честно не се сещам за кво са ги направили там тея дупки а не си е плътно пък и с дунапрен облепени ама явно са имали хората нещо предвид - може би да меши все пак с малко студен въздух.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта