rosi17go написа:Върти ми се в главата следното нещо, след като разбрах, че акумулаторите на колите ни не са 100% заредени.
Искам да сглобя устройство, например 2 батерии по 7 ампер/час по 12 волта, които чрез преобразувател да захранват 45 ампер/час акумулатор на кола, през нощта например с ток 500 - 1000 мА
хубаво ще е тези батерии по 7 ампер/час по 12 волта през деня докато се кара колата да се зареждат от алтернатора (през запалаката например)....
Идеята е много интересна , въпросът е тези батерии ако са оловни как ще се зареждат . Не е нужно да са две по 12V за да се произведе 14.4V , може и от една 12V с повишаващ DC-DC 12->14.4V . Но така или иначе този акумулатор няма да се дозарежда , и поне него трябва да си качваш вкъщи от време на време за дозаряд


Моля?
.Та на мен ми допадна идеята на колегата @muns61 и реших да поекспериментирам,купих си липо пакет 2,2ah и и направих шалтер от стария ми включвател на стартера.Изведох си бутон вътре в купето и при завъртане на ключа за палене натискам бутона и пали,определено има ефект даже и с тази малка батерия.Единственото неудобство е че трябва да вдигна капака да включа липо пакета в буксата и тогава да паля,но на мен ми трябва само за първо палене че аку то ми е пътник и сутрин му е зор.А самата батерия си я държа у дома понеже при ниски температури не може да отдаде много голям ток.Това от мен тая зима ще експериментирам и наесен като си зема нов акумулатор вероятно пак ще ползвам системата при тежки климатични условия с цел да се щади аку то 