Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!

Мнениеот morfei1 » Вто 15 сеп 2009 19:51


Досега не ми се е случвало да изгоря един резервоар в града. Главно се кара извън градско, почти ежедневно. Днес до Истанбул със 120 на темпомат, малко градско, на отиване 5.8 без климатик. На връщане абсолютно същото разстояние със 120 на темпомат, но вклъчен климатик - 5.4л

Нямам точно обяснение на какво се дължи, дали на това, че забраниха вноса на масла, които бъркат с нафтата от Гърция или на това, че @ifidik ми намали работата на ЕГР-а, но колата ми определено взе да харчи по-малко, след като сменихме съединителя поне по бордови.

Минати 990км, оставащо гориво за 200км. Такива постижения досега не бях правил :shock . Ще я проверя на следващо зареждане дали нещата си съвпадат.




Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!

Мнениеот Schwepsi » Сря 16 сеп 2009 7:34


По принцип има значение и денивелацията на даден маршрут.Примерно ако каращ от Боровец за морето тръгваш от надморска височина 1000 метра и стигаш до 0 и реални си бил по спускане като цяло , и е нормално на обратно (морето-боровец) да дадеш по висок разход.


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Сря 16 сеп 2009 11:25


Dorian написа:Морфи,радвам се че всичко си оправил без излишни главоболия :)
А относно спирачните дискове: тези 280мм с които си сега ако са заводско сложени,а не сменяни ще спират по добре от по-големите 288 защото спирачната помпа би трябвало да е изчислена за тях,а ако слагаш 288 трябва да видиш дали твоята помпа има разлика с другата защото ако е така въпреки по-големите дискове ако няма по-голяма сила на челюстите ефекта ще е обратен.Това са си мои разсъждения mhihi
Моя съвет е като им дойде времето за смяна пак да си сложиш 280 с каквито си сега,а дори може да сложиш двойно нарязани с дупчици и пак ще ти дойде същото в пари в сравнение с 288 обикновените,а спирането ще е друго.
Аз ти казах и като се видяхме,незнам твойте спирачки как са,но и аз съм с 280мм дискове и спирачките ми са брутални и незнам какво повече можеш да искаш от тях та да ги сменяш с по-големи,освен за гъзария де mhihi mhihi



няма никаква логика помпата да е различна, помпата винаги има налягане да закове гумите,
но ефективността на спирачките се определя от площа на повърхностите при триенето (диска и накладките) + метериала от който са изработени (коефициента им на триене) + разстоянието от оста на диска до накладките (радиуса на диска, по-голям радиус = по-ефективни спирачки)

ефективността не се определя от помпата


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!

Мнениеот morfei1 » Пон 05 окт 2009 18:06


Днес смених маслото на скоростите с такова - Castrol Manual TAF-X 75W90 Syntetic - 40лв 1л..

Колебанията бяха големи, но след като прочетох тази тема, реших да заложа на него. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=54136

Ядове няма, поне досега.

Изображение
Изображение
Изображение

Ето как изглеждаше старото...

Изображение


Потребителски аватар
pafoo
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!

Мнениеот pafoo » Нед 27 ное 2011 14:02


Колеги моля за малко помощ и адекватен отговор за което ще съм много благодарен
колата е ауди а3 1.9 тди 131 коня асз мотор.
Проблема е когато е студена колата има едно притрисяне и почукване през 2-3-5 секунди
когато колата загрее това го няма когато натискам или отпускам съединителя несе подобрява просто когато загрее изчезва.Появи се и друг проблем от скоро колегата Брезел настрои колата сега е около 160 кончета по негови думи незнам дали е толкова но определено колата върви доста повече.Другия проблем който се появи след чипа е,че на 3или 4 или 5 или 6 скорост от ниски обороти когато дам рязко газ колата притрися
дали съм за моховик или проблема е друг????
ако проблема е ясен ок ако има съмнения дайте най подходящия майстор
Благодаря на всеки който може да помогне


Потребителски аватар
pafoo
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!

Мнениеот pafoo » Нед 27 ное 2011 22:32


:предавам се



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 34 госта