
1,9 TDI 105к.с. код BKC
- 110afn
- Мнения: 1908
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
bnick, само с последното не съм съгласен. Ти поне караш нова кола ТДИ. Бензиновите вече се стремят да вървят като ТДИ 
			
									
									
- 
				bnick
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
110afn написа:bnick, само с последното не съм съгласен. Ти поне караш нова кола ТДИ. Бензиновите вече се стремят да вървят като ТДИ
 Имах предвид друго. Ускорението е плавно и го няма така изразения кик на турбото, затова пък продължава до по-високи обороти
  Имах предвид друго. Ускорението е плавно и го няма така изразения кик на турбото, затова пък продължава до по-високи обороти 
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Stivi написа:DoH_KuXoT написа:днес реших да разтъпча в града, засилих се вдигна обороти, до 3- танастъпих и върнах газта, по едно време гледам двигателя загаснал... направи го два пъти след форсиране и освобождаване от скорост. После ми направи впечатление , че на място има едно леко притрисане на двигателя, и топла пали по-трудно някой път. Някой някакви идеи ?
Приготвяй едни 200-300лв и отивай да се чипосваш та да изчезнат тия оплаквания-това е най-евтиния,полезен и резултатен вариант за точно тези проблеми !
и аз четох някъде , че с чипване изчезвал проблема с топлото-трудно палене, но за сега не ми се иска да пробвам, поне искам да видя всичко как е по колата и тогава да правя каквото и да е , за да мога евентуално да усетя ако се появи нов проблем след чипването, защото за 4-5 дни каране определено не усещам колата на 100% кви ги върши и малките промени ми убягват.
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
bnick написа:DoH_KuXoT написа:На 3000 съм точно на 140км/ч докато на пасата беше 4000/140км/ч което ми изненада още по приятно.
С шест скорости ли е? Аз при 150 км/ч съм на около 3500 на 5-та.DoH_KuXoT написа:Като максимална скорост на равно достигнахме 200км/ч като предполагам можеше и още но не беше това целта. При цялото настъпване и никакви икономии даде разход среден 7.8л/100 за около 110км което мисля е нормално.
Това беше нещото което най ме впечатли в мотора и дизела ме спечели. При 4-ма по 100-тина кила, багаж изкачвах преди тунела на Ихтиман идвайки от Пловдив със 160 км/ч. Подавам газ и колата ускорява.Там бензин 105кс с обща маса около 2000 кг е мъртвец

П.С. Чипосвай и гледай как върви тогаваТурбото не се усеща и върви като бензин
с 5 скорости е. Ще видим по натам за чипа.
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
вчера отидох на диагностика...
EGR - в норми, Turbo-в норми, дюзи в норми с една забележка, първа дюза даваше по различни показания от останалите на място. Около 3 пъти повече, но все пак в показаните норми. Човека каза , че се съмнява в горивото, сипахме някаква добавка , която сипват в новите коли по време на гаранционните обслужвания. Допълних 32 литра на еко на България, покарах 40км и тресенето на място изчезна, обаче както е топла ако я загасиш и поседи 5-10мин на място и после пали след 1,2-3 секунди въртене, може и да не запали от първия път. Тази сутрин студена запали от половин оборот, топла я гасих по светофарите и си палеше веднага. Но пък пак мисля , че има едно леко притрисане.
Ако съм нацелил кофти нафта дали не съсипах тая първа дюза ?
Сега като се замисля показанията на моментния разход не идват ли пак от въпросната дюза ? Затова ли на място ми показва колкото е било последното показание по борд комп и на място като форсирам или пускам много консуматори не се променя докато не потегля ? Изобщо този мотор има ли променлив разход (часов разход) на място, защото служебния голф показва на място 0,6л/h ако дадеш газ става 1-1,5-2л/h ако пусна клима отива на 0,9л/h обаче е 1,4 бензин
			
									
										
						EGR - в норми, Turbo-в норми, дюзи в норми с една забележка, първа дюза даваше по различни показания от останалите на място. Около 3 пъти повече, но все пак в показаните норми. Човека каза , че се съмнява в горивото, сипахме някаква добавка , която сипват в новите коли по време на гаранционните обслужвания. Допълних 32 литра на еко на България, покарах 40км и тресенето на място изчезна, обаче както е топла ако я загасиш и поседи 5-10мин на място и после пали след 1,2-3 секунди въртене, може и да не запали от първия път. Тази сутрин студена запали от половин оборот, топла я гасих по светофарите и си палеше веднага. Но пък пак мисля , че има едно леко притрисане.
Ако съм нацелил кофти нафта дали не съсипах тая първа дюза ?
Сега като се замисля показанията на моментния разход не идват ли пак от въпросната дюза ? Затова ли на място ми показва колкото е било последното показание по борд комп и на място като форсирам или пускам много консуматори не се променя докато не потегля ? Изобщо този мотор има ли променлив разход (часов разход) на място, защото служебния голф показва на място 0,6л/h ако дадеш газ става 1-1,5-2л/h ако пусна клима отива на 0,9л/h обаче е 1,4 бензин
- 
				jimmy freiburg
- Мнения: 47
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Колега и моята има леко претрисане понякога,но вече 2год. така си я карам и не се е влошило нищо.Мисля че си е шумен този мотор и това е сварзано с метода на работа-помпа-дюза.
Това че ти е угаснала два пъти в движение,не е добре.Този проблем го виж,но не барай дюзите.В София поне имате добри сервизи.
А относно топлото палене има много теми.Провери си стартер,динамо,акумулатор-аз там ремонтирах малко.
Честито за добрия избор.Двигателът не е от най-пъргавите,но за България е достатъчен.Карай за сега така,а чип винаги можеш да сложиш по-натам.
Ако има нещо,питай.
			
									
										
						Това че ти е угаснала два пъти в движение,не е добре.Този проблем го виж,но не барай дюзите.В София поне имате добри сервизи.
А относно топлото палене има много теми.Провери си стартер,динамо,акумулатор-аз там ремонтирах малко.
Честито за добрия избор.Двигателът не е от най-пъргавите,но за България е достатъчен.Карай за сега така,а чип винаги можеш да сложиш по-натам.
Ако има нещо,питай.
- 
				bnick
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
DoH_KuXoT написа: Затова ли на място ми показва колкото е било последното показание по борд комп и на място като форсирам или пускам много консуматори не се променя докато не потегля ? Изобщо този мотор има ли променлив разход (часов разход) на място, защото служебния голф показва на място 0,6л/h ако дадеш газ става 1-1,5-2л/h ако пусна клима отива на 0,9л/h обаче е 1,4 бензин
Променя се естествено. На място показва при включени светлини и радио 0,5-0,7 л/ч. При мен варира, не съм открил каква и причината. При студено време по спомен е около 0,9. При пуснат климатроник отива на 1,1-1,3 лятно време и 0,7-0,9 зимно
- hooligan_sk
- Модератор 
- Мнения: 7862
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
jimmy freiburg написа:Колега и моята има леко претрисане понякога,но вече 2год. така си я карам и не се е влошило нищо.Мисля че си е шумен този мотор и това е сварзано с метода на работа-помпа-дюза.
Това че ти е угаснала два пъти в движение,не е добре.Този проблем го виж,но не барай дюзите.В София поне имате добри сервизи.
А относно топлото палене има много теми.Провери си стартер,динамо,акумулатор-аз там ремонтирах малко.
Честито за добрия избор.Двигателът не е от най-пъргавите,но за България е достатъчен.Карай за сега така,а чип винаги можеш да сложиш по-натам.
Ако има нещо,питай.
100%

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
направих първото по-дълго пътуване до Велико Търново на отиване 4,5л/100 на връщане 4,4л/100 4 човека с багаж, спокойно каране до 120км/ч. Много съм доволен, върви повече от 2000сс бензин 115к.с. на баир разликата е осезаема, изправарванията са супер приятни и динамични, изобщо мога да кажа че тези 105 к.с. са ми предостатъчни.
			
									
										
						- 
				bnick
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
DoH_KuXoT написа:направих първото по-дълго пътуване до Велико Търново на отиване 4,5л/100 на връщане 4,4л/100 4 човека с багаж, спокойно каране до 120км/ч. Много съм доволен, върви повече от 2000сс бензин 115к.с. на баир разликата е осезаема, изправарванията са супер приятни и динамични, изобщо мога да кажа че тези 105 к.с. са ми предостатъчни.
 Те са достатъчни, но след време се свиква. Тогава или сменяваш колата или правиш тунинга
  Те са достатъчни, но след време се свиква. Тогава или сменяваш колата или правиш тунинга 
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
хора дайте да мислим Boost Meter. Някой слагал ли е? По - напред питах отговор не получих   Имам предложение да си направя дистанционен фланец със щуцер под датчика. Някакви други идеи ?
 Имам предложение да си направя дистанционен фланец със щуцер под датчика. Някакви други идеи ?
			
									
										
						 Имам предложение да си направя дистанционен фланец със щуцер под датчика. Някакви други идеи ?
 Имам предложение да си направя дистанционен фланец със щуцер под датчика. Някакви други идеи ?Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
колеги купих си един спрей за чистене на турбо пътища, егр-и и т.н. Пръска се в смукателния колектор преди EGR-а двигателя работи на 2000об/мин пръска се на порции защото или дави двигателя или вдига много оборотите, спрея е 400мл след 10-тина пръскания отзад стана нещо страшно, задимих целия квартал   със всяко впръскване ставаше черен облак. След няколко минути пръскане спря да пуши, двигателя започна да работи осезаемо по-спокойно.
  със всяко впръскване ставаше черен облак. След няколко минути пръскане спря да пуши, двигателя започна да работи осезаемо по-спокойно.
			
									
										
						 със всяко впръскване ставаше черен облак. След няколко минути пръскане спря да пуши, двигателя започна да работи осезаемо по-спокойно.
  със всяко впръскване ставаше черен облак. След няколко минути пръскане спря да пуши, двигателя започна да работи осезаемо по-спокойно.- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Нещо като Това ли
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger, zdravkop64 и 66 госта
 
			    
  



