Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Вто 29 ное 2011 18:40


Колеги отдавна имам мерак да монтирам табло с МФА на пасатора,но има някои неща които не са ми напълно ясни,а в търсачката има резултати само с монтирани МФА на бензинови агрегати!

Та,тъй като ААЗ-тката няма никаква електроника,ламбда сонда и т.н ми става ясно че с моментния разход май няма да ме огрее.Темп. и налягане на масло и темп.на външния въздух ще функционират което е добре,но ще тръгне ли оборотомерът?Евентуално ако извадя бензинивия и сложа моя до 5000об.

Ей такива неща ме интересуват главно,ако някой е правил интервенцията на някоя печка моля нека сподели :deal

Поздрави и предварително благодаря на всички!




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот Namesata » Вто 29 ное 2011 19:02


разхода не се определя от ламбдата а от вакум до колкото съм запознат.


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот ivchoto » Вто 29 ное 2011 20:01


Namesata написа:разхода не се определя от ламбдата а от вакум до колкото съм запознат.

Точно така колега,моментния разход(а и другия)се определят от вакум. :beer


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот gr_kanev » Вто 29 ное 2011 20:03


Namesata написа:разхода не се определя от ламбдата а от вакум до колкото съм запознат.

Който при дизела е 0, т.е. никакъв го няма; освен това е и константа - не се влияе от обороти, натоварване, натиск на педала на "газта" и т.н. фактори, влияещи на разхода. :wink:
Оборотомерите (в частност аналоговите - със стрелки) мерят различни величини при дизел и бензин, така че едва ли ще се получи "plug-and-play".


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Сря 30 ное 2011 6:48


Да разбирам че никой не е слагал МФА на печка или че няма да стане :cry:


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот Namesata » Сря 30 ное 2011 8:51


koko_b3 написа:Да разбирам че никой не е слагал МФА на печка или че няма да стане :cry:


Потърси от Б4 табло с борд мисля че ще ти е по лесно да намериш,но как седят нещата от към кабели и електроника че на б4 таблото е доста по различно от на б3 (отвътре).


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот znainainai » Сря 30 ное 2011 10:39


Namesata написа:
koko_b3 написа:Да разбирам че никой не е слагал МФА на печка или че няма да стане :cry:


Потърси от Б4 табло с борд мисля че ще ти е по лесно да намериш,но как седят нещата от към кабели и електроника че на б4 таблото е доста по различно от на б3 (отвътре).

На AAZ няма НИКАКЪВ шанс да се сложи МFA. На TDI-тата MFA-то взема сигнал от компа на мотора за разхода. Тъй като няма комп и няма вакуум никакъв шанс за разход да отчита. Ако имаше вариант до сега да съм сложил такова табло.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот brum » Сря 30 ное 2011 11:43


Потвърждавам - от компютъра взема данни. Даже и при последните TDIта с роторна помпа има отделна жица от компа към таблото подаваща информация само за коснумацията. И още една дето дава данни само за оборотомера.

Последна промяна от brum на Сря 30 ное 2011 17:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Въпроси относно МФА в Пассат Б3 1,9тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Сря 30 ное 2011 17:31


Начи мисията невъзможна един вид,благодаря за отговорите на въпросите ми,поздрави на всички!

:arrow:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта