Карборатор на пасат Б3 от лада
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 26 ное 2011 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gr.popovo
Карборатор на пасат Б3 от лада
Здравейте колеги , искам да попитам дали карборатор на лада 1500 или 1600 става за пасат 90г. 75 кс., има ли някой който да пробвал подобно нещо ? предварително благодаря.
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: Карборатор на пасат от лада
Колега и аз съм със същият модел Пасат и съм се интересувал за такъв карбуратор но май не става.Моят има проблем със смукача.По знаещите ще кажат най добре.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 26 ное 2011 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gr.popovo
Re: Карборатор на пасат от лада
Благодаря колега, моят проблем е същият, но лошото е че не мога да си намеря същият модел карборатор в поповско търговище, затова прибягвам към чути от мен някои решения с ладов карборатор.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карборатор на пасат от лада
Във форума има колега, който кара Джета 1.8 ако се не лъжа с карбуратор от Лада. Никът му е Stoi. По спомен беше доволен от резултата. Няма невъзможни неща, по-важното е дали си струват или не. Говоря от финансова страна, изгубено време и изхабени нерви. 

- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Карборатор на пасат от лада
Те всички карбуратори май си заминават заради проблем с автоматичния смукач. Моя е в пълна изправност, само, че няма особена полза от него защото съм на метан, а за метана е без значение дали фабричния смукач е отворен или затворен. А откакто застудя паленето на метан стана доста проблемно затова си направих смукач в елипсовидната тръба на въздуховода преди филтъра. Новия смукач действа и на бензин и на метан и става на всякакви карбуратори, задвижва се с жило (жилото за отваряне на предния капак от стария ми голф), ако някой се интересува мога да обясня по-подробно и да направя снимки.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 26 ное 2011 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gr.popovo
Re: Карборатор на пасат от лада
Наистина се интересувам, от това което си направил и да пробвам с твоя вариант, добре ще е да направиш и снимки и по подробно да обясниш
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Карборатор на пасат от лада
ktamen написа:Те всички карбуратори май си заминават заради проблем с автоматичния смукач. Моя е в пълна изправност, само, че няма особена полза от него защото съм на метан, а за метана е без значение дали фабричния смукач е отворен или затворен. А откакто застудя паленето на метан стана доста проблемно затова си направих смукач в елипсовидната тръба на въздуховода преди филтъра. Новия смукач действа и на бензин и на метан и става на всякакви карбуратори, задвижва се с жило (жилото за отваряне на предния капак от стария ми голф), ако някой се интересува мога да обясня по-подробно и да направя снимки.




-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Карборатор на пасат Б3 от лада
как за метана ще е без значение смукача?имаш ли идея изобщо какво прави той 

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Карборатор на пасат Б3 от лада
agent_kowalski написа:как за метана ще е без значение смукача?имаш ли идея изобщо какво прави той



- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Карборатор на пасат Б3 от лада
Ковалски, изказваш се малко неподготвен. Айде да ми обясниш какво прави смукача и vit_autosofia може да ти помогне в обяснението, ако ти не се справиш.
Току що се връщам от работа, не съм сигурен дали и утре ще успея да направя снимки.
Смукача представлява една елипса от ламарина, закрепена на ос и оста е закачена за жило, което я върти на 90 градуса. Елипсата ми не е съвсем точна по елипсата на въздуховода и остават малки пролуки за преминаване на въздуха (пролуки трябва да има, оригиналния смукач също не затваря напълно).
Опитах се да скицирам какво съм направил, дано се ориентирате. С цифри са отбелязани:
1 Пластмасов въздуховод
2 Филтър
3 Жило (старо жило за отваряне на капак, на единия край се оформя кръгче, което се закача за друго такова кръгче оформено на края на Г образната ос на смукача, а на другия край, който влиза в купето се запазва оригиналното топче, което служи за дръжка - всъщност то се дърпа за да затвори смукача.
4 Кожух на жилото
5 Г-образна ос - направих я от меден тел (4мм2) по средата на вертикалната част има оформено ухо през което минава болтче (М4) което свързва оста с елипсовидната ламаринка. На края на хоризонталната част има оформено кръгче, което се закача за кръгчето на жилото.
6 Шарнирно свързване на жилото и Г-образната ос.
7 Елипсовидна ламаринка - Изрязах я доста набързо от алуминева ламарина 2мм дебела.
8 Болтче М4
9 Гайка М4
И оста и жилото и ламаринката може да са други, аз използвах такива защото ми бяха подръка. Жилото задължително трябва да е от твърд тел, а не въженце. Оста с ламаринката трябва да се върти свободно във въздуховода без да закача - не трябва да затваря напълно въздуховода, а само да намали притока на въздух. Функцията на смукача е да намали налягането в мястото, където става подаването на гориво (Оригиналния смукач се намира след плочката за метана и затова не може да повлияе на налягането и засмукването на метана. И пропана се подава на същото място, само, че неговия изпарител взема вакуум от колекторните тръби и затова оригиналния смукач помага при палене на пропан.) и по този начин да се засмуче повече гориво и да се образува по-богата смес необходима за запалването и работата на студения двигател. На практика на мен този смукач ми трябва само за първоначалното запалване, като дръпна смукача започвам да въртя със стартера, като припука двигателя - смукача го връщам и двигателя вече си работи нормално. Не съм пробвал на бензин какво се случва, но би трябвало да върши същата работа като оригиналния смукач. Ако слагате такъв ръчен смукач и оригиналния не ви работи - май трябва да го махнете - само ламаринката тя се крепи на две болтчета за кръстата отверка и е най-отгоре на карбуратора.
Току що се връщам от работа, не съм сигурен дали и утре ще успея да направя снимки.
Смукача представлява една елипса от ламарина, закрепена на ос и оста е закачена за жило, което я върти на 90 градуса. Елипсата ми не е съвсем точна по елипсата на въздуховода и остават малки пролуки за преминаване на въздуха (пролуки трябва да има, оригиналния смукач също не затваря напълно).
Опитах се да скицирам какво съм направил, дано се ориентирате. С цифри са отбелязани:
1 Пластмасов въздуховод
2 Филтър
3 Жило (старо жило за отваряне на капак, на единия край се оформя кръгче, което се закача за друго такова кръгче оформено на края на Г образната ос на смукача, а на другия край, който влиза в купето се запазва оригиналното топче, което служи за дръжка - всъщност то се дърпа за да затвори смукача.
4 Кожух на жилото
5 Г-образна ос - направих я от меден тел (4мм2) по средата на вертикалната част има оформено ухо през което минава болтче (М4) което свързва оста с елипсовидната ламаринка. На края на хоризонталната част има оформено кръгче, което се закача за кръгчето на жилото.
6 Шарнирно свързване на жилото и Г-образната ос.
7 Елипсовидна ламаринка - Изрязах я доста набързо от алуминева ламарина 2мм дебела.
8 Болтче М4
9 Гайка М4
И оста и жилото и ламаринката може да са други, аз използвах такива защото ми бяха подръка. Жилото задължително трябва да е от твърд тел, а не въженце. Оста с ламаринката трябва да се върти свободно във въздуховода без да закача - не трябва да затваря напълно въздуховода, а само да намали притока на въздух. Функцията на смукача е да намали налягането в мястото, където става подаването на гориво (Оригиналния смукач се намира след плочката за метана и затова не може да повлияе на налягането и засмукването на метана. И пропана се подава на същото място, само, че неговия изпарител взема вакуум от колекторните тръби и затова оригиналния смукач помага при палене на пропан.) и по този начин да се засмуче повече гориво и да се образува по-богата смес необходима за запалването и работата на студения двигател. На практика на мен този смукач ми трябва само за първоначалното запалване, като дръпна смукача започвам да въртя със стартера, като припука двигателя - смукача го връщам и двигателя вече си работи нормално. Не съм пробвал на бензин какво се случва, но би трябвало да върши същата работа като оригиналния смукач. Ако слагате такъв ръчен смукач и оригиналния не ви работи - май трябва да го махнете - само ламаринката тя се крепи на две болтчета за кръстата отверка и е най-отгоре на карбуратора.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Карборатор на пасат Б3 от лада
Колега евала за ентусиазма
А когато колата ти е на смукач на колко градуса е отворен дросела и как аджеба го отваряш от филтърната кутия


А когато колата ти е на смукач на колко градуса е отворен дросела и как аджеба го отваряш от филтърната кутия





- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Карборатор на пасат Б3 от лада
Дросела го отварям с педала на газта - нямам представа на колко градуса е отворен. Оригиналния ми смукач би трябвало да си работи и вероятно връзката му с дросела също работи, но може и връзката да е прецакана защото без да подавам газ с педала двигателя не пали (не пали на метан, на бензин не съм пробвал, като беше по-топло си палеше лесно и на метан без да подавам газ).
Връзка между дросела и ръчния смукач очевидно нямам. Но не виждам проблем да управлявам смукача с ръка, а дросела с крак.
Връзка между дросела и ръчния смукач очевидно нямам. Но не виждам проблем да управлявам смукача с ръка, а дросела с крак.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карборатор на пасат Б3 от лада
Нямаше ли да е по-лесно да си отремонтираш карбуратора. Така като чета... 

- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Карборатор на пасат Б3 от лада
Така като четеш, явно изобщо не си разбрал какво съм писал, карбуратура ми си е съвсем изправен и с него проблеми не съм имал.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Карборатор на пасат Б3 от лада
На двигателя когато е студен му трябва по-малко възудх иповече бензин,или там с каквото гориво работи.Как е реализирано това нещо е друг въпрос.
Моят въпрос е с какво метана избигва нуждата на това чудо,независими от реализацията му,защото аз това разбрах че казваш.
Иначе аз ако искам да си съсипвам живота бих взел едно моно с все колекторите от някоя морга би станало по-лесно и ефикасно,но това само според мен.
едит:всъщност какъв модел ти е карбуратора,с който имаш ядове че не разбрах?
Моят въпрос е с какво метана избигва нуждата на това чудо,независими от реализацията му,защото аз това разбрах че казваш.
Иначе аз ако искам да си съсипвам живота бих взел едно моно с все колекторите от някоя морга би станало по-лесно и ефикасно,но това само според мен.
едит:всъщност какъв модел ти е карбуратора,с който имаш ядове че не разбрах?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта