Колеги, случи се следното, сутринта паля колата и какво да усетя колата ми притриса като проблема при разбит маховик. Колата е с чип от Брезел сложен при Иво(Варна). Колата с нов маховик няма и 1000км. маховика е от ASZ мотор, а кода на моя мотор е AHF слаган му е 6-та... В момента съм много притеснен да не се окаже пак някакъв проблем от него... Колата си променя оборотите на когато е студена 1000 оборота а когато се стопли някой път към 800 оборота никакви други проблеми няма за сега. Дюзите са прекарани през машина за сладолед(ултразвук). Компресията е гледана и е добре. Свещите работят безупречно...
Благодаря предварително колеги за вниманието!!!



1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
Защо не идеш пак при Иво,мисля че ще ти каже каквото трябва...скоро един приятел сменя демферен маховик ЗАКС на едно Кади,беше го купил от Елит Кар и го слага чисто новия,клиента му е дал 1100лв за нов съединител+маховик и знаиш ли ко стаа: Пак почва да тресе като загрее,след това големи цигании от страна на Елит,пращат момчето на 5 техни сервиза за да докажат че маховика им е читав...Накрая му сменят чисто новия маховик с друг и колата няма грижи...Само да не си паднал на някоя мента,защото толкова пари и накрая мента хич не е приятно,а ги има..... 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
И да не попадне на менте Закс, след 50к км пак ще тресе.
Толкова ги правят.
Толкова ги правят.
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
В момента нямам средства иначе веднага бих отишъл , маховика е от тех-ко ЛУК 
Ако се окаже от него не знам какво ще правя

Ако се окаже от него не знам какво ще правя

- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
И аз се бях засилил тези дни да сменям комплект маховик/съединител същата марка/същия доставчик ( Варна ) ама сега май ще слагам едномасов Валео 100-тина лв по евтино излиза комплекта , ама после пък само съединителя по-скъп ... изобщо отвсякъде са ни заградили...
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
А ти с маховика смени ли феродов и притискател 

Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
Лагер помпа, притискател, феродо, маховик...
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
SCALE написа:И аз се бях засилил тези дни да сменям комплект маховик/съединител същата марка/същия доставчик ( Варна ) ама сега май ще слагам едномасов Валео 100-тина лв по евтино излиза комплекта , ама после пък само съединителя по-скъп ... изобщо отвсякъде са ни заградили...
Как 100-на бре. При мен 100 лева имаше разлика между пълен комплект едномасов Валео и само двумасов махаовик на ЗАКС.
Така, че разликата трябва да е доста повече... това клиентски цени.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
SCALE написа:И аз се бях засилил тези дни да сменям комплект маховик/съединител същата марка/същия доставчик ( Варна ) ама сега май ще слагам едномасов Валео 100-тина лв по евтино излиза комплекта , ама после пък само съединителя по-скъп ... изобщо отвсякъде са ни заградили...
Че то за 100 не си струва да се слага едномасов

- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
Офертата ми за едномасов Валео е около 750 ( комплект , без труд ) , за Лук двумасов 900 ( комплект , без труд ) от посочения по горе доставчик през магазина/сервиз ( т.е с техните 15-20 % включени ). И ако наистина има проблем с Лук / Закс предпочитам едномасов , не съм за 150 лв , но перспективта да менкам всеки 2 месеца съединител ... мерси за екстрата демпфер .
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
Утре ако ми приведат заплата отивам при Иво ако наистина е от него не знам дали ще ми го заменят. Много съм притеснен да не се окаже от него после пак едни пари едни глупости, накрая ще ми писне и ще го заваря с СО-то и ще му е*а майката...
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
Само не казвай, че ти е чипосана колата че... после ще има да обясняваш на магазинера, че нямаш сестра 

-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
Physicx написа:В момента нямам средства иначе веднага бих отишъл , маховика е от тех-ко ЛУК
Ако се окаже от него не знам какво ще правя
Аз оттам си купих съединителя Лук,нямаше грижи....
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: 1.9TDI Притриса на празен ход след смяна на маховик.
Аз съм с едно-масов отдавна/ГОЛФ 4 ТДИ-AHF 110/,но на всеки 10-12 хил.км. се чупи феродовия диск.Ползвах марка СТАРЛАЙН.Точно преди седмица се строши пак-втория.Сега купих и монтирах ЛУК и има проблем-при плавно потегляне притриса-на 1-ва,на задна все тая.С предната марка поне го нямаше този проблем.А тоя ЛУК кога ще се строши ще пиша.Така че на първо четене съм адски разочарован от ЛУК.
Между другото притискателя и феродовия диск са от ГОЛФ 3 ГТИ 150 коня-НЕКА ВСЕКИ ДА ЗНАЕ ТОВА като купува този вариант,защото като кажеш че е за ГОЛФ 4 цената е друга,Аз първия път се прекарах и го платих скъпо,после го дадох в един магазин и им казах да ми кажат от каква кола е и колко струва-ХАХАХАА --продавача изкара от склада и каза-Голф3 ГТИ 150 коня-240 лв. комплекта с лагер,с отстъпка 200 лв.
Ако някой има възможност да свери маховиците на двата модела,ТДИ-110 и ГТИ-150-може да се окаже че са взаимозамняеми и с маховик едномасов от морга да ни излиза доста по евтино. Дано да съм бил полезен с това инфо.
Между другото притискателя и феродовия диск са от ГОЛФ 3 ГТИ 150 коня-НЕКА ВСЕКИ ДА ЗНАЕ ТОВА като купува този вариант,защото като кажеш че е за ГОЛФ 4 цената е друга,Аз първия път се прекарах и го платих скъпо,после го дадох в един магазин и им казах да ми кажат от каква кола е и колко струва-ХАХАХАА --продавача изкара от склада и каза-Голф3 ГТИ 150 коня-240 лв. комплекта с лагер,с отстъпка 200 лв.
Ако някой има възможност да свери маховиците на двата модела,ТДИ-110 и ГТИ-150-може да се окаже че са взаимозамняеми и с маховик едномасов от морга да ни излиза доста по евтино. Дано да съм бил полезен с това инфо.
Последна промяна от SMEL на Сря 07 дек 2011 16:03, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта