Проблем с централно заключване на Б3
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с централно заключване на Б3
Пластинките,които си изкривил вероятно са "крайните изключватели"!Те се регулират с едни пластмасови гайки!Провери ли за спукани спойки точно на тези контакти към платката?За да не спира компресорчето или контактите не работят или има повредени елементи по платката!Ако имаш пресни спомени си върни старата форма на контактите и следи при задействане на компресора дали се активират при крайните положения!Опита ли с компресорче от друга кола как е положението?
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Проблем с централно заключване на Б3
Колега ти хубаво си гледал спойките ама преазпой ли ги всичките наново с малко свеж калай????
Има студени и пукнати спойки които не се виждат понякога!!! Най добре е да ги презапоиш всичките до една, за да отпадне този вариант.
Има студени и пукнати спойки които не се виждат понякога!!! Най добре е да ги презапоиш всичките до една, за да отпадне този вариант.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с централно заключване на Б3
ОК ще пробвам да ги презапоя
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с централно заключване на Б3
Колеги не съм презапоявал платката, да си призная ме е страх че след тази процедура може въобще да не тръгне централното
. Сега забелязах още една промяна която е станала след като го разглабях - обърнаха се посоките на отключване и заключване. Преди отключваше като завъртя ключа на ляво а сега на там заключва
. Точно заради тези странни неща които се получиха не изкам повече да го базикам. Междувременно ходих при един майстор и той ми каза че крайните изключватели не работят, после ръчка още малко и каза че нещо по електрониката не е както трябва, т.е не става, за да се оправи това трябва ново. За това мисля да карам така докато изгори моторчето, по точно той ми каза че не изгаря а заклинва в лагерите като загрее, и после 30 лв за нова машинка
П.П питах го дали всички вакуумни централни са проблемни и той ми каза не, електрическите правят повече проблеми


П.П питах го дали всички вакуумни централни са проблемни и той ми каза не, електрическите правят повече проблеми
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с централно заключване на Б3
genov1 написа:Колеги не съм презапоявал платката, да си призная ме е страх че след тази процедура може въобще да не тръгне централното. Сега забелязах още една промяна която е станала след като го разглабях - обърнаха се посоките на отключване и заключване. Преди отключваше като завъртя ключа на ляво а сега на там заключва
. Точно заради тези странни неща които се получиха не изкам повече да го базикам. Междувременно ходих при един майстор и той ми каза че крайните изключватели не работят, после ръчка още малко и каза че нещо по електрониката не е както трябва, т.е не става, за да се оправи това трябва ново. За това мисля да карам така докато изгори моторчето, по точно той ми каза че не изгаря а заклинва в лагерите като загрее, и после 30 лв за нова машинка
П.П питах го дали всички вакуумни централни са проблемни и той ми каза не, електрическите правят повече проблеми
Просто си обърнал обратно кабелите в дръжката на вратата и затова работи обратно (обърни буксата), а за моторчето - не го хвърляй толкова рано - хващаш поялника и допираш върха му върху спойката и като забележиш, че припоят се разтопява го машах и това е. Само внимавай да не съединиш две спойки, но за това се иска доста талант!

За електрическите - така е, но там пък ремонтът е лесен и бърз - машинка и управляващ модул - няма друго. Което даде дефект - сменяш за 4-5лв. и готово.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с централно заключване на Б3
Да вадих буксата във дръжката на вратата, това беше първата проба която правих, обаче си мисля че буксата имаше някакво чопче и можеше да влезне само в едно положение, но не споря за това не си спомням 100% как беше. А за моторчето може ли малко разяснение че не схванах, ако блокира мотора в лагерите да допра с поялник в лагерите, така ли. Иначе коя друга спойка, тази която е с двата кабела няма какво да и стане.
Да, централното се състои от едно моторче и една платка, друго няма. Но двете неща дали може да се намерят поотделно. Айде моторче може и да се намери от някъде, но не трябва ли да е точно същото, но лпатката тя си е точно за централно и незнам дали ще е евтина. Ето и малко снимки от разглабянето на машинката http://genov2.snimka.bg/automobiles/centralno.638996
Да, централното се състои от едно моторче и една платка, друго няма. Но двете неща дали може да се намерят поотделно. Айде моторче може и да се намери от някъде, но не трябва ли да е точно същото, но лпатката тя си е точно за централно и незнам дали ще е евтина. Ето и малко снимки от разглабянето на машинката http://genov2.snimka.bg/automobiles/centralno.638996
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с централно заключване на Б3
genov1 написа:Да вадих буксата във дръжката на вратата, това беше първата проба която правих, обаче си мисля че буксата имаше някакво чопче и можеше да влезне само в едно положение, но не споря за това не си спомням 100% как беше. А за моторчето може ли малко разяснение че не схванах, ако блокира мотора в лагерите да допра с поялник в лагерите, така ли. Иначе коя друга спойка, тази която е с двата кабела няма какво да и стане.
Да, централното се състои от едно моторче и една платка, друго няма. Но двете неща дали може да се намерят поотделно. Айде моторче може и да се намери от някъде, но не трябва ли да е точно същото, но лпатката тя си е точно за централно и незнам дали ще е евтина. Ето и малко снимки от разглабянето на машинката http://genov2.snimka.bg/automobiles/centralno.638996
Не, не, не! Презапой сега платката, а моторчето като блокира ... до там, освен ако някой не може да го оправи, но се съмнявам, че ще излезе по-евтино от "ново"! За ключалката - има обърнати кабели, а дали ще са в буксата на дръжката или към компресорчето - трябва да се провери, но не е фатално.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта