
Както и да е , нека започна от начало - на 20-ти септември 2010та станах горд собственик на австрийско MK3
разбира се за цената за която я взех си беше поомачкана , беше се мятала в канавка и имаше куп други проблеми като липсата на каквито и да е било спирачки , изгнили калници и прагове и истрити гуми ...

За нещастие още щом я подкарах се разбра че феродо не беше останало а самите метални пластини вече бяха присполовени


Удар имаше от пасажерската страна , поизправихме и боядисахме вратата , задния калник и подменихме изгнилият праг с нов

Джантите са едно от нещата които ме израдваха. Старият собственик е управител в серзиз на Сеат и ми ги даде подарък , а и според мене много добре и седят , пък така мога да ги сменям с на бащата Толедото без да се притеснявам


Ето и колата вече в завършен вид (що годе). Така я карах близо година

Лайсна тип GT все още издирвам по моргите за отзад , оказа се доста трудно да намериш такива

А понеже не мога и без музика ...
ще има хора които ще кажат защо дупчих кората , но не съм я дупчил аз. Беше направено от бившия собственик

ниппонки взех понеже съм малко фен на япония


Като електронен маниак имах и своето време за експерименти. Сбутах си PSP-то което си бях купил за бордови компютър но се оказа доста разсейващо а и изкушаващо за тези които возех за това и го продадох през април.

Радиото което сложих за старт беше скромно Crown-че за 100 лева набарано от технополиса колкото да не изкукам без музика докъто събера повечко пари за нещо което си заслужава

Към април след като продадох PSP-то си купих ново CD - JVC (без което вече не мога просто , няма такъв звук) е вярно е че няма как да се сравни crown за 100 лева с jvc за 400

Дойде и време да се учи , изкарах очните и тъкмо отивах за Свищов на изпит към 7-ми октомври когато на Хеинбоаз - 10 км от Търново кола от Пловдив излита в насрещното и удря челно колата пред мен , завъртат се почти напреки на пътя и в последствие аз спрях в него ...
резултатът - на мене нищо ми няма но на голфа ...



И започнах покупки наново :
преден щит изрових от една морга ... уви не беше оригинален както стария - с тампони отпред но пак става

предния капак видимо нямаше забележки но като го "барнеш" както трябва всичко се вижда

за щастие радиатор нямах пукнат , гредата не беше мръднала и повечето работи бързо си дойдоха на мястото

тук видяхме доста зор докъто напаснем фугите между калника и капака както и тази на фара ... и мерси много на колегата от София който ми прати казанчетата за хидравликата и за течността за чистачките


използвах момента да сменя и другия калник понеже и 2-та бяха изгнили доста , то горе на снимката се вижда

от бързане не боядисахме всичко отдолу , то и без това има кора под капака

а докъто бащата се мъчеше да изправя ламарини аз не можах да си устоя на идеята

както я бях подлепнал щях да я разглобя до основи но пак заради бързането ...

и чаркалата които успях да извадя на шприц

Ами до момента е това , малко по малко ще напредвам , толкова много идеи имам насъбрани че почнах да си ги записвам за да не изпусна нещо ... в последствие ще ги прилагам една по една.
... ПРОДЪЛЖАВА НА СТР.2 ...