Какво мога да "пипна" на Golf III GTI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Какво мога да "пипна" на Golf III GTI

Мнениеот Snaker » Сря 19 яну 2005 0:21


Здравейте ... са ... понеже последната една година много гледах и четох и се позапалих доста - направо си горя ... та имам няколко въпроса и ако някой знае или пък си има напредстава предварително просто да си направя проучване. пък и си мисля че ше интересно и за други.
Та имам (аз съм го писал ама) един Голф 3 ГТИ 2е - аз ще се справям с оптичния и интериорен дизайн по тая кола като му дойде времето но - четох насам натам и до момента открих само на няколко места че този род двигатели имат нужда от стабилна работа предварително по "заздравяване" на двигателя и после носели на сериозни "увреждания" :) от към баране ... на други пък открих че им дават 2 или 3 stages на тунинг в които колата може да се докара до 250+ HP ... като до някаква степен успяват и да увеличат прага на максимума обороти ... демек (са проблема е че не bookmark-нах точно тоя сайт но) демек от 7000 да отиде на 8000 максимум като сътветно критичната зона се вдига ... са в момента чета последно на www.c3cars.com и какво те предлагат като общ Supercharging KIT но там иде реч за 8 valve от 1994 назад а и споменават че допълнителна работа по-двигателя предполага увеличване на мощността още ... са за мен това е нова материя. и чета ли чета и имам чуството че в един момент като събера парите и ше отида нейде и ше ми ебат мамата с резултат - zero ... а нещо съм се разбързал така да се каже :)

та възможно ли е това което в груби линии ви нахвърлях и което съм прочел ... са ЗНАМ че е по-добре да го продам и да си купя 16в. на базата на който да се работи - или още по-добрия вар. г60 16в. но колата е в наличност и ще отидат повече нерви и труд да го направя това начинание от колкото да си базикам текущата ... та има ли нещо такова като това което съм гледал ...




Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Сря 19 яну 2005 1:10


Ами според мен си сложи турбо. Тези механични компресори нещо не работят стабилно, немогат да ти предложат този надув, който може една турбо кола, а и не на последно място е по-съвършенна с-ма.
Единственото им предимство е, че бачкат нонстоп. (в смисъл целия оборотен диапазон)
Номерацията за имплатиране на охлювчето е нови бутала за препоръчване е да са ковани с по-ниска компресия каква точно зависи на какво турбо си се спрял и на какъв надув мислиш да го пускаш, нов вал, нова електроника, нови колекторни тръби, нова генерация, + турбо китчето. А да ще трябва да помислиш и за нов съединител (керамичен :roll: може да се наложи да сложиш нова скоростна кутия, ако нещата се задълбочат). По-големи спирачни дискове. Според зависи за каква цел ще ползваш колата вече тогава не е зле да се пипне и маховика.
Ся като чета ко съм написал може по-евтино да ти излезе да си имплантираш един 1.8Т с електрониките, но знам ли не ги продавам.
Успех :wink:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 19 яну 2005 12:15


Питали сме при Ники златков за такъв двигател турбо кита излизаше 6-7 хиляди долара,поръчан от чужбина.Ако си решил да не правиш чак толкова сериозан тунинг,можеш да смениш въздушния филтър със спортен,да преработиш изспускателната система(като увеличиш диаметъра на тръбите,оставиш само крайното гърне и един хубав хедърс отпред),слагаш един спортен вал и отиваш да ти програмират ЕКУ то на дино стенда.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 19 яну 2005 12:53


Да си кажа и аз мнението
Значи ето още един линк за Компресор, не турбо.

http://www.bahnbrenner.com/media/php/ca ... &catid=167
Изображение

Цените са горе долу в този порядък около 3000 $ .
За турбо кита цената е горе долу същата (със съмнения кой в Бг ще го направи от раз) и категорично мощността става доста над 200 кс, което според мен не си заслужава за кола, която искаш да ползваш всеки ден. Другото, според мен всичко над 200 кс. трябва да е 4х4.
Сега да се върнем на офертата за 2700$ без доставка и монтаж, трябва да си прецениш дали си заслужава само, за да бъде уникална, да платиш тази цена за нещо, щоето ще бъде само с 20 ~ 25 кс. над 16V. Е сигурно ще има много по-добър въртящ момент.
Всичко зависи колко си се вманиачил за тунинг (нали точно това е идеята да бъдеш едиствен :lol: ) и парите с които разполагаш.
Просто тунинг се прави С ПАРИ и после желание.


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 19 яну 2005 12:59


gti написа:Питали сме при Ники златков за такъв двигател турбо кита излизаше 6-7 хиляди долара,поръчан от чужбина.Ако си решил да не правиш чак толкова сериозан тунинг,можеш да смениш въздушния филтър със спортен,да преработиш изспускателната система(като увеличиш диаметъра на тръбите,оставиш само крайното гърне и един хубав хедърс отпред),слагаш един спортен вал и отиваш да ти програмират ЕКУ то на дино стенда.


мерси много и на двамата ... :))
са при ники златков или проспиид ходя само на диагностика ... но нищо друго не бих купил или взел от тях по простата причина че хората продават на цени които едва ли всеки средноДОХОДЕН човек може да си позволи ... иначе са с перфектно обслужване - но тва е друга тема ... са оказва се че за 5-6 евентуално 7000лв. не мога да направя нищо !?? ... на пръв поглед поне ... иначе примерно мога още сега да купя вал/филтър/изпускателна система ... и това какво ще "допринесе" за каузата в груби линии ? ... други странности които могат да се направят ? ... и тоя кит няма ли как да се изпълнява и инсталира постъпково за да не се налага да събирам 1/2 година пари ...


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 19 яну 2005 13:04


да ... brabus - преди година и нещо гледах един филм за няколко "студия" за тунинг ... притежателя на едно от тях с усмивка спомена - никога не си заслужава !!! винаги си назад с парите НО - си винаги по-различен и можеш да реализираш това което фирмата производител не е направила за теб и което ти искаш да караш. А колкото и да е странно аз каквото и да направя по тази кола 100% ще я използвам за всекидневие :))


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 19 яну 2005 14:44


brabus написа:Да си кажа и аз мнението
Значи ето още един линк за Компресор, не турбо.


значи тва до колкото разбирам на тоя сайт е stage 1 ?
щото не е много пара тва нещо ... и примерно го купувам ... какво предполага предварително да се направи по колата ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 19 яну 2005 15:04


Snaker написа:.. какво предполага предварително да се направи по колата ?
Ами би трябвало нищо допълнително да правиш. Е сега примерно ако си за смяна на гумички на клапаните или нещо от този род, ще бъде престъпление да сложиш кита, а да не оправиш тези дреболии. Пак го четох - пиши, че в кита има всичко необходимо "до посления болт" да се надяваме, че не лъжат. "Stage I installs in just a few hours with everything you need down to the last nut and bolt."

П.П. Не ме разбирай неправилно - това е мое мнение, но много лаическо. Не си мисли, че всеки ден слагам компресори. :lol:


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 19 яну 2005 15:14


не бе темата е точно за това ... за да се сабират мнения ... съвети ... и т.н. - факт е че има по-голямо количество измежду нас с 8в. голфове ... та и други ако искат да си прочетат ...
начи мойта идея е да я разкостя в сервиза ... да се подменят всички подобни дреболии износени и неизносени :) ... окабеляване евентуално наново ... и от там ... знам ли аз ... толкоз инфо изчетох и честно човек започва да се чуди ... станах разноглед ...


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Сря 19 яну 2005 18:40


Значи със 7000лв могат да се направят много неща.
Аз първо бих пипнал генерацията + колекторни тръби, валче, филтър. След това вече, ако не ти стига взимаш едни буталца и лепваш турбо кита. :D + ЕКУ пипване.
След което ще ти се появат нови разходи за нов съединител, както бях писал понеже оригиналния няма да е предвиден за такива натоварвания и трябва да се вземе нов,


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 19 яну 2005 18:45


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 19 яну 2005 18:49


ахъм ... някой тука преди беше писал ена хава ... ето ...

Не знам обаче дали си запознат със съществуването на т. нар "джетове" които впръскват масло в основата на буталата с цел охлаждане и съществуват само при модификациите 16V и G60. Същите практически няма начин да се монтират в блока на обикновени GTI или по-низши двигатели. Последствията при тунинг на такъв мотор са ясни - буталата буквално се разтапят от високата температура и налягане За това моя съвет е началния двигател за тунинга да бъде поне 16V
тва е на колегата Boxster ...

тая хава има ли решение ? или по скоро така ли стоят нещата ...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 19 яну 2005 18:51


naker, кефиш ме брато. Аз съм същия самоче карам по слаба кола. Г3 1.8 моно синхро..... :lol:

Тва дето си го замислил е много хубаво, НО.... :lol: винаги има НО, видя какви са предложенията на колегите и те са доста добри, тоя турбо кит за 7000 $ от Проспийд не го знам ама това са много пари ако е stage 1 или 2, дори 3 струва към 3500-4000$ и идва с бутала, колянов вал, биели, лагери, семеринги, разпределителен , развивна ролка, чип, интеркулер и квото се сетиш още, но за 2.0 л двигател ще му дойде множко.... тва се превръща в състезателен автомобил, а не всекидневна кола.... :wink:

Мисли преспективно, има една фрам дето се занимава с ФВ тунинг, и какво четем там, най малкия двигател дето пипат е твоя, пипат Г60, 1.8Т, ВР6, и Р32!!!!!!!! Аз си мислех да си купя от тях готов двигател + скоростна кутия..... обеснявам характеристики:

Двигател:На база PG: VW 2.1L stroker engine includes 95.5mm crank, 83mm forged light weight alloy pistons, tool steel taper wall wrist pins, spiral lock pin clips, street/race ring pack, shot peened and strengthened forged rods, Raceware rod bolt set, Raceware main stud set, Raceware head stud set. Chromemoly rods optional for the ultimate in strength. Ported cylinder heads available with big valve conversion, heavy duty valve. Upgraded Cam shaft available. Complete from oil pan to valve cover.

$6495.00

И това е без турбо, а само на базата на Г60 (има ниска компресия)

Скорости: Сomplete six speed transmission. This transmission includes the first through sixth motorsports gear set. New synchronizers, all new bearings, new motorsports ring and pinion, EIP torque biasing differential with upgraded bolt kit and complete seal kit.

Transmission sold outright: $5995.00


Смяташ ли, щото аз съм го сметнал много пъти и много неща липсват, ще трябват спирачки около 3000-4000$ , които водят до големи джанти(поне 17-ки) и ниски гумета, ВСА ПАК ЩЕ СЕ КАРА В БГ :lol:

А окачване, нали не искаш на първия завой да си в канавката..... дай още 1000 ЕВРО за едни добри койловери..... :evil:

Така така, колко стана до сега...... а да и ПОСЛЕ започвай да даваш за Турбо китове и прочие,

ХМММ нещо скъпо ми се чини, аз имам ценоразпис със цени и части и до сега съм треснал около 50 000 евро ако ще си правя колата от -до

Има много електроника дето е мама и тате, ходова част, съединители, работи цифромания......

Аз ако бях на твое място бих си сложил едно турбо и къстом интеркулер щото само за тях искат по 1200-1500 $

Аз ще правя смяна на двигател и ще го правя него, но понеже искам да не се харча много минавам само с глава от PB и после турбо, признай си, няма условия за такава кола дето ти и аз, че дори и колегита искат да имат......нали, не говорим за 500-800 коня двигатели и да имаш Ц категория книжка щото ще я возиш на камионче до пистата за 450 метра и после обратно в гаража......

За твоя двигател Garrett предлага кит за към 2500- 3000$ който ще те заведе на 188 коня.....

Garrett VW Turbo Kit
2.0L 8V VW Intercooled Golf, Jetta, GTI, Cabrio

This Garrett Turbo Kit is a drop-in upgrade for the 1993-1998 2.0L 8V VW Golf, Jetta, GTI & Cabrio. This kit contains a Garrett T3 Turbocharger and all of the necessary components to install the kit in your own garage!

* Model Years 1993-1998
* Garrett T3 Turbo
* Direct Bolt-on with no engine mods
* 3-4 hour install, not including EPROM time
* Price includes upgrade of ECU
* Was $2,887.50
* NOW $2,520.00!!

Stock
HP 110whp @ 5500rpm
Torque 118lbƒ· ft @ 4500rpm

Garrett Turbo Kit
188whp @ 6200 rpm
203lbƒ· ft @ 4000 rpm

ето ти и снимка:
Изображение


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 19 яну 2005 23:41


мерси много prj57 :)))

ясно е че ако ще го правиш ултимейт требе да дадеш много пари ... но на мен ми требе този автомобил да е барнат ... достатъчно изненадващ и силен и да не носи белезите на автомобил който Colin MacRae кара :)) - какъв е смисъла ... защо са ми спирачки които ще струват 2000$ ако никога няма да ги използвам чак с такива натоварвания ... защо ми е окачване като то няма да ми помогне ако сглупя и вляза с 180 в завой 75градуса ... изправяш волана - даваш газ и се изтрелваш - и на некой намазан гъзар с некво прасе му пада предната броня от струята въздух :twisted: :twisted: :twisted: толкоз ...
са само искам да ми кажеш за онова там дето му идва множко на 2.0 двигателя ... не го разбрах ... къде е опастността ...
са аз си мисла че с тоя моя двигател ... ако го "заздравя" и "опресня" така да се каже - и после се приложи един турбо кит - абе 140-150hp да стане да не е 180-200hp - пак ше ми е достатъчно (като за начало де :twisted: ) ... като сменя вратите с фибро стъкло .... като махна стъклата ги сменя с по леките ... ако има железарии които могат да се изчистят ... вътре седалки нови леки и махане на задните .... голяма част от интериора мине в облицована пяна и т.н. и свала килограмите значително - все ще дойде до една много много стабилна тресня ... незнам са ... то човек като си ги мисли тия неща ... малко ... ама ше се пробва ...
тука познат ми говореше че преди време на един като моя двигател са портнали 16в глава ... са тва де да знам ... той само БМВ-та оправя ... братовчет ми пък има сервиз и казва че е вазможно но преди да преебе 1-2 голфета не може да ми каже 100% а аз не искам да съм от тия бройки :)) ... некой - освен слухове да е виждал нещо ... или факти ?


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Чет 20 яну 2005 9:20


"приземете" се малко



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта