Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 25 ное 2011 10:26


Колега почти съм сигурен ,че гърне или тръбите ти удрят в купето.




vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне

Мнениеот vwpnss » Пет 25 ное 2011 10:59


Де да беше гърне или тръбите. Укрепени са добре гърнетата, имат гумените тампони на всички куки. Макар, че тръбата между двете гърнета ми се струва близко до напречната гредичка. И отпред до рейката дето се извива сякаш е близко до купето, там има предпазна ламарина. Ама даже и да са гърнетата или тръбите удара ще идва отдолу, а той идва отпред.
Осите дето излизат от диференциала имат радиален луфт и заедно с вътрешните карета се получава още по-голям луфт. Сега остава някой запознат да обясни смяната на лагерите на доференциала, дали се разглобява кутията и т. н.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 25 ное 2011 16:11


vwpnss написа:Де да беше гърне или тръбите. Укрепени са добре гърнетата, имат гумените тампони на всички куки. Макар, че тръбата между двете гърнета ми се струва близко до напречната гредичка. И отпред до рейката дето се извива сякаш е близко до купето, там има предпазна ламарина. Ама даже и да са гърнетата или тръбите удара ще идва отдолу, а той идва отпред.
Осите дето излизат от диференциала имат радиален луфт и заедно с вътрешните карета се получава още по-голям луфт. Сега остава някой запознат да обясни смяната на лагерите на доференциала, дали се разглобява кутията и т. н.



Колега съветвам те преди да се впуснеш в сериозни ремонти,вкарай колата на канал,някой да включи на задна и да отпуска полеко съединителя,а ти влез в канала и гледай. Може да е нещо елементарно и видимо.
При мен това хлопане е от тръбите на гърнето (голф 3) Имам го само на задна при потегляне и като отпусна гаста примерно на 3-та с 1600оборота.И на един приятел джетата е така,а и на друг голфа мк2 и той е така и са от тръбите.

успех с ремонта :beer


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне

Мнениеот vwpnss » Пет 25 ное 2011 18:20


И аз се надявам да е нещо елементарно, защото знам, че гърнетата по принцип правят такива номера. Все гледам гледам и нищо не намирам като проблем освен този радиален луфт, не знам, според мене този луфт, както и на вътрешните карета плюс луфта във външните карета, като се събере и става това удряне, а като пускаш плавно съединитела се обират луфтовете и потегля меко.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 26 ное 2011 13:08


vwpnss написа:И аз се надявам да е нещо елементарно, защото знам, че гърнетата по принцип правят такива номера. Все гледам гледам и нищо не намирам като проблем освен този радиален луфт, не знам, според мене този луфт, както и на вътрешните карета плюс луфта във външните карета, като се събере и става това удряне, а като пускаш плавно съединитела се обират луфтовете и потегля меко.



Може и този луфт да е.Ако е от гърне по скоро е претрисане ,а не еднократен удар.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне

Мнениеот vwpnss » Съб 26 ное 2011 18:29


Да, удара е еднократен, точно като пускаш съединитела и момента когато се приближават феродовия диск, огледалния и притискателния диск, точно в момента, в който започва да потегля.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта