naker, кефиш ме брато. Аз съм същия самоче карам по слаба кола. Г3 1.8 моно синхро.....
Тва дето си го замислил е много хубаво, НО....

винаги има НО, видя какви са предложенията на колегите и те са доста добри, тоя турбо кит за 7000 $ от Проспийд не го знам ама това са много пари ако е stage 1 или 2, дори 3 струва към 3500-4000$ и идва с бутала, колянов вал, биели, лагери, семеринги, разпределителен , развивна ролка, чип, интеркулер и квото се сетиш още, но за 2.0 л двигател ще му дойде множко.... тва се превръща в състезателен автомобил, а не всекидневна кола....
Мисли преспективно, има една фрам дето се занимава с ФВ тунинг, и какво четем там, най малкия двигател дето пипат е твоя, пипат Г60, 1.8Т, ВР6, и Р32!!!!!!!! Аз си мислех да си купя от тях готов двигател + скоростна кутия..... обеснявам характеристики:
Двигател:На база PG: VW 2.1L stroker engine includes 95.5mm crank, 83mm forged light weight alloy pistons, tool steel taper wall wrist pins, spiral lock pin clips, street/race ring pack, shot peened and strengthened forged rods, Raceware rod bolt set, Raceware main stud set, Raceware head stud set. Chromemoly rods optional for the ultimate in strength. Ported cylinder heads available with big valve conversion, heavy duty valve. Upgraded Cam shaft available. Complete from oil pan to valve cover.
$6495.00
И това е без турбо, а само на базата на Г60 (има ниска компресия)
Скорости: Сomplete six speed transmission. This transmission includes the first through sixth motorsports gear set. New synchronizers, all new bearings, new motorsports ring and pinion, EIP torque biasing differential with upgraded bolt kit and complete seal kit.
Transmission sold outright: $5995.00
Смяташ ли, щото аз съм го сметнал много пъти и много неща липсват, ще трябват спирачки около 3000-4000$ , които водят до големи джанти(поне 17-ки) и ниски гумета, ВСА ПАК ЩЕ СЕ КАРА В БГ
А окачване, нали не искаш на първия завой да си в канавката..... дай още 1000 ЕВРО за едни добри койловери.....
Така така, колко стана до сега...... а да и ПОСЛЕ започвай да даваш за Турбо китове и прочие,
ХМММ нещо скъпо ми се чини, аз имам ценоразпис със цени и части и до сега съм треснал около 50 000 евро ако ще си правя колата от -до
Има много електроника дето е мама и тате, ходова част, съединители, работи цифромания......
Аз ако бях на твое място бих си сложил едно турбо и къстом интеркулер щото само за тях искат по 1200-1500 $
Аз ще правя смяна на двигател и ще го правя него, но понеже искам да не се харча много минавам само с глава от PB и после турбо, признай си, няма условия за такава кола дето ти и аз, че дори и колегита искат да имат......нали, не говорим за 500-800 коня двигатели и да имаш Ц категория книжка щото ще я возиш на камионче до пистата за 450 метра и после обратно в гаража......
За твоя двигател Garrett предлага кит за към 2500- 3000$ който ще те заведе на 188 коня.....
Garrett VW Turbo Kit
2.0L 8V VW Intercooled Golf, Jetta, GTI, Cabrio
This Garrett Turbo Kit is a drop-in upgrade for the 1993-1998 2.0L 8V VW Golf, Jetta, GTI & Cabrio. This kit contains a Garrett T3 Turbocharger and all of the necessary components to install the kit in your own garage!
* Model Years 1993-1998
* Garrett T3 Turbo
* Direct Bolt-on with no engine mods
* 3-4 hour install, not including EPROM time
* Price includes upgrade of ECU
* Was $2,887.50
* NOW $2,520.00!!
Stock
HP 110whp @ 5500rpm
Torque 118lbƒ· ft @ 4500rpm
Garrett Turbo Kit
188whp @ 6200 rpm
203lbƒ· ft @ 4000 rpm
ето ти и снимка:
