Момци, имам проблем с колата
Спря да пали, зацапва свещите, като ги изчистя, пали, но след това пак спира, а тукашните майстори нещо не откриват от какво е, да си спомена че мотора си е сток, няма нищо правено.
С нови свещи съм, сменял съм ги в началото на година.
Някой ако е имал същия проблем, или нещоподобно нека да сподели
MK2 1.8Т 20V
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: MK2 1.8Т 20V
Малко ме съмнява, ама да не си сипвал скоро гориво и от тогава да ти е проблема?
В ОМВто в Стара Загора разни хора са наляли и всичките с идентични проблеми - мотора попушва, детонации, няма сила, цапа свещи за 1 ден и като цяло работи зле. Единия колега търси къде да хвърли почти пълен резервоар бензин.
В ОМВто в Стара Загора разни хора са наляли и всичките с идентични проблеми - мотора попушва, детонации, няма сила, цапа свещи за 1 ден и като цяло работи зле. Единия колега търси къде да хвърли почти пълен резервоар бензин.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 1.8Т 20V
МИ все от едно и също место карам, така че би трябвало да нема дерт, а се познавам и с шефовете, те карат сериозни коли, за по над 100000 но ще го взема подвнимание
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK2 1.8Т 20V
madcap написа:МИ все от едно и също место карам, така че би трябвало да нема дерт, а се познавам и с шефовете, те карат сериозни коли, за по над 100000 но ще го взема подвнимание
С 1-цата същия проблем имам. 4-те свещи умряха отведнъж. Аз го определям че не карам много колата и я паля за малко и доста пъти са Удавени в бензин. Ще е интересно да се разбере защо така. Мен ми се случва за 2-ри път. Свещите карат година и си заминават.
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: MK2 1.8Т 20V
brum написа:Малко ме съмнява, ама да не си сипвал скоро гориво и от тогава да ти е проблема?
В ОМВто в Стара Загора разни хора са наляли и всичките с идентични проблеми - мотора попушва, детонации, няма сила, цапа свещи за 1 ден и като цяло работи зле. Единия колега търси къде да хвърли почти пълен резервоар бензин.
Не зная какъв бензин и от кое ОМВ в Стара Загора са зареждали, но аз зареждам само от ОМВ супер 100 и никога съм нямал проблеми. Но да не навлизаме в илишни спорове!
По темата
Краси провери тоя комутатор дали няма някъде пропукано и той да ти прави мизерия
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: MK2 1.8Т 20V
madcap написа:МИ все от едно и също место карам, така че би трябвало да нема дерт, а се познавам и с шефовете, те карат сериозни коли, за по над 100000 но ще го взема подвнимание
Краси нещо на ВАГ КОМ тва онова???
ако няма грешки пробвай с други свещи
я кажи какви свещи си сложил да не са много студени ако са ще береш ядове със сигурност
- Bubo
- Мнения: 584
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
- Автомобил: Audi S4 Biturbo
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: MK2 1.8Т 20V
А дали е възможно да ''пикат'' дюзите,и от там да се пълни с бензин и да цапа свещите,че и аз имам същия проблем при G60-то. 

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 1.8Т 20V
На Вак кома, нищо не излиза(само обичайните си грешки) а един каза че датчика на хол малко се ебавал,
Не ги знам кви бяха тия свещи, ама мисля че сложих орг който си ги дават за този мотор, преди пак ми се появи този проблем и за това ги смених свещите, и пак си правеше това, после слагах и старите и новите, утре ще я карам на един майстор да я оставям при него да видим той кво ще каже
Не ги знам кви бяха тия свещи, ама мисля че сложих орг който си ги дават за този мотор, преди пак ми се появи този проблем и за това ги смених свещите, и пак си правеше това, после слагах и старите и новите, утре ще я карам на един майстор да я оставям при него да видим той кво ще каже
Re: MK2 1.8Т 20V
Да са ти " студени " свещите ?
Вземи други - от друга кола (без значение каква ) - и опитай дали пали .
Вземи други - от друга кола (без значение каква ) - и опитай дали пали .
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: MK2 1.8Т 20V
Да има вариант сега като затегнаха студовете и ако караш с 5-ци бош примерно може да има проблеми със запалването. На мен ми се е случвало и си купих един комплект обикновени топли за зимата.
Виж и датчика на хол, виж и тоя на коляновия вал. Въпреки че не знам ква е схемата при 1.8Т.
Виж и датчика на хол, виж и тоя на коляновия вал. Въпреки че не знам ква е схемата при 1.8Т.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 1.8Т 20V
Проблема идвал от дебитометъра, пуска повече гориво, и се зацапвали свещите, пробвахме и с Бош-вски, малко по добре ама пак не както трябва, сега съм го откачил и си върви колата, явно има някоя горивна карта или нещо подобно, щом върви без дебитометър, няма цапане на свещи, ламбдите работят добре.
Ще видим утре като ида да паля
Ще видим утре като ида да паля
Последна промяна от madcap на Вто 29 ное 2011 21:47, променено общо 1 път.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: MK2 1.8Т 20V
madcap написа:Проблема идвал от дебитометъра, сега съм го откачил и си върви колата, явно има някоя горивна карта или нещо подобно, щом върви без дебитометър
Просто си е в сервизен режим колата.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 1.8Т 20V
Бе то е ясно че е некъв сервизен режим, ама си върви и отчита всичко както трябва, дефакто без дебитометъра си върви по добре
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: MK2 1.8Т 20V
madcap написа:Бе то е ясно че е некъв сервизен режим, ама си върви и отчита всичко както трябва, дефакто без дебитометъра си върви по добре
Ами не е точно така освен ако не е мапвана нещо да работи без него.
Иначе ако си сложиш работещ (ако този наистина не работи) ще усетиш разлика на 100%.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 1.8Т 20V
Сложихме нов дебитометър, на Бош, пред мен го отвори, за тест само, иначе аз не съм я мапвал, дано някой преди това, ама едва ли, като взимах двигатела колата беше на газ, даже още си ми седят маркучите за газта
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта