



покупка на Seat Vario
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: покупка на Seat Vario
Не, не е варио, дори не е този модел. Както и да е. Разликата между Варио 1.9 ТДИ 110 и Ибиза 5вр. ТДИ 110 е 66кг (1133-1199). Със сигурност ще има някаква разлика в износването на лагерите и то най-вече защото колата ще се ползва като комби, но чак пък 2 смени годишно...


-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: покупка на Seat Vario
Аз съм с поло комби и вече близо 100 000 км. навъртени от мене няма никакви проблеми с лагерите 

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: покупка на Seat Vario
Еми дано още толкова да не ти се налага да ги сменяш.
На Толедото ги сменихме миналата година, сложихме ФАГ, сега пак вият. Един приятел на Вентото си ги сменя всяка година, не знам какви слага. Друг с Толедо смени за 30х.км само единия. Който майстор да питам все ми казва "на тия коли, лагерите задните са консуматив".
Така, че дано сте прави, аз казвам мнение от това което лично съм видял.
Поздрави!
На Толедото ги сменихме миналата година, сложихме ФАГ, сега пак вият. Един приятел на Вентото си ги сменя всяка година, не знам какви слага. Друг с Толедо смени за 30х.км само единия. Който майстор да питам все ми казва "на тия коли, лагерите задните са консуматив".
Така, че дано сте прави, аз казвам мнение от това което лично съм видял.

Поздрави!

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: покупка на Seat Vario
Napalmcho написа:Еми дано още толкова да не ти се налага да ги сменяш.
На Толедото ги сменихме миналата година, сложихме ФАГ, сега пак вият. Един приятел на Вентото си ги сменя всяка година, не знам какви слага. Друг с Толедо смени за 30х.км само единия. Който майстор да питам все ми казва "на тия коли, лагерите задните са консуматив".
Така, че дано сте прави, аз казвам мнение от това което лично съм видял.![]()
Поздрави!
Има нещо такова. На нашето Толедо 2 пъти са сменяни за 70 000км. Но вторите ги разби некадърен майстор при ремонт на едната ос

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: покупка на Seat Vario
Цената им е такава, че според мен лично не трябва да притесняваме от смяната им всяка година. В крайна сметка 40-50лв за лагери, ако искаш и през месец да ги сменяш ... не мисля, че са разход. Те тия лагери станаха исторически в тази тема. 
За справка на БМВ Е30(кола 1983-1994) заден лагер е 50лв, труда за смяна е още толкова. Така, че на СЕАТ и ФВ не мисля, че е болка за умиране.

За справка на БМВ Е30(кола 1983-1994) заден лагер е 50лв, труда за смяна е още толкова. Така, че на СЕАТ и ФВ не мисля, че е болка за умиране.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 11 сеп 2010 13:50
- Автомобил: Skoda Octavia II FL TDI 140hp
- Двигател: 2013
- Местоположение: София
Re: покупка на Seat Vario
Колеги, безкрайно много благодаря за отговорите. Единственото, което ме притеснява е какво се прави ако/котаго дисплея се предаде, защото командва доста неща?
Може би това е единственото нещо, което ме спира да си взема въпросното возило.
Благодаря предварително за отговорите.
Може би това е единственото нещо, което ме спира да си взема въпросното возило.
Благодаря предварително за отговорите.

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: покупка на Seat Vario
Значи, вече такива Сеати има доста по моргите... вероятно ще е относително 'скъп' но все пак няма да е болка за умиране. Искам да ти кажа, че двама приятели имат ИБИЗА СПОРТ ТДИ 110к.с. с такива дисплеи са и за сега нямат проблеми ... т.е. вече по 10тина години дисплеите са работили и продължават да работят. Според мен всичко е въпрос на късмет. Просто виж попитай в някоя морга колко пари ти искат за цялата конзола с дисплея, да се ориентираш, ако евентуално нещо роди, да знаеш за какви пари да се готвиш.
Според мен, основен приоритет като гледаш колата е да се види състоянието на съединителя и дали влиза в авариен режим заради проблеми ОКОЛО и с ТУРБОТО. Тези неща ще са ти многократно по скъпи от един дисплей.
Поздрави!
Според мен, основен приоритет като гледаш колата е да се види състоянието на съединителя и дали влиза в авариен режим заради проблеми ОКОЛО и с ТУРБОТО. Тези неща ще са ти многократно по скъпи от един дисплей.
Поздрави!
- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: покупка на Seat Vario
колега относно лагерите, наистина си е бокла за този модел с конусните , лагери, зависи какви са, как се регулират, и да се наглеждат, имал съм случай да не ги пипам с години, а някой път ми се е налагало да ги сменям на 20 000 км. но пък цената е приемлива и не са сложни за смяна. Сега за прословутият дисплей на средата, заради инженерната глупост да минава всичко през радиото, уволняват целият инженерен екип на Сеат в Испания, фирмата губи над 40 милиона евро за две години от рекламациий, проблема не е в дисплея, а гори някаква част вътре в радиото, направили сме доста(изпраща ме ги на специалисти) нито един не се е варнал за рекламация след ремонта, значи както се улучи. Както казах по рано, сравнително здрави коли са като двигател скорости и укачване, но винаги може нещо да се обади. Така, че късмет.
- STEYN
- Мнения: 342
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 13:34
- Автомобил: A4 B6
- Двигател: AVF
- Местоположение: BAPHA
Re: покупка на Seat Vario
bigsilverman написа:Колеги, безкрайно много благодаря за отговорите. Единственото, което ме притеснява е какво се прави ако/котаго дисплея се предаде, защото командва доста неща?
Може би това е единственото нещо, което ме спира да си взема въпросното возило.
Благодаря предварително за отговорите.
Най-добре на място провери самият дисплей - виж през лостчето дали се виждат всички показания и огледай за хоризонтални черти.
Дори и в даден момент да почва да изчезва няма да ти повреди функциите на борд компа. Ако на въпросното Варио му работи нормално не се притеснявай толкова. За пример мога да дам моята Ибиза, която я купих с работещ дисплей преди 3 години и все още работи без грешка

-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: покупка на Seat Vario
Що не се огледаш за модела преди фейслифта (до 1998). Интериорът е на VW Polo 6N, т.е. в пъти по-здрав от въпросното недоразумение; няма дисплеи, а екстрите са същите. Е... почти, защото е с обикновен климатик.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: покупка на Seat Vario
Преди фейслифта 110к.с. е АФН, тази с фейслифта е АСВ. Пък и какво му е лошото на дисплея?
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: покупка на Seat Vario
Лошото е че дефектира относително често. Но ако това може да се избегне при покупката (ако наличието му не е решаващо при избора на автомобил), то няма как човек да не се сблъска с ниското качество на материалите използвани в интериора.
Това за катастрофалното износване на задните лагери е мит.
Части общо взето като за Polo, като изключим задницата. Ако някой те нацели отзад...
Това за катастрофалното износване на задните лагери е мит.
Части общо взето като за Polo, като изключим задницата. Ако някой те нацели отзад...

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта