Бензинов верижен трион

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
sashko_bg
Мнения: 148
Регистриран на: Вто 22 юни 2010 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот sashko_bg » Пон 15 ное 2010 20:52


velizar987 написа:И аз искам да споделя мнение за моят верижен трион.

Купих го от Метро за 120 лв. с ДДС. Марката му е FEROS TOOLS, но абсолютно същият трион(но по-скъп с поне 50 лв.) видях и в Бриколаж с марка Топ Гардън, Баумакс - като незнам си какъв Гардън и т.н. Единственото, което съвпадаше в имената е модела и мощността: PN 4500, 2.2kw.

С него отрязах три стари сливи, като подкастрих стабилно и някои дебели клони. Всичко разфасовах на дребни пънчета за цепене. Трионът още работи и не дава признаци да се чупи. За мен той вече се е изплатил(свърших си работата без усилия) и сега се кефя, че не се навътрих със скъп трион за 350+ лв.

Само да вметна, че преди два дни ходих отново в Метро(София) и видях, че са останали около десетина кашона от триона FEROS TOOLS и цената е като преди 120лв.

Поздрави и внимателно, че работата с триони е опасна.



Моя е същия като твоя само че,се казва Viki 5200 heavy metal zork
Досега отрязях една дюла на ситно и една бъчва. Слагам повече масълце от описаното ( 25мл. на 0,5л. бензин вместо 20мл.), а преди да режа го оставих да изгори два резервоара без натоварване.




rumenspasov
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 24 авг 2010 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот rumenspasov » Чет 15 сеп 2011 9:24


Здравеите ,моето питане е дали си заслужава резачка RTR Rotner 2,2kw шина 45см двутактов едноцилиндров двигател със въздушно охла. 52cm2 кап горивен рез 550 маслен260 вшите мнения и коментари


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12101
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 15 сеп 2011 12:55


rumenspasov написа:Здравеите ,моето питане е дали си заслужава резачка RTR Rotner 2,2kw шина 45см двутактов едноцилиндров двигател със въздушно охла. 52cm2 кап горивен рез 550 маслен260 вшите мнения и коментари

Не съм я чувал тая марка до сега и не мога да дам никакво мнение, камо ли компетентно такова!

sashko_bg написа:Досега отрязях една дюла на ситно и една бъчва. Слагам повече масълце от описаното ( 25мл. на 0,5л. бензин вместо 20мл.)

Абе не трябва ли тия мл масло да са за 1 литър, а не за половин!? Вярно че късно го виждам това мнение, но по - добре късно отколкото никога!


enfie
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 10 ное 2011 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот enfie » Чет 10 ное 2011 1:20


Купих си точно такава RTR от метро преди десетина дни на дневна промоция за 96лв. именно защото ще я ползвам пет пъти годишно. Мога да кажа, че съм доволен, за тази година си свърших работата и няма признаци за дефекти. Не съм рязал с други машини и не знам как е, но тази гори по 500мл бензин на 25-30 минути малко или много това е. И в никакъв случай не изполвайте българско масло 2Т микс!


Потребителски аватар
BOCOO
Мнения: 517
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 9:23
Автомобил: golf3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: svishtov

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот BOCOO » Пет 11 ное 2011 9:37


здравейте грешно ли е че оставям резервоара на резачката пълна с бензин


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот Matematiks » Пет 11 ное 2011 9:55


Зависи колко време.В книжката пише,че за по-дълги периоди трябва да остава празен


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот keymaker » Пон 28 ное 2011 9:12


опразването на резервоара е малко нож с две остриета ,целта на тая операция е да не остава горивна смес в карбуратора ,понеже от стоене се получава една утайка подобна на клей,която не се рзтваря с почти нищо освен механично,а минуса е ,че мембранките в карбуратора се разсъхнат и втвърдят и докато се накиснат и умекнат до оптиналното работата е свършена,а горивото похарчено през това време е в пъти поевче от редоното ,та решението което ми бе подсказано от ветеран в дърворезаческата професия е: бензина не се източва ,а периодично се припалва машината да поработи ,дори и да се свърши някоя базикня с нея ,тъкмо да си почеше малко крастата човек особено ако му се играе с такива играчки.
Първата година направих грешката да източа горивото за зимата и пролетта съжалих силно и обилно,с колко регулировки на крбуратора се оправи maikomila от този момент не източвам ,а само припалвам да ми погали ухото и да си припомня старата любов ,аромата на двутактова смес ,колко километри с ЧЗ-то съм навърял,ех спомени .Размечтах се отивам да дръпна канапа на резачката!


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот iceto » Вто 29 ное 2011 10:50


а аз все си мислих, че маслото губи свойствата си


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12101
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 29 ное 2011 21:22


Те тва ще да е добро http://fakti.bg/technozone/23825-i-moto ... logichni#/


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот Matematiks » Вто 29 ное 2011 21:51


Батериите в куфарите :applause:

Мен не ми ли замирише на цвайн такт-все едно не съм рязал maikomila

За справка: виж аватара :lol:


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот keymaker » Сря 30 ное 2011 9:02


Колега К.Одаджийски ,то предложението може и да е добро ,ама малко ми е трудно да си представя един българин около 1.80-1.90м. и 100-тина кг. с тая чикия в ръка ,да не говорим колко работа ще върши това творение.
моето мнение е ,че тая машинка е за някоя фермерска съпруга с тегло не повече от 45-50кг.която има огромно желание сама да оформи короната на прасковата или сливата(някой може да си помисли за едни други праскови и сливи, ма не са те ,за там има дриги машинки на принципа на косачката)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12101
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 30 ное 2011 19:47


Въпрос на мощност на батерията и време за зареждане, едва ли точно Щил ще пуснат на пазара нещо което като го натиснеш на рязане да гасне. Работил съм с електрическа Щилка и смея да твърдя, че каквото среже 27-та и електрическата го реже. Въпрос на хубаво източена верига, защото ако не е колкото и да натискаш файда никаква. Иначе и аз много обичам да се уровим у дръвата като свиня у гръске mhihi и да засмърди на изгорел бензинец, а линка го пуснах само като нещо любопитно. :beer


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот forski » Чет 26 яну 2012 12:39


Колеги малко да повдигна темата, тази година ще се наложи да взимам резачка и тук изниква вечния въпрос STIHL или Husqvarna, моделите на които съм се спрял са следните :

1. STIHL - http://tehnika-bg.com/chain_saw_stihl_ms_230

2. Husqvarna - http://www.storum.eu/Husqvarna-445e

Едни и същи параметри, разликата в цената идва от това че STIHL-ла е без системата за опъване на веригата без инструмент, с тази система цената на модела е малко по-висока от на Хускварната.
Общо взето парите и за двете са около 750лв., като се сложи масло, втора шина и веррига идват на почти 800лв.
Приложението и на двете машини ще е да се режат по-около 20кубика дърва на година плюс нарязването на един стар навес и една селскостопанска постройка.Който има село знае от каква дървения са направени тези постройки, за тези които не знаят става въпрос за стари, сухи, дебели и здрави греди :twisted:
Мощност и двете машини според мен имат достатъчно, въпроса ми е по-скоро ако някой има един от тези два модела или е работил с тях да сподели мнение за надежноста и практичноста на машината :!:


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот 2.4I » Чет 26 яну 2012 13:26


forski написа:Колеги малко да повдигна темата, тази година ще се наложи да взимам резачка и тук изниква вечния въпрос STIHL или Husqvarna, моделите на които съм се спрял са следните :

1. STIHL - http://tehnika-bg.com/chain_saw_stihl_ms_230

2. Husqvarna - http://www.storum.eu/Husqvarna-445e

Едни и същи параметри, разликата в цената идва от това че STIHL-ла е без системата за опъване на веригата без инструмент, с тази система цената на модела е малко по-висока от на Хускварната.
Общо взето парите и за двете са около 750лв., като се сложи масло, втора шина и веррига идват на почти 800лв.
Приложението и на двете машини ще е да се режат по-около 20кубика дърва на година плюс нарязването на един стар навес и една селскостопанска постройка.Който има село знае от каква дървения са направени тези постройки, за тези които не знаят става въпрос за стари, сухи, дебели и здрави греди :twisted:
Мощност и двете машини според мен имат достатъчно, въпроса ми е по-скоро ако някой има един от тези два модела или е работил с тях да сподели мнение за надежноста и практичноста на машината :!:

Щил-а ,позамисли се обаче за MS260 малко по-скъпичка е ,но си заслужава ,а аргументите са :
- горните 2 са почти непродаваеми на вторичния пазар (е разбира се ако не ги остойностиш за „без пари") ,за справка пробвай да намериш 260 втора употреба
-MS260 е професионална ,а другите са любителски ,т.е. ресурса на 260 е много по-голям ,ако я ползваш любителси има вероятност да те надживее примерно при 260 на1000 кубика ще е като нова ,а др. 2 ще са... ,абе ще си личи ,че са ползвани - не малко
- почти сходен разход на гориво ,но производителноста на 260 е много по-добра
-огромна разлика в разхода на маслото за веригата ,като цяло Щил са си икономични в това отношение
- 260 е с възможност на прикачане на голям набор от режещи инструменти
разбира се MS260 има още приемущества ,но мисля ,че това са основни .
Относно спора Щил - Хускварна има писано много ,моето мнение е в полза на Щил ,ако секач си купува резачка то почти сигурно тя ще е Щил ,ако му я купува работодателя - Хускварна (правят ОГРОМНО намаление на подобни клиенти и не случайно?) , това е една от причините да се срещат и двете марки в Гората .


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот forski » Чет 26 яну 2012 13:52


MS 260 ми е много над бюджета колега,това са още 300лв. отгоре от парите които мога да дам за резачка :roll:
Машината не мисля да я продавам, купува се за да се работи с нея и да не се сменя поне в следващите две петилетки, дай боже :D



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта