MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот madcap » Вто 22 ное 2011 13:01


Момци, имам проблем с колата

Спря да пали, зацапва свещите, като ги изчистя, пали, но след това пак спира, а тукашните майстори нещо не откриват от какво е, да си спомена че мотора си е сток, няма нищо правено.
С нови свещи съм, сменял съм ги в началото на година.
Някой ако е имал същия проблем, или нещоподобно нека да сподели




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот brum » Вто 22 ное 2011 13:08


Малко ме съмнява, ама да не си сипвал скоро гориво и от тогава да ти е проблема?

В ОМВто в Стара Загора разни хора са наляли и всичките с идентични проблеми - мотора попушва, детонации, няма сила, цапа свещи за 1 ден и като цяло работи зле. Единия колега търси къде да хвърли почти пълен резервоар бензин.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот madcap » Вто 22 ное 2011 13:59


МИ все от едно и също место карам, така че би трябвало да нема дерт, а се познавам и с шефовете, те карат сериозни коли, за по над 100000 но ще го взема подвнимание


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот leonardo_vd » Вто 22 ное 2011 16:48


madcap написа:МИ все от едно и също место карам, така че би трябвало да нема дерт, а се познавам и с шефовете, те карат сериозни коли, за по над 100000 но ще го взема подвнимание

С 1-цата същия проблем имам. 4-те свещи умряха отведнъж. Аз го определям че не карам много колата и я паля за малко и доста пъти са Удавени в бензин. Ще е интересно да се разбере защо така. Мен ми се случва за 2-ри път. Свещите карат година и си заминават.


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот Dido_Petrov » Вто 22 ное 2011 16:56


brum написа:Малко ме съмнява, ама да не си сипвал скоро гориво и от тогава да ти е проблема?

В ОМВто в Стара Загора разни хора са наляли и всичките с идентични проблеми - мотора попушва, детонации, няма сила, цапа свещи за 1 ден и като цяло работи зле. Единия колега търси къде да хвърли почти пълен резервоар бензин.




Не зная какъв бензин и от кое ОМВ в Стара Загора са зареждали, но аз зареждам само от ОМВ супер 100 и никога съм нямал проблеми. Но да не навлизаме в илишни спорове!

По темата
Краси провери тоя комутатор дали няма някъде пропукано и той да ти прави мизерия


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот rabotnika » Вто 22 ное 2011 16:57


madcap написа:МИ все от едно и също место карам, така че би трябвало да нема дерт, а се познавам и с шефовете, те карат сериозни коли, за по над 100000 но ще го взема подвнимание

Краси нещо на ВАГ КОМ тва онова???
ако няма грешки пробвай с други свещи
я кажи какви свещи си сложил да не са много студени ако са ще береш ядове със сигурност


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот Bubo » Вто 22 ное 2011 19:10


А дали е възможно да ''пикат'' дюзите,и от там да се пълни с бензин и да цапа свещите,че и аз имам същия проблем при G60-то. :roll:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот madcap » Вто 22 ное 2011 19:14


На Вак кома, нищо не излиза(само обичайните си грешки) а един каза че датчика на хол малко се ебавал,

Не ги знам кви бяха тия свещи, ама мисля че сложих орг който си ги дават за този мотор, преди пак ми се появи този проблем и за това ги смених свещите, и пак си правеше това, после слагах и старите и новите, утре ще я карам на един майстор да я оставям при него да видим той кво ще каже


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот yms » Вто 22 ное 2011 19:21


Да са ти " студени " свещите ?
Вземи други - от друга кола (без значение каква ) - и опитай дали пали .


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот Kozunak » Чет 24 ное 2011 13:51


Да има вариант сега като затегнаха студовете и ако караш с 5-ци бош примерно може да има проблеми със запалването. На мен ми се е случвало и си купих един комплект обикновени топли за зимата.

Виж и датчика на хол, виж и тоя на коляновия вал. Въпреки че не знам ква е схемата при 1.8Т.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот madcap » Вто 29 ное 2011 21:35


Проблема идвал от дебитометъра, пуска повече гориво, и се зацапвали свещите, пробвахме и с Бош-вски, малко по добре ама пак не както трябва, сега съм го откачил и си върви колата, явно има някоя горивна карта или нещо подобно, щом върви без дебитометър, няма цапане на свещи, ламбдите работят добре.

Ще видим утре като ида да паля

Последна промяна от madcap на Вто 29 ное 2011 21:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот Supawiza » Вто 29 ное 2011 21:46


madcap написа:Проблема идвал от дебитометъра, сега съм го откачил и си върви колата, явно има някоя горивна карта или нещо подобно, щом върви без дебитометър


Просто си е в сервизен режим колата.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот madcap » Вто 29 ное 2011 21:53


Бе то е ясно че е некъв сервизен режим, ама си върви и отчита всичко както трябва, дефакто без дебитометъра си върви по добре


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот Supawiza » Вто 29 ное 2011 21:56


madcap написа:Бе то е ясно че е некъв сервизен режим, ама си върви и отчита всичко както трябва, дефакто без дебитометъра си върви по добре


Ами не е точно така освен ако не е мапвана нещо да работи без него.
Иначе ако си сложиш работещ (ако този наистина не работи) ще усетиш разлика на 100%.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: MK2 1.8Т 20V

Мнениеот madcap » Вто 29 ное 2011 22:04


Сложихме нов дебитометър, на Бош, пред мен го отвори, за тест само, иначе аз не съм я мапвал, дано някой преди това, ама едва ли, като взимах двигатела колата беше на газ, даже още си ми седят маркучите за газта



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта