Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот achodemo » Вто 29 ное 2011 21:44


myrshavija написа:
achodemo написа:... Когато мотора разполага с максималния си В.М. е най-икономичен ,защото му коства много малко усилие за да подържа дадената скорост , най грубо казано.
Честно казано, за мен е крайно безинтересно кога някой двигател е най-икономичен - интересно е кога колата ми е икономична. Факт е, че всички коли, които съм карал НЕ СА най-икономични при оборотите, където се достига максималният въртящ момент.



Нищо не каза , усети ли ? :D




alopoo
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 05 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот alopoo » Вто 29 ное 2011 21:51


Чакайте че ми стана интересно. И в крайна сметка не винаги колата е най-икономична при обороти с М.В. ?


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот stefarata » Вто 29 ное 2011 21:52


vidinskia написа:Не колега няма проблеми според мен,аз си дойдох от Унгария през Сърбия по аутобана и нямаше никакви проблеми и под 150 км/h не съм падал,мотора ми е 1.9 тдй има разлика но тези мотори са направени за това да издържат дълго време на натоварване,а не като бензиновите само да ти рочат в глават и да се трошат през 2 месеца ;)

евала,разбираш ги mhihi


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот joker » Вто 29 ное 2011 22:01


achodemo написа:
myrshavija написа:
achodemo написа:... Когато мотора разполага с максималния си В.М. е най-икономичен ,защото му коства много малко усилие за да подържа дадената скорост , най грубо казано.
Честно казано, за мен е крайно безинтересно кога някой двигател е най-икономичен - интересно е кога колата ми е икономична. Факт е, че всички коли, които съм карал НЕ СА най-икономични при оборотите, където се достига максималният въртящ момент.



Нищо не каза , усети ли ? :D

Не...ти пишеш неверни неща !!!Колегата е абсолютно прав!!!Нима искаш да кажеш,че ТДИ при 1200 об,които са напълно достатъчни за поддържане на скорост около 70 км/ч НА РАВНО!!! на 5-та е с по-голям разход отколкото ако е на 1850????Абе ти бордкомпютър нямащ ли???Не си ли обърнал внимание,че разходът се увеличава най-вече от натискането на педала на газта....и бързо нараства при максимално задействане на турбината.....Подозирам,че май не знаеш що е максимален вътртящ момент и какво отношение има той и оборотите на ДВГ към максималната мощност...и съответно разхода.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот achodemo » Вто 29 ное 2011 22:15


joker написа:
achodemo написа:
myrshavija написа:
achodemo написа:... Когато мотора разполага с максималния си В.М. е най-икономичен ,защото му коства много малко усилие за да подържа дадената скорост , най грубо казано.
Честно казано, за мен е крайно безинтересно кога някой двигател е най-икономичен - интересно е кога колата ми е икономична. Факт е, че всички коли, които съм карал НЕ СА най-икономични при оборотите, където се достига максималният въртящ момент.



Нищо не каза , усети ли ? :D

Не...ти пишеш неверни неща !!!Колегата е абсолютно прав!!!Нима искаш да кажеш,че ТДИ при 1200 об,които са напълно достатъчни за поддържане на скорост около 70 км/ч НА РАВНО!!! на 5-та е с по-голям разход отколкото ако е на 1850????Абе ти бордкомпютър нямащ ли???Не си ли обърнал внимание,че разходът се увеличава най-вече от натискането на педала на газта....и бързо нараства при максимално задействане на турбината.....Подозирам,че май не знаеш що е максимален вътртящ момент и какво отношение има той и оборотите на ДВГ към максималната мощност...и съответно разхода.


Ти на 5 с 1200об. ли караш обикновено в града,ако да БРАВО :applause: Точно така се кара TDI . И да на 5-та с 1200об , като се наложи внезапно да сръчкаш газта и какво става :screwy мотора се чуди кво да прави -ръчка веднага повече нафта ,ама няма веднага достатъчно въздух за да изгори (супер малък разход имаш точно в този момент mhihi ). А когато си на 1850 , всичко 6 , мотора е отзивчив веднага при необходимост от ускорение и ДА ХАРЧИ ПО-МАЛКО от при 5 с 1200об и 60км/ч :dummy: ИМАМ БОРД

Поздрави


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот myrshavija » Сря 30 ное 2011 6:50


achodemo, нека не коментираме какво ще се случи, ако натиснеш педала при някакви обороти или пък го пуснеш или пък угасиш мотора и всякакви други хипотези. Нека се върнем на твърдението, че колата е най-икономична при оборотите, където се постига макс. въртящ момент - ТОВА НЕ Е ВЯРНО, поне за десетината коли, които съм имал. Ако ти твърдиш обратното, то аз мисля, че грешиш или лъжеш, но за второто не виждам каква полза би имал. Не си длъжен да ми вярваш. :beer


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот brum » Сря 30 ное 2011 9:19


Подкрепя. Дизела е толкова по-икономичен колкото по-ниски са оборотите и колкото по-малко е настъпан педала.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот joker » Сря 30 ное 2011 9:35


Колега achodemo!Внимателно чети какво съм написал.Говоря за поддържане на скорост на равно с минимална газ.Не 5-та в града въобще не карам.карам м/у 3-та и 4-та в диапазона 1400(основно!)-1900 об(превключвам!).Ако не съм излизал през седмицата извън града поне два-три пъти седмично я фосирам за няколко минути по баир на 3-та с пълна газ до 3800-4000 об.
Разход при това това каране от 5.1/100 лятото до 6.5/100 при минусови температури.
Ей така карам ....Апропо ...аз шофирам и макар и любителски, се опитвам да изучавам различните автомобили вече 32 г,а ти колко?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем ли е ако настъпвам 1,9 чист дизел до 4000 оборота

Мнениеот samo_pechka » Пет 09 дек 2011 21:00


Аз по принцип проблем с разхода нямам :mrgreen: проблема ми е дохода mhihi ,а иначе колегата jerryes зададе друг въпрос: 1Y на "мъжко каране"...еми какво да ти кажа в студено време по-държи на напън :Mr Green Fun (мотора да е загрят !) скоростта е :120-130 оттам нагоре...по-добре- не!кратковременно 140-150 с дълга засилка mhihi ! На всеки 1000-1200 км проверка на щеката! И умната ...ако не умната..русата.. mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта