


пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
здравейте колеги сълзи ми по малко нафта от гнп-то колата е пасат Б5 1998 афн мотор,да знаете дали има някъде около кюстендил добър майстор на ГНП.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: сълзи от гнп-то
оп, да не отварям нова тема, същият проблем с голф3 1Z мотор 96-та
моля за съвет за компетентен майстор в софия?
поздрави
моля за съвет за компетентен майстор в софия?
поздрави
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Здравейте,приятели,от вчера и аз имам същият проблем.Пасат AFN-1999г,според мен сълзи от гарнитурата под горния капак или от тая под нея.Ходих в един сервиз,уж "приятели",казаха комплект гарнитури на БОШ + ремонт 60лв,аз обаче реших да видя какъв съвет ще дадете,щото вярвам повече на хората от форума отколкото на тъй наречените "майстори"
...
Лошото е че не виждам коментари по темата:).Давайте съвети,благодаря предварително.

Лошото е че не виждам коментари по темата:).Давайте съвети,благодаря предварително.

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
60 лева е нормална цена, ако не ти свалят помпата. Хубаво е да се сменят всичките обаче и за това е най-добре да се смъкне помпата, а на твоя модел не е много лесно, даже някой свалят всичко почти както, когато се сменя ангренажния ремък и няма кой да се навие за 60 лева дори и да ти е приятел.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: сълзи от гнп-то
Kung_Fu_Panda написа:оп, да не отварям нова тема, същият проблем с голф3 1Z мотор 96-та
моля за съвет за компетентен майстор в софия?
поздрави
Мога да ти препоръчам един майстор - много отзивчив и грамотен човек. На околовръстното от караулката в посока Лозен/Герман 200-300 метра отдясно пише Лукас сервиз. Моето Поло 96г ми качваше само обороти и много се бях притеснил колко ще ми вземат - човека в съботен ден за 10 минути я оправи без никакви демонтажи и ме е срам каква цена ми каза, дори му оставих двойно. Да чукам на дърво вече 2ра седмица нямам никакви проблеми. Намесата му засега е много компетентна.
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Да ви кажа как се справих с проблема без да ходя по майстори и да давам 60лв.нито дори и 6лв.Поразгледах из нета и видях,че няма нищо сложно да отвориш горния капак на ГНП-то,след това в магазина за хидравлични системи купих О-пръстен 3мм.за 0,70ст.замених оригиналната гарнитура с него и готово
.Нарочно не писах веднага да видя дали пак ще просълзи,но вече съм минал над 200км. и няма проблем,сухо от всякъде
.Ако някой се чуди как се развива "специалния болт" както казват в сервизите,вземаш луличка 7мм,чукваш лекичко и развиваш, не е стегнат много,после го сменяш и готово. 



- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
А аз просто натегнах капака и спря да тече. Но за всеки случай си купих и един комплект гарнитури да си ги имам и си ги карам в колата.
18 лефа мисля че бяха 


-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
От къде ги купи?
- rototomi
- Мнения: 51
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
имам същя проблем.колата е пасат 1.9ТДИ АФН качил съм снимка и съм посочил от мястото от което ми сълзи.въпроса ми е на това което съм посочил на снимката-това ли е ГНП. и ако може да кажете какво означаа ГНП
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
rototomi написа:имам същя проблем.колата е пасат 1.9ТДИ АФН качил съм снимка и съм посочил от мястото от което ми сълзи.въпроса ми е на това което съм посочил на снимката-това ли е ГНП. и ако може да кажете какво означаа ГНП
да това ти е ГНП-то колега
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
drago_tr написа:А аз просто натегнах капака и спря да тече ...
Да видя - няма да повярвам

Имам предвид , че гуменото уплътнение е в канал и дори като си е ново капака се стяга до упор алуминий в алуминий , а уплътнението си остава в канала . Няма на къде повече да се притегне капака в последствие , не е като гарнитурите - след време да се притягат .
- rototomi
- Мнения: 51
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
мерси на4о4о. видях в описанието ,че караме еднакъв модел и моята е 1998-ма. погоре в темата видях ,че на друг колега са му искали 60 лева,на мен също ми искат толко.при мен сълзенето идва от долната част на помпата.
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
rototomi написа:мерси на4о4о. видях в описанието ,че караме еднакъв модел и моята е 1998-ма. погоре в темата видях ,че на друг колега са му искали 60 лева,на мен също ми искат толко.при мен сълзенето идва от долната част на помпата.
и при мене е май в долната част,ще хода в перник при кюстендилеца,похвалиха го доста,след като отида ще пиша
- rototomi
- Мнения: 51
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
аз днес ще закарам мойта да се прави. ще пиша после
Re: пасат Б5 1998 афн сълзи от гнп-то
Привет и от мен
Преди време и при мен прокапа и ми смениха гарнитурата. Колегите които решът сами да се борят да внимават защото втората част на помпата (след капака има още един детайл след който е тялото на помпата) се регулира колко гориво да подава. Другото което се отнаса за всички колеги с прокапала помпа - измиите със сапун и вода водните съедуненив под ГНПто за да не ви остави на пътя с разложен маркуч.
Дано съм бил полезен
поздрави и успех
Преди време и при мен прокапа и ми смениха гарнитурата. Колегите които решът сами да се борят да внимават защото втората част на помпата (след капака има още един детайл след който е тялото на помпата) се регулира колко гориво да подава. Другото което се отнаса за всички колеги с прокапала помпа - измиите със сапун и вода водните съедуненив под ГНПто за да не ви остави на пътя с разложен маркуч.
Дано съм бил полезен
поздрави и успех
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта