



Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
Здравейте колеги.Не знам дали точно тук е мястото,но ако нее моля да бъде преместена.Закупих ГОЛФ 3 1,9Д.обаче от лявата страна до волана има нещо като ръчка която се дърпа(като смукач)и колата си променя оборотите.Та въпроса ми е може ли някои да ми обясни за какво е това. 

- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
Ти сам си отговори на въпроса-СМУКАЧ-или така наречения обогатител.Но нека някои по-запознат колега да ти обясни кога и за колко време се дърпа тази РЪЧКА. 

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
viewtopic.php?f=24&t=16324&hilit=+%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
В тази тема има обяснение.
Казва се авансатор, като е дръпнат при някои коли се вдигат оборотите, при други не се вдигат, зависи дали е свързан към оборотите.
Горивото винаги се впръсква с определено предварение, т. е. малко преди буталото да е достигнало горна мъртва точка. Като е дръпнат авансатора горивото се впръсква с още по-голямо предварение, т. е. още по-рано преди буталото да е достигнало горна мъртва точка. Като е дръпнат пали по-лесно, може да се връща след като двигатела загрее малко, примерно стрелката за температурата се отмести малко, ама винаги с него пали по-лесно. Може и при топъл двигател да се дърпа преди палене и после да се връща веднага.
В тази тема има обяснение.
Казва се авансатор, като е дръпнат при някои коли се вдигат оборотите, при други не се вдигат, зависи дали е свързан към оборотите.
Горивото винаги се впръсква с определено предварение, т. е. малко преди буталото да е достигнало горна мъртва точка. Като е дръпнат авансатора горивото се впръсква с още по-голямо предварение, т. е. още по-рано преди буталото да е достигнало горна мъртва точка. Като е дръпнат пали по-лесно, може да се връща след като двигатела загрее малко, примерно стрелката за температурата се отмести малко, ама винаги с него пали по-лесно. Може и при топъл двигател да се дърпа преди палене и после да се връща веднага.
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
Здравейте! Събуждам стара тема, но от търсачката излезе, че тя е най-близо до мен.Каравеле 1,6 дизел, двигател CS. Вече две сутрини правя грешка да го дърпам този авансатор и няма палене. Прибера го и нещата си идват на място. Няма да има проблем, ако не беше проблемен акумулатора- дано издържи и тази зима. Какво става?
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
levonik написа:Здравейте! Събуждам стара тема, но от търсачката излезе, че тя е най-близо до мен.Каравеле 1,6 дизел, двигател CS. Вече две сутрини правя грешка да го дърпам този авансатор и няма палене. Прибера го и нещата си идват на място. Няма да има проблем, ако не беше проблемен акумулатора- дано издържи и тази зима. Какво става?
Авансатора не е вързан как трябва към помпата и за това колата не пали като го дръпнеш. Пали си без него пак става ама тресе много.
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
В този студ ме е страх да питам какво може да не е правилно свързано. Ще паля без него явно. Направи ми впечатление, че когато запаля без него и веднага го дръпна , двигателя работи по равномерно в тези начални моменти. Сега ме гложди дали когато преди години й сменяха карантията- нормалното сменяне на уплътнения, клапани и др. подобни, не са завъртели нещо. То си е една ръчка на самата помпа, която има затворени и отворено положение. А може да бъде и цетнровка- моята да е с максималното "изпреварване" , а с авансатора да става прекалено много. Благодаря! Ще експериментирам със степента на издърпване. Сега го тегля до край.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
И аз имам съмнението ,че самата ти помпа е настроена на по-голямо предварение отколкото трябва да е . Една проверка с индикатор няма да е излишна 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Въпрос за голф 3 -1,9Д относно една ръчка.
samo_pechka написа:И аз имам съмнението ,че самата ти помпа е настроена на по-голямо предварение отколкото трябва да е . Една проверка с индикатор няма да е излишна
точно така е със сигурност. Аз мойта нарочно съм я настроил с по-голямо предварение заради преработеното масло, но имам проблеми като го дърпам САМО когато карам на 100% масло. На нафта нямам проблем, но не го използвам защото предварението си ми е достатъчно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта