vw polo 2F GTI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Volkov » Пет 02 дек 2011 16:48


AE86 написа:С какво ги замери?


Това е въпросът, на който колегата трябва да отговори!
Пък ако има и черно на бяло вече... берекет версим!
Всичко друго е в сферата на фантастиката!
"Ела и щи' покажа" - звучи меко казано несериозно! facepalm




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Vizor » Пет 02 дек 2011 18:50


ДОбре де.. кажи от къде си аз ще дойда да видя ако си на близко :)


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот vr_mk2 » Съб 03 дек 2011 0:27


До сега не знаех, че 1.05 моторите на 2F са с правозъби кутии, щом успява да върти на такива обороти facepalm
Отделно, че само с пружини и аморти 60/60 на тая кола си е абсолютен самоубиец. Тая кола с това окачване с 200 км/ч е все едно да скочиш с парашут, който не си го сгъвал ти. Окачването не е само пружини и аморти :idea: Искат се носачи, стабилизиращи щанги, тампони, наклони, въобще цялата концепция на окачването не е за целта.

П.П. С какви спирачки си???
П.П.П. Обороти по-изкефено се компенсират с въртящ момент mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Vizor » Съб 03 дек 2011 3:19


Да ти кажа 2ф съм карал с 220-230 по магистралата към пловдив с 60/40 без щанги и глупости и проблеми съм нямал. + това какво общо има правозъбата кутия?


nsmotorshop
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 32

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот nsmotorshop » Съб 03 дек 2011 10:18


абе хора ,нещо като не ви е ясно що пишете глупости по форумите.кво разбира голегата от мотори пък за дукати да не говорим.ще кажеш че закусва с тях .едно е да гледаш картинки друго е да го пипаш!!!!!!имам клип но нямам време да го кача който иска на скаип ще му го пратя skype:nsmotorshop .кви клапани кви прожини кви бутала ще ходят до гърция незнам колата си върви и който иска да вярва с постигнатото.всяко мое решение по колата е взето от моторите а вервайте ми маи съм наясно с тях!!!!с това си вадя хляба ,така че искам сносни мисли а не бабени дрънканици


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот apa6o » Съб 03 дек 2011 21:10


Кажи къде да дойдем са го видим тоя автомобил де... Двама сме желаещите вече. Не се крий като "миш" mhihi На мен ми е по-интересно как така ми даваш оценки, без изобщо да ме познаваш и да си сигурен за каквото и да е :wink:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот miro_hack » Съб 03 дек 2011 22:02


На 1000 оборота с тези пружини и повдигачи всички клапани си стоят постоянно отворени :D и карантийте нямат време и сила да ги затворят. :063: А буталата преди да са стигнали ГМТ коляновия вал вече иска да ги връща надоло. :lol: И се получава само едно трептене 8)


Все пак едно е да гледаш картинки друго е да го пипаш!!!!!! :lol:

Искаме клип!!!


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот vankoGTI » Нед 04 дек 2011 19:30


и аз очквам клипа :bishop


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот polski-grizach » Нед 04 дек 2011 19:46


И мене ме бройте за клипа!Ако може да е от вътре в колата и да снима оборотомера и малко да си личи че колата се движи.Как сменяш предавките и ей такива ти ми дреболийки.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот Gigabyte » Нед 04 дек 2011 21:00




Потребителски аватар
AE86
Мнения: 1076
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
Автомобил: Jetta mkII
Двигател: PN 1989
Местоположение: Русе

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот AE86 » Нед 04 дек 2011 21:26


10 000 оборота на компютъра на Need For Speed.Изцепи я тая кола 1-ва,2-ра,3-та да я видим.И в Хасково имаме колеги на които може да покажеш.Бъди Мъж,а не Мишка!!!!


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот polski-grizach » Нед 04 дек 2011 22:28


Абе аз ли нещо не съм наред с очите или оборотомера стигна до 5000 оборота?А на първото клипче след като му подаде малко газчица и започна да издава все по странни звуци.Че си оставил хлабини на клапаните оставил си ама много трака така.Можеше да споменеш,че си махнал хидравличните компенсатори на клапаните и си на твъро.Давай!Още нищо и никакви 5000 оборота ти остават да стигнеш така споменаваните 10 000 :да: Но като успееш ще дойда да ти се помоля да ме светнеш как си го постигнал.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот miro_hack » Пон 05 дек 2011 16:00


10000 оборота на ГАЗ и на място съм съгласен,че можеш да постигнеш 1-2 пъти за по 1-2 секунди преди да превърти някой лагер,но в движение няма да постигнеш това :wink: не забравяй! И на газ и на бенцин.Всяка втора бричка с газов изпарител ще се изцепи до към 10к (виждал съм го с очите си) но това ще е за последно! Пълна безсмицлица е!Нямаш база за сравнение с коли които наистина достигат 8 000 - 10 000 оборота и работят с голям въртящ момент там,защото те са с валове преценени да се повиши въртящия момент в по-високи обороти! Твойте достигнати обороти са ПРАЗНИ,ти си с обикновен вал и нямаш натоварване на гумите!Ако я пуснеш на пътя няма да постигнеш тези обороти!


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот vankoGTI » Пон 05 дек 2011 19:15


И все още не си вижда никаде тая кола да направи 10000 оборота макар и на празен ход да са death.


nsmotorshop
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 32

Re: vw polo 2F GTI

Мнениеот nsmotorshop » Пон 05 дек 2011 21:04


и кво не вярвате???оборотомера е от мотор и показва по малко 2 пъти /3000=6000/и така нататък сверяван е с фото оборотомер.да на 5-та не стига 10000 но до 3-та да .моля заповядаите в ямбол който не вярва!!!!или ви са прекалено големи комплексите и не искате да повярвате че има по добри и от вас.явно много хора не са наясно с принципите на двигателя с вътрешно горене и колко оборота може да завърти и то в движение с нормални прожини на клапаните,тарелки и чаши с луфтообиращи парички, с директо натискане на разпределителния вал.максимална скорост на колата е 170км и никога не е целяно над 200,тя си е само за града.гори от 8 до 10 литра гас градско и пада до 8 извънградско с средна скорост 130,140км/ч



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта