


Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96
- georgi0804
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
- Автомобил: GTD
- Двигател: 1900
- Местоположение: aytos
Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96
Здравейте колеги,интерисуваме как точно са навързани вакумите от растварващия клапан на турбото а то е ККК,щото мойте бяна вързани-кл.турбо към адж-ра и от там към единия от двата електронни клапани,а от никаде немога да си намеря схема или друга такава 3-ка с същия мотор 96-ши набор.Благодаря предварително
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96

- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96
Схема само в етка може да намериш а и голф с турбо ккк 03 еядко ама много рядко. Този електронен клапан дет го наричаш взема вакум от вакум помпата посредвтвом датчика върху помпата затваря ЕГР-а и wastegate на турбото незнам дали ме разбра
п.п. то и аз не разбрах какво се опитвам да кажа ама

п.п. то и аз не разбрах какво се опитвам да кажа ама

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96
къде пише ,че е К03 , може да е К14 и какво от това каква е след като и двете са с клапанно разтоварване ,а не с геометрия 

- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96
Ами между двата мотора има разлика сигурно си го забелязал. При мен разтоватването на турбината има разлика от к14-та. Имам допълнителен клапан който се управлява от сензор над помпата (нещо като ключе) при подаване на газ ключето подава сигнал на малко клапанче с 3 маркучета: едната идва от вакум помпата а другите две отиват към турбото и ЕГР-а, ако изкарам вакума на турбото или егр-а прекъсва работата на турбото те турбината разтоварва без значение колко газ и подаваш 
клипа е направен без датчика над помпата наблюдавай ЕГР-а и изпускателния клапан на турбото

клипа е направен без датчика над помпата наблюдавай ЕГР-а и изпускателния клапан на турбото
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96
Колега ,какво точно искаш да направиш? Кое всъщност не е в ред на голфарата не ни стана ясно?Както разбирам турбото ти се "разтоварва" вакуумно и имаш ЕГР ,какъв е проблемът с тях?
- georgi0804
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
- Автомобил: GTD
- Двигател: 1900
- Местоположение: aytos
Re: Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96
Здр колеги,проблемът е такъв че някой пишман маистор е правил нещо,но него е донаправил,искубнал е всички вакуми от където се сетите и после ги е поставил къде има щуцер,но неса наредени правилно от малките клапани още,затова ми трябва схема как са върэани
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Въпрос за вакумите на ГТД ААЗ 96
georgi0804 написа:Здр колеги,проблемът е такъв че някой пишман маистор е правил нещо,но него е донаправил,искубнал е всички вакуми от където се сетите и после ги е поставил къде има щуцер,но неса наредени правилно от малките клапани още,затова ми трябва схема как са върэани
Какво да ти кажа колега....работата е за 3 минути...баламска е..виж някой от форума близо до теб и го помоли да ти дигне капака...просто е

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта