Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
Здравейте колеги!Искам да чуя ваши мнения по проблем с оборотите.Прибирах се от път и карайки на бензин около Волово изведнъж оборотите ми паднаха и колата вместо да засили /понеже щях да изпреварвам/ намали и заби муцуна.Полека стигнах да Обретеник и спряхме в един познат за 15-20мин.После като се качих и запалих нямаше никакъв проблем-перфектно!Днес обаче, както си карах и оборотите паднаха под 2000 и не мръдват, без значение на място или в движение едва-едва се движеше на 2ра и прилашкваше.Спрях да почакам да дойдат да ме дръпнат до сервиз и като дойдоха да ме изтеглят колата си тръгна все едно нищо й няма.Отивайки в сервиза установиха, че няма проблем с датчика, а при проверка на компютъра изтриха грешки при ламбда-сондата, след което си платих и тръгнах.....след 400м отново се получи същото!Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и вече има опит или някой просто има идея какво е това, моля очаквам вашите предложения!
Последна промяна от gr_kanev на Пон 21 ное 2011 21:01, променено общо 1 път.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 14:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
имах подобен проблем и се оказа че има едно тънко маркуче което излиза от сервото което в единият краи е увито в плат поне моето беше така и се оказа че имено то бе скъсано и смучеше въздух
Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
рибар написа:имах подобен проблем и се оказа че има едно тънко маркуче което излиза от сервото което в единият краи е увито в плат поне моето беше така и се оказа че имено то бе скъсано и смучеше въздух
Не, не е там проблема.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
Това на газ или на бензин се случва или и на двете?
Сподели и с какъв двигател е,аз поне не видях.
Принципно може да е проблем и по запалването,ако е и на двете горива - заминаваща си бобина или датчик на ХОЛ.
Може да смесва горивата (изпускащ клапан,пикаеща дюза,издънен горивен регулатор и т.н.)
А Пасат от тези години не знам да има със заводска газова уредба.

Сподели и с какъв двигател е,аз поне не видях.
Принципно може да е проблем и по запалването,ако е и на двете горива - заминаваща си бобина или датчик на ХОЛ.
Може да смесва горивата (изпускащ клапан,пикаеща дюза,издънен горивен регулатор и т.н.)
А Пасат от тези години не знам да има със заводска газова уредба.


Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
И на газ и на бензин го прави това. 
Двигателя е моноинжекция, 1,8

Двигателя е моноинжекция, 1,8
- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
zfa159 написа:А Пасат от тези години не знам да има със заводска газова уредба.![]()
Стефчо, той е от завода на Фолксваген в Италия

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
vpetrovbg написа:zfa159 написа:А Пасат от тези години не знам да има със заводска газова уредба.![]()
Стефчо, той е от завода на Фолксваген в Италия.
Да,да и един мармот...

Щом е и на газ и на бензин - може би токов проблем.Може да е свещи,кабели,капачка,палец,датчик на Хол,бобина,влага из делкото,един тон неща.Трябва да се види като изгасне и не желае да запали дали има искра на свещите и ако няма,къде е

Моят курник правеше подобни проблеми преди да му се запуши тотално катализатора и да спре и да пали окончателно, 1 месец да го гледахме няколко умни глави и не можем да разберем какво му е.И аз бях учуден,че кола 92-ри набор има катализатор ама е на,там си беше,запушен тотално


- rosi17go
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
Има ли вероятност газовия клапан да прави проблем? На пасата на мъжа ми, го правеше този номер, не затваряше добре и смесваше горивата.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
Ами те са два по принцип,ако системата е направена като хората,даже ако отговаря на последните изисквания,са 3
(един отзад на бутилката (евро сонда),един стандартен газов клапан и един на изпарителя (електрически или вакуумен според типа на изпарителя)).Ако е от газовия клапан,на газ няма да има проблем.Трябва да има проблем и с газта и с бензина,за да е зле и на двете горива,което не е невъзможно,но е слабо вероятно.
Трябва да се види какво е положението с тоците по запалването и вакуумите по двигателя (маркучетата,тройниците,тампона на моното и т.н.), защото това са общите неща между работата на газ и на бензин.


Трябва да се види какво е положението с тоците по запалването и вакуумите по двигателя (маркучетата,тройниците,тампона на моното и т.н.), защото това са общите неща между работата на газ и на бензин.

Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
Точно така се оказа-свещи, кабели, капачка и катализатора на парчета.Пооправиха я, но не е както трябва, както си работи на място и започва да прекъсва и ако не й подадеш малко газ изгася.Но поне не е като преди.А в интерес на истината това е първият сериозен проблем който се получава, много запазена си беше като я взех.Благодаря за отговорите и мненията които написахте!zfa159 написа:vpetrovbg написа:zfa159 написа:А Пасат от тези години не знам да има със заводска газова уредба.![]()
Стефчо, той е от завода на Фолксваген в Италия.
Да,да и един мармот...![]()
Щом е и на газ и на бензин - може би токов проблем.Може да е свещи,кабели,капачка,палец,датчик на Хол,бобина,влага из делкото,един тон неща.Трябва да се види като изгасне и не желае да запали дали има искра на свещите и ако няма,къде е,ако има,да се гледа вече за проблеми по горивата (да ги смесва).
Моят курник правеше подобни проблеми преди да му се запуши тотално катализатора и да спре и да пали окончателно, 1 месец да го гледахме няколко умни глави и не можем да разберем какво му е.И аз бях учуден,че кола 92-ри набор има катализатор ама е на,там си беше,запушен тотално
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 14:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: Проблем с оборотите на Пасат Б4, 94г. бензин+заводска газова
Todorov71 написа:Точно така се оказа-свещи, кабели, капачка и катализатора на парчета.Пооправиха я, но не е както трябва, както си работи на място и започва да прекъсва и ако не й подадеш малко газ изгася.Но поне не е като преди.А в интерес на истината това е първият сериозен проблем който се получава, много запазена си беше като я взех.Благодаря за отговорите и мненията които написахте!zfa159 написа:vpetrovbg написа:zfa159 написа:А Пасат от тези години не знам да има със заводска газова уредба.![]()
Стефчо, той е от завода на Фолксваген в Италия.
Да,да и един мармот...![]()
Щом е и на газ и на бензин - може би токов проблем.Може да е свещи,кабели,капачка,палец,датчик на Хол,бобина,влага из делкото,един тон неща.Трябва да се види като изгасне и не желае да запали дали има искра на свещите и ако няма,къде е,ако има,да се гледа вече за проблеми по горивата (да ги смесва).
Моят курник правеше подобни проблеми преди да му се запуши тотално катализатора и да спре и да пали окончателно, 1 месец да го гледахме няколко умни глави и не можем да разберем какво му е.И аз бях учуден,че кола 92-ри набор има катализатор ама е на,там си беше,запушен тотално
колега аз преди да ми гръмне бобината имах такъв проблем оказа се че при монтажа на газовита са ми скъсали един кабел в една букса и тои не даваше добър контакт отворих буксата въстанових споиката но голям зор видях и маи наи добре е ако има проблем с тази букса направо да се смени а ако няма разпоен кабел напръскаи я с контактен спреи и виж дали ще има ефект
тази букса е с 4 кабела и влиза в смукателния колектор под дроселовата клапа и мисля че е за инжекцията но не съм сигурен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта