Ще ти трябва лостче на чистачките и сензор за температура за монтаж в бронята (това не съм го правил и не съм сиг дали само това трябва
Въпрос за MFA и Half FIS
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Напротив, напълно възможно е да става, особено ако колата е ПРОИЗВЕДЕНА след май 1999 година, но трябва да се пробва за най-сигурно. Лучано от форума е с табло бора спорт хаф фис а колата му е 98-ма
Ще ти трябва лостче на чистачките и сензор за температура за монтаж в бронята (това не съм го правил и не съм сиг дали само това трябва
)
Ще ти трябва лостче на чистачките и сензор за температура за монтаж в бронята (това не съм го правил и не съм сиг дали само това трябва
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Колегата icefire мисля че правеше опити да сложи табло с МФА на Бора която е нямала. Имаше и теми някъде.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Утре колегата ще ми даде номера на таблото и ще видим кон боб яде ли 

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
joromnt написа:Колегата icefire мисля че правеше опити да сложи табло с МФА на Бора която е нямала. Имаше и теми някъде.
Да, ето я едната тема: viewtopic.php?f=5&t=289710&hilit=MFA
Ето oще една: viewtopic.php?f=24&t=262318
Half FIS може да се сложи и на кола без CAN, но трябва CAN адаптер, с който после винаги има проблеми. Така че, който има табло с 919 по средата - да си търси пак такова - или с малкото MFA или направо full FIS
Аз нямам CAN, вече съм купил всичко необходимо, само че половината части са при мене, а другата част - в БГ. Само да дойдат празниците и ще тествам какво ще стане.. Ако има ефект ще напиша туториал
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
vdo 110.208.958/013
vw 1J0920821BX
Май изгорях а?
vw 1J0920821BX
Май изгорях а?
- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Моята също е подготвена за Кан
и съм 99-та.А старото ми табло си беше 919
.Другия месец ще се ходи на монтаж да се слага таблото с големия FIS 

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Kuncavia написа:vdo 110.208.958/013
vw 1J0920821BX
Май изгорях а?
Не е сигурно, докато не тестваш. Мисля, че колегата, който беше подкарал такова табло на кола без CAN, беше именно на дизелова. Ако не стане - купуваш си CAN адаптер (симулатор) или пускаш това табло в "продава" и си търсиш такова с 919.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
icefire написа:Kuncavia написа:vdo 110.208.958/013
vw 1J0920821BX
Май изгорях а?
Не е сигурно, докато не тестваш. Мисля, че колегата, който беше подкарал такова табло на кола без CAN, беше именно на дизелова. Ако не стане - купуваш си CAN адаптер (симулатор) или пускаш това табло в "продава" и си търсиш такова с 919.
Лошото в случай ,че колата ти се окаже без кан, е че този кан адаптор струва колкото 2 или 3 табла . Vladko беше споменал цена от порядъка на 160 Евро , заслужава ли си тогава инвестицията ?? Всеки сам решава
- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Кан адаптера струва 100€ без доставка 
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Колегите achodemo и GALIANO са напълно прави. Най-евтиният адаптер, който аз съм виждал, струва 80 евро в Германия, но масово са около 100 евро. С доставка до БГ се оскъпява още. Моето мнение е, че няма смисъл.
Табло без КАН и с full FIS се намира изключително трудно, а цената му е относителна. Чувал съм за цени от 100 до 250 евро - смятайте колко може да варира. В БГ, ако се намери изобщо, със сигурност ще е по-евтино, но трябва много да се търси.
Аз затова взех за себе си табло без КАН с обикновеното МФА под оборомера (като на Г3). Просто, но евтино. По мое скромно и непоказателно мнение, да се дават повече от 100 лева за една иначе маловажна екстра не е смислено.
Табло без КАН и с full FIS се намира изключително трудно, а цената му е относителна. Чувал съм за цени от 100 до 250 евро - смятайте колко може да варира. В БГ, ако се намери изобщо, със сигурност ще е по-евтино, но трябва много да се търси.
Аз затова взех за себе си табло без КАН с обикновеното МФА под оборомера (като на Г3). Просто, но евтино. По мое скромно и непоказателно мнение, да се дават повече от 100 лева за една иначе маловажна екстра не е смислено.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Значи има някаква вероятност да тръгне без КАН адаптора?
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Kuncavia написа:Значи има някаква вероятност да тръгне без КАН адаптора?
има

- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Сега говорих с един майстор и каза, че и да тръгне, някой неща може да не работят както трябва, но това е по-малкия проблем "нали ще свети"
Лошото, е че взимат 150 лв за обучаване на таблото към ключовете. Има ли начин да се тества, без да е нужно това "обучаване"?
Поздрави.
Лошото, е че взимат 150 лв за обучаване на таблото към ключовете. Има ли начин да се тества, без да е нужно това "обучаване"?Поздрави.
- GOLFRevolution
- Мнения: 98
- Регистриран на: Нед 27 юли 2008 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
моята кола е с двигател AHF и кода на километража ми е 1J0 919 881 D, какво означават последните 3 цифри и буквата "D", изчетох повечето теми, но такъв сериен номер не намерих с легенда 
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Въпрос за MFA и Half FIS
Kuncavia написа:Сега говорих с един майстор и каза, че и да тръгне, някой неща може да не работят както трябва, но това е по-малкия проблем "нали ще свети"Лошото, е че взимат 150 лв за обучаване на таблото към ключовете. Има ли начин да се тества, без да е нужно това "обучаване"?
Поздрави.
Ключ можеш да си обучиш и сам , супер лесно е само ти трябва лаптоп с Vag-Com !!! Кви 150 лв
а , и разбира се PIN на новото табло трябва да знаеш , ако не го знаеш услугата на мен тук ми струваше 20лв ,което пак е много за тази работа , но........ иначе ако имаш и Vag Tacho няма проблем и с тази задача , много АКО станаха
Иначе има начин да пробваш и без обучение на ключ, поне така помня ,че някой беше написал тук . Та значи палиш си колата с твойто табло , и след това го разкачаш на запален мотор и свързваш новото , Тръгне ли оборотомера ти си човека !!!!

Последна промяна от achodemo на Пон 28 ное 2011 22:11, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта