AHF - Въпрос за логове на стр. 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот garsona » Съб 26 ное 2011 20:30


hooligan_sk написа:
И сега въпроса ми е, тези мотори(компютъра) следи ли по някакъв начин положението на съединителя/педала му. Ще се тества с друг датчик на педала на спирачките, но по пътя на логиката по-вероятно е да е от съединителя, ако има подобен датчик там? Какво мислите по въпроса?

Мисля че има датчик на съединителя , даже ако си прекодирал чисто на автомат и имаш темпомат като натиснеш съединителя колата се изфорсирва и не отчита педала за натиснат и не изключва темпомата , което при ръчните скорости изключва темпомата - мисълта ми е че трябва да имаш !




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Stivi » Съб 26 ное 2011 21:05


hooligan_sk написа:Ще се тества с друг датчик на педала на спирачките, но по пътя на логиката по-вероятно е да е от съединителя, ако има подобен датчик там? Какво мислите по въпроса?


Ще се изненадам ако това е причината за притрисането !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот hooligan_sk » Съб 26 ное 2011 21:20


Stivi написа:
hooligan_sk написа:Ще се тества с друг датчик на педала на спирачките, но по пътя на логиката по-вероятно е да е от съединителя, ако има подобен датчик там? Какво мислите по въпроса?


Ще се изненадам ако това е причината за притрисането !


Няма претрисания, просто се губят оборотите до към 800-850. Питах за датчик защото ако компа приема съединителя за постоянно натиснат например, би следвало да подава по-малко гориво и нормално да не успява да компенсира :? Проблема на автомат го няма. Там първо количествата са други, ВТОРО - няма педал на съединителя :|


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Stivi » Съб 26 ное 2011 21:51


Е ако само се губят оборотите какво те бърка щом не притриса :wink:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот hooligan_sk » Съб 26 ное 2011 22:38


Stivi написа:Е ако само се губят оборотите какво те бърка щом не притриса :wink:


Абе не е хубаво така, ако не ме бъркаше щях да карам бензин примерно... аз си искам нулевите обороти винаги заковани :да:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот °niksi° » Съб 26 ное 2011 23:19


Според мен ще излезе ЕКУ-то и по-точно софта, но това си е мое мнение. Ще се пробваме да го проверим на 100% идната седмица.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот hooligan_sk » Нед 27 ное 2011 10:18


°niksi° написа:Според мен ще излезе ЕКУ-то и по-точно софта, но това си е мое мнение. Ще се пробваме да го проверим на 100% идната седмица.


Възможно, върху ръчните карти са наставяни части от автомата, може да се получава разминаване и от там. Да видим какво ще излезе :bowdown

Знаете ли какво се сетих... на софта с който го има проблема е ограничен на макс ЕГР-а. Но хардуерно нищо не е пипано. Възможно ли е това да се отразява на успокояването на мотора?


Plamenavramov
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .......

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Plamenavramov » Пет 02 дек 2011 16:09


Кратко и ясно! Износена помпа.... от там идва и тресенето! При рязак спад на оборотите не стига нафта итн итн.....


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Stivi » Пет 02 дек 2011 17:07


Plamenavramov написа:Кратко и ясно! Износена помпа.... от там идва и тресенето! При рязак спад на оборотите не стига нафта итн итн.....


hooligan_sk написа: Още повече, че изпадна един АХФ за донор който е от последните произведени(2002г) на истински 60 000км. Та взехме неговата помпа(+вал+капак на клапаните mhihi ).


Та кое казваш било кратко и ясно mhihi


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот hooligan_sk » Пет 02 дек 2011 17:32


Специално при мен помпата ще се окаже че е била лагава. Предполагам че след чистене ще си работи нормално и ще се продава :да:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Zinoto » Пет 02 дек 2011 17:48


Plamenavramov написа:Кратко и ясно! Износена помпа.... от там идва и тресенето! При рязак спад на оборотите не стига нафта итн итн.....

То ако е от това малко настройки само трябват и колкото да е износена ще кара още едно 50-100 000 км. Ама е факт, че масово се сменят помпи, в моргите не се задържат. И майсторите насаждат мнението, че тия помпи не подлежат на настройки и като се износи директно на боклука ама не е тъй.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот hooligan_sk » Пет 02 дек 2011 17:50


Zinoto написа:
Plamenavramov написа:Кратко и ясно! Износена помпа.... от там идва и тресенето! При рязак спад на оборотите не стига нафта итн итн.....

То ако е от това малко настройки само трябват и колкото да е износена ще кара още едно 50-100 000 км. Ама е факт, че масово се сменят помпи, в моргите не се задържат. И майсторите насаждат мнението, че тия помпи не подлежат на настройки и като се износи директно на боклука ама не е тъй.


Така е! Аз лично избрах да сменям защото сложиш много нова помпа и е истинска, не от морга. Иначе и старата можеше да се приведе в ред :да:


Plamenavramov
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .......

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Plamenavramov » Пет 02 дек 2011 21:29


Колеги не ангажирам никой с мнението си ! Просто казвам, КАК ТОЧНО ще се оправи това тресене!!!

П.С. Настройват се помпичките :004:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот brum » Съб 03 дек 2011 7:49


Дали проблема е от софтуера - по-скоро не. Дали проблема може да бъде корегиран със софтуера - ми ти т'ва си го видял сам, че може.

Има датчик и на 3те педала. На газта - потенциометър отчитащ позицията на педала. На спирачката има 2 датчика. Един задействащ се като е леко натисната за стоповете и още един задействащ се като е малко повече натисната - за ЕКУто. И на съединителят - 1 датчик даващ информация кога е натиснат съединителят на ЕКУто.

Щом на аватомат не го прави тоя дето ти е корегирал софтуера може да си поиграе още малко и да търси разликата между двата варианта - за ръчни и автоматични. Там е разковничето. Я сподеи кой го е правил. А щом може и от помпата - това е по-правилният начин. Стига някой да знае какво точно се прави. За тая помпа знам, че има корекция на:
1)аванс
2)милиграмите спрямо напрежението (т'ва дето променя милиграмите на празен ход)
3)корекция на вътрешното налягане на помпата
4)има някакво нещо вътре в електронния блок дето е като ограничител
1) и 2) са доста чоплени. Та остава да е 3) или 4). Сподели като си решиш проблема от кое от тях е излезнало. Ама леко ме съмнява работата да се оправи при все, че си сменил помпата с почти нова и проблема е останал.

Другото което остава по тая кола са дюзи и датчици. От датчиците евентуално този на колянов вал и умнатя дюза могат да имат някаква връзка. Що не пробваш да ги смениш с тези от донора на 60 000 км и да видиш какво ще стане?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот ifidik » Съб 03 дек 2011 8:10


hooligan_sk написа:...

имаш ли възможност да направиш клипче, точно какво се получава при спиране?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта