Проблем запалване голф 31,9тди Решен..
- ivsnara
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 2:03
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: Дизел
- Местоположение: София
Проблем запалване голф 31,9тди Решен..
Здравейте колеги днес ми се случи нещо странно което колата до сега не ми беше правила.Понеже имам забрана и немога да карам колата в близките 2 месеца още понеже съм я паркирал и в седмицата поне 2 пъти си я препалвам
.Днес обаче реших да ида да я измия че от стоене на кола не приличаше
, и нещеш ли въртя клуча ама неше да пали само мъчителното виене и неще и неще.Времето е хубаво пече слънце да кажеш да е студено малко да се позамъчи да ама не и акомулаторът е чисто нов и неще в продълвение на няколко пъти пробвах да вкл и изкл от контакт да подкачи нафта подавах газ Не.Така поне 6,7 пъти докато накрая преди това не се вкл се вкл. лампата на подгряваштите свещи изчаках я и запали на мига.Дали нещо със самите свещи или имали някакъв датчик който може да е направил проблем и да не дава сигнал да подгряват а си беше и топло времето.
Последна промяна от ivsnara на Пет 10 фев 2012 20:08, променено общо 2 пъти.
- tdi fen
- Мнения: 4754
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Случвало ли ви се е ...при палене...
както си го описал разбирам че контакт не светва лампата на подгревинете и върти но не пали ако е така сменяй реле № 109
- ivsnara
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 2:03
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: Дизел
- Местоположение: София
Re: Случвало ли ви се е ...при палене...
Точно така колега но в последствие светна или това няма значение...
- ivsnara
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 2:03
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: Дизел
- Местоположение: София
Re: Проблем запалване голф 31,9тди Решен..
Проблема се оказа реле №109,а без него не се включват подгряващите свещи,сега след смяната му нямам такъв проблем.
Сега обаче изникна друг проблем който рядко ми го прави но ми се е случвало 1,2 пъти.Като се има на предвид че акумулатора е нов като завъртам ключа ми се е случвало да не дава никаква реакция.Лампите си светят на таблото за контакт но няма никаква реакция няколко секунди така,връщам ключа и пак пробвам и без проблем някакви идеи
Сега обаче изникна друг проблем който рядко ми го прави но ми се е случвало 1,2 пъти.Като се има на предвид че акумулатора е нов като завъртам ключа ми се е случвало да не дава никаква реакция.Лампите си светят на таблото за контакт но няма никаква реакция няколко секунди така,връщам ключа и пак пробвам и без проблем някакви идеи
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем запалване голф 31,9тди Решен..
Клеморед на контактният ключ.
Хлабави връзки към стартера. 
Хлабави връзки към стартера. - ivsnara
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 2:03
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: Дизел
- Местоположение: София
Re: Проблем запалване голф 31,9тди Решен..
nasko1978 написа:Клеморед на контактният ключ.Хлабави връзки към стартера.
Значи с 2 думи е стартера независимо какъв е проблема трябва да се погледне от човек който се занимава с тях.
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем запалване голф 31,9тди Решен..
ivsnara написа:nasko1978 написа:Клеморед на контактният ключ.Хлабави връзки към стартера.
Значи с 2 думи е стартера независимо какъв е проблема трябва да се погледне от човек който се занимава с тях.
Щом няма реакция на стартера, значи там е проблема.
За да си сигурен, след като не пали така, бутни колата на скорост, само да се лашне леко или удари стартера, ако му дойде акула, значи е той
- ivsnara
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 2:03
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: Дизел
- Местоположение: София
Re: Проблем запалване голф 31,9тди Решен..
pacoboy написа:ivsnara написа:nasko1978 написа:Клеморед на контактният ключ.Хлабави връзки към стартера.
Значи с 2 думи е стартера независимо какъв е проблема трябва да се погледне от човек който се занимава с тях.
Щом няма реакция на стартера, значи там е проблема.
За да си сигурен, след като не пали така, бутни колата на скорост, само да се лашне леко или удари стартера, ако му дойде акула, значи е той
То става веднъж на 30 пъти 1 път в който завъртам ключа и никаква реакция,връщам ключа и пробвам пак и веднага пали
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта