Другото е, че по тъмно се прибрах и видях , че ключето за халогените свети, трябва ли да свети и ключето за фаровете? И въпрос към старите дизелджии- кое е по добре, да караш по нанагорно примерно с малко газ на по ниска предавка и по-високи обороти или с повече газ на по-висока предавка и по ниски обороти? Като по-добре имам предвид, пазене на движока и икономия на гориво. А, и последно... като си карам и подам газ се чува едно глухо притропване, щом отнема газта спира. Сега маншоните и на двете полуоски са скъсани и това ще бъде оправено във вторник, но може ли това причукване да е каре? Забелязах , че с увеличаване на скороста се увеличава като честота, но пък пробвах да изключа от скорост и изчезва, което ме навежда на мисълта да не е някой тампон на мотора въпрос за спирачките на Т4
-
alman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
въпрос за спирачките на Т4
Здравейте колеги, днес направих първите по сериозни 300 км на бусчето
Значи натоварено с 960 кг. отпътувах от Кюстендил , посока София. Всичко добре карам си, качвам планината, аз пуша и то си пуши по малко отзад черно. Общо взето добре се представи на баир - 3та с средна газ и около 50км в час. Всичко добре ама стана страшна жега, пробвам да намаля парното и установявам, че няма ефект от мърдането на ръчката за топло 2студено.
Първо палчето не отива докрай нито в ляво нито в дясно, има около 2-3 сантиметра до крайно положение но неще повече. Второ дори и сложено на максимално към студено , колкото може си духа яка жега. Кажете от какво може да е? Иначе другите две горни кляпи си работят добре за посоките на въздуха. Абе така се ожижаха духалките , че не се държи ръката отпред. Другият проблем се оказаха спирачките - има моменти в които педала пропада доста надолу... ще сменям накладки във вторник предни и ще обезвъздуша, но се притеснявам да не е от вакуум помпата? Другото което е , новече ми казахте причината , е че не работят като хората уреда за темп. на водата и количеството гориво. И това във вторник ще бъде оправено надявам се.Повече ме притесняват спирачките!
Другото е, че по тъмно се прибрах и видях , че ключето за халогените свети, трябва ли да свети и ключето за фаровете? И въпрос към старите дизелджии- кое е по добре, да караш по нанагорно примерно с малко газ на по ниска предавка и по-високи обороти или с повече газ на по-висока предавка и по ниски обороти? Като по-добре имам предвид, пазене на движока и икономия на гориво. А, и последно... като си карам и подам газ се чува едно глухо притропване, щом отнема газта спира. Сега маншоните и на двете полуоски са скъсани и това ще бъде оправено във вторник, но може ли това причукване да е каре? Забелязах , че с увеличаване на скороста се увеличава като честота, но пък пробвах да изключа от скорост и изчезва, което ме навежда на мисълта да не е някой тампон на мотора
Айде вие сте, благодарен съм на всякакви мнения. И наистина последно, взех буса без музика, имаше някаква шейна свалих я и видях 4 кабела
и този за антената. Имам едно ЦД и мисля да го сложа, но според мен жиците трябва да са поне 6, та въпросът ми е има ли инсталация към колоните или трябва да пускам нова, въобще има ли колони , че не стигнах да проверя това? Принципно трябва да има 2 захранвания, деното постоянно от акумулатора, а другото преди контакт.Мерих с мултицет, на нито една от 4 те жици не идва плюс? Вече сте вие 
Другото е, че по тъмно се прибрах и видях , че ключето за халогените свети, трябва ли да свети и ключето за фаровете? И въпрос към старите дизелджии- кое е по добре, да караш по нанагорно примерно с малко газ на по ниска предавка и по-високи обороти или с повече газ на по-висока предавка и по ниски обороти? Като по-добре имам предвид, пазене на движока и икономия на гориво. А, и последно... като си карам и подам газ се чува едно глухо притропване, щом отнема газта спира. Сега маншоните и на двете полуоски са скъсани и това ще бъде оправено във вторник, но може ли това причукване да е каре? Забелязах , че с увеличаване на скороста се увеличава като честота, но пък пробвах да изключа от скорост и изчезва, което ме навежда на мисълта да не е някой тампон на мотора - DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: въпрос за спирачките на Т4
Здравеи колега тропането като подадеш газ е от каре.Педала на спирачките може да пропада по много причини ,но пробваи със смяна на течност и хубави накладки например TRW.Държиш ли мотора на 2000+ оборота ще постигнеш наи икономичния режим,дизела си иска обороти.С какъв мотор е бусчето?
-
alman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: въпрос за спирачките на Т4
Още не мога да се ориентирам с оборотите, така на слух ми се струват доста, но пък е 2400 5 цилиндровия. Имал съм 6 цилиндров дизел пак 2400, пак на Ауди-Фолксваген, но беше турбиниран и въобще беше друга бира. Като цяло този мотор ми се чува по шумен от 6така а и понеже няма турбина, аз очаквам да тръгне повече, ама нъц. Но ще свикна това са ми първите километри на него.
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: въпрос за спирачките на Т4
Това дето не ти спира парното като бутнеш дръжката най в ляво е от кранчето на парното.Намира се отпред под разширителния съд,в него влизат двата маркуча от радиаторчето на парното и излизат за задното парно и двигатела.На стария ми бус го сменях поради същата причина-не затваряше.Виж по моргите за него,че ново беше над 100лв.аз го взех за 50 от морга.
-
alman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: въпрос за спирачките на Т4
Дам, днес пак нови изненади, тръгнах да му монтирам музика, че нямаше. Имаше някаква шейна в гнездото, извадих я и изненада само 4 жици вързани за нея
Оказа се, че е вързано захранването и само дясната колонка. Откачих капачките на колоните и установих, че положението е плачевно...говорителите така бяха изгоряли че само, като ги вдигнах и почти се разпаднаха мембраните им. Айде беж до магазина, купих някакви "Магнат" Същите по размер - 23лв
Обаче се оказа, че лявата въобще няма кабел и разглабяне, пускане на нов кабел, свързане и ооо не, сега пък ЦД то дето имах заби
Просто някви маймуни се появиха на дисплея и до там. Нищо утре продължавам борбата, важното е, че пуснах инсталацията. Чудно ми е от къв зор са елиминирали кабела на лявата колона...италианска му работа
В тази връзка да попитам, оригиналната инсталация има ли постоянно захранване и такова което да се задейства преди контакт?, че сега съм ги вързал на едно, но това не е решението. Сега ще губи настройки и запаметени станции всеки път. Ясно, че мога да хвана постоянно от някой бушон, но въпроса ми е да разглабям ли да търся оригинална жица или да действам по мой си начин
?
Просто някви маймуни се появиха на дисплея и до там. Нищо утре продължавам борбата, важното е, че пуснах инсталацията. Чудно ми е от къв зор са елиминирали кабела на лявата колона...италианска му работа Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта
