Невървящо 1.9тди AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот Aprilia » Съб 25 дек 2010 13:15


Здравейте колеги, взех наскоро един Голф4 АХФ мотора, на колата обаче хич не и се върви и турбото изобщо не се усеща, закачих я днес на вагkом за да видя дали ще си изплаче болките и по това което виждам от лог файловете май става дума за умрял дебитомер, но имам чувството че това е в комбинация и с проблемен H75 или зацапана геометрия. Интересно ми е да чуя мнението на по-вещи хора от мен, въпроса ми е най вече може ли турбото да дава такива стойности САМО от проблемен дебитомер ?

p.s дебитомера пробвахме да го чистим още миналата седмица и подобрение почти не се усети, колата е и с изтърбушен катализатор.
пропуснах да отбележа и още един интересен факт, по принцип колата не пуши или ако пуши пуши малко, на място ако се изфорсира от ниски до 4000 оборота няма грам пушек, от ниски до 2500 също е ок, обаче ако се закрепят 2700 оборота на място почва да бълва кълба син дим и мирише ужасно на сурова нафта и този проблем е само от 2700 до 3000 оборота.


Весели празници на всички :beer
Прикачени файлове
logs.rar
(11 KиБ) Свален 174 пъти




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот milmar » Съб 25 дек 2010 14:06


Възможно е всички проблеми да произлизат от турбото и (или) въпросния клапан . Може според мен , всъщност да нямаш проблем с дебитомера .


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот dani_94 » Съб 25 дек 2010 16:23


Точно така, изобщо нямаш проблем с дебитомера, а турбото изпуска от някъде налягъне или датчика не го измерва както трябва... Провери си турбо пътищата...


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот Aprilia » Сря 26 яну 2011 2:27


бях забравил да пиша, но може да е полезно на някои, оказаха се спукани вакумни маркучета (почти всички бяха яко нацепени) въпреки че изглеждаха здрави, но след смяната им въпреки че нещата се подобриха пак надуваше на 0.6-0.7 и то с голямо лъгване, проверихме актуатора и се оказа че и той изпуска част от вакума, сложих и нов актуатор и нещата си дойдоха на мястото. :да:
ама сди-ката до 40км/h къса всички наред mhihi


Потребителски аватар
ilian78
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: къшин

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот ilian78 » Сря 26 яну 2011 6:50


провери МАП-сензора намира се на някъде по пътя на въздуха от турбото до колера


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот Stivi » Пет 02 дек 2011 13:42


Aprilia написа:пропуснах да отбележа и още един интересен факт, по принцип колата не пуши или ако пуши пуши малко, на място ако се изфорсира от ниски до 4000 оборота няма грам пушек, от ниски до 2500 също е ок, обаче ако се закрепят 2700 оборота на място почва да бълва кълба син дим и мирише ужасно на сурова нафта и този проблем е само от 2700 до 3000 оборота.


Малко да съживя тази стара тема :wink: Днес направих експеримент и резултата е точно като това в червеното-като държа на 2800 и почва яко син пушек и лютив мирис за койти не съм сигурен дали е на масло или на неизгоряла нафта ! Сутрин на студено не пуши но си мирише на нафта със сигурност. Турбо пътищата са прегледани даже преди около 2 месеца бях при Иво в Бургас който оскуба излишните за ЕГР-а и правихме диагностика в движение която според неговите думи беше напълно в нормите за стокова кола с малък лаг при пълна газ. Та въпроса ми е признак на какво е това димене като се има предвид че колата си върви и харчи под литър на 10 000км /масло :lol: / -дюза,гумички на клапаните,центровка ? Ако няко друг има желание да тества на загрял мотор задържането на 2800 и да сподели резултати :idea:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот Zinoto » Пет 02 дек 2011 14:46


Това е може да се каже нормално, лошо изгоряла нафта, защото зададеното от софтуера на авансатора в такъв режим предварение е близко до 0. Софтуера не е предвиден, че ще решиш да я държиш на място на тия обороти. В движение такъв режим не можеш да направиш, а е важно за да бъде икономична да е така софтуера. Може да се направи да го няма почти това, както и миризмата на сурова нафта сутрин, но ако нямаш проблеми с паленето или с вървенето не го препоръчвам.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот Stivi » Пет 02 дек 2011 14:59


Zinoto написа:Може да се направи да го няма почти това, както и миризмата на сурова нафта сутрин, но ако нямаш проблеми с паленето или с вървенето не го препоръчвам.


Не,нямам проблеми,акуто е старичко и малко тегаво завърта сутрин но пак пали веднага щом развърти с достатъчно обороти и вървенето си е добро според мен ,значи да си карам и да си свиркам :да:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот Aprilia » Пет 02 дек 2011 18:47


абе странно ама при мене май изчезна това, утре ще направя едни проби и пак ще пиша :shock


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот Stivi » Съб 10 дек 2011 11:44


Stivi написа: Сутрин на студено не пуши но си мирише на нафта със сигурност.


Сега ми се обади личния майстор при който оставих колата за зимна профилактика и каза че съм бил с 1 здрава свещ,така че ясно защо миришеше на нафта сутрин mhihi Още едно потвърждение на факта че читаво TDI при нула градуса си пали без проблем с 1 работеща свещ даже със слаб акумулатор,това би трябвало да значи че имам добра компресия :idea:


Потребителски аватар
valio_style
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
Двигател: Unknown
Местоположение: София

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот valio_style » Съб 10 дек 2011 20:34


mhihi тя и мойта компресия беше перфектна, но докато не отворихме помпата не искаше да пали от четвърт даже и лятото. Докато сега колкото и да е студено си пали от раз.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Невървящо 1.9тди AHF

Мнениеот Zinoto » Съб 10 дек 2011 23:10


Така е помпата е по-важна, освен когато компресията падне под границата за ремонт. Виждал съм ТДИ да пали на отрицателни температури, но на три цилиндъра и пушеше бяло. Отварянето на помпата не помогна, при отварянето на двигателя се оказа, че едното бутало е пробито scare



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта