Алтернатора е Бош, точен модел мога да дам утре знам че е 90А
смених му лагерите, колектора, реле регулатора, и ремъка.
Карам зарежда си на 13,3 13,5 (знам че е напълно недостатъчно)
и изведнъж спира да зарежда, не откривам какво му е и това си е, оглеждал съм го многократно и няма оправия.
Изчистил съм всички връзки с водна шкурка, после вазелин,
смених му лагерите, сложих му нов реле регулатор (първо МагнетМарели ,Бразилски регулатор)
(после оригинален Бош с нови четки Испански регулатот), и самия алтернатор е испански,
на шпилката на възбуждането има 13В, винаги, розетката на контактния кл. е сменена с нова италианска,
и пак без никакви консуматори 13,6В , какво да му правя и къде и как да го търся,
остана само диоден блок имам един стар същия алтернатор у нас как да разбера алтернаторния му блок здрав ли е,
какво трябва да идва на шпилката на възбуждането, и от къде идва това възбуждане ,какво представлява само по себеси ?
