

emo-gar написа:Абе никакъв комп няма Нисана,по-дърт е от мене,керамичните развиват по-висока температура и по-бързо.Релето ползва сигнал от тепературен сензор на водата и така променя времето.Същият процес е и при Цваген,от простите с 4 паралелни свещи.
Сравнявал съм обикновени с керамични,е ако едните са жълти на върха,другите са почти с бял цвят-доста по топли.А и само стози тест съм напълно сигурен в изправността на свещите,какво толкова сложно и непостижимо за грамотен човек намират някои.Иначе компютри..ала-бала,все едно чета в бг.мама!...цимента се забърквал като за .."катми":D
drago_tr написа:Цъ...не гаснат...така ти се струва, защото стартера гълта всичкия ток и за другите консуматори не остава нищо т.е. ако си светнал фаровете и завъртиш стартера, фаровете не гастат, просто си намалят интензитета защото към тях не отиват 12V а много по малко.
red.devilll написа:emo-gar написа:Абе никакъв комп няма Нисана,по-дърт е от мене,керамичните развиват по-висока температура и по-бързо.Релето ползва сигнал от тепературен сензор на водата и така променя времето.Същият процес е и при Цваген,от простите с 4 паралелни свещи.
Сравнявал съм обикновени с керамични,е ако едните са жълти на върха,другите са почти с бял цвят-доста по топли.А и само стози тест съм напълно сигурен в изправността на свещите,какво толкова сложно и непостижимо за грамотен човек намират някои.Иначе компютри..ала-бала,все едно чета в бг.мама!...цимента се забърквал като за .."катми":D
КОлега,на нисана евентуално като греят подгревните свещи за горивото да не подгряват и водата за да спира по-рано релето.Май си противоречиш в двата поста. Релето си грее еднакво време и с двата вида свещи,но едните загряват по-бързо от другите.
Или искаш да кажеш,че с керамичните при -10 градуса грее 5 секунди,а с обикновенните при същата температура грее за 10 секунди? Ако така си го мислиш евала ти за заблудата.Температурния датчик не се влияе от това колко бързо са нагряли свещите ,защото няма от къде да знае колко са нагряли,а от това колко е студена охладителната течност и от там определя колко време да греят или изобщо да ги пуска да греят
tarikat89 написа:red.devilll написа:emo-gar написа:Абе никакъв комп няма Нисана,по-дърт е от мене,керамичните развиват по-висока температура и по-бързо.Релето ползва сигнал от тепературен сензор на водата и така променя времето.Същият процес е и при Цваген,от простите с 4 паралелни свещи.
Сравнявал съм обикновени с керамични,е ако едните са жълти на върха,другите са почти с бял цвят-доста по топли.А и само стози тест съм напълно сигурен в изправността на свещите,какво толкова сложно и непостижимо за грамотен човек намират някои.Иначе компютри..ала-бала,все едно чета в бг.мама!...цимента се забърквал като за .."катми":D
КОлега,на нисана евентуално като греят подгревните свещи за горивото да не подгряват и водата за да спира по-рано релето.Май си противоречиш в двата поста. Релето си грее еднакво време и с двата вида свещи,но едните загряват по-бързо от другите.
Или искаш да кажеш,че с керамичните при -10 градуса грее 5 секунди,а с обикновенните при същата температура грее за 10 секунди? Ако така си го мислиш евала ти за заблудата.Температурния датчик не се влияе от това колко бързо са нагряли свещите ,защото няма от къде да знае колко са нагряли,а от това колко е студена охладителната течност и от там определя колко време да греят или изобщо да ги пуска да греят
а тогава лятно време какво командва подгрева та свели по 1-2сек ,а зимата свети по 7-8-10сек ?
w_smith написа:ТДИто грее и през лятото, но не преди, а след запалването.
the_tupan написа:w_smith написа:ТДИто грее и през лятото, но не преди, а след запалването.
Точно така. Миналата година споменах на един електричар, че искам да имам индикация на таблото и за съпътстващото подгряване. Не знам точно какво направи на релето за подгряване, но сега след първоначалния подгрев и последващото палене на двигателя, лапата на таблото остава да свети докато не приключи допълнителното подгряване, което за мен си е една много полезна екстра. Случвало ми се е в някоя по- хладна лятна сутрин да няма първоначален подгрев, а след стартиране на мотора на има допълнителен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта