как ще се държи gt2056v на 1.9tdi промяна 1852

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

как ще се държи gt2056v на 1.9tdi промяна 1852

Мнениеот stangero » Пон 31 окт 2011 8:28


кога ще тръгва да надува ,проблем ли ще е да му се сложи актуатора от тди .....се някои трабва да е ползвал такова

колоата е избиза 1.9 афн

Последна промяна от stangero на Вто 06 дек 2011 22:33, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: как ще се държи gt2056v на 1.9tdi

Мнениеот rabotnika » Пон 31 окт 2011 23:10


аз карах АРЛа със 2056 адски доволен съм тръгваше на 2100 2200 някъде и буташе доста сериозно нагоре никъкъв проблем да сложиш актуатор от ТДИ само внимавай с регулировката гледай да е възможно най успоредно поставен спрямо движението на лостчето на геометрията


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: как ще се държи gt2056v на 1.9tdi

Мнениеот stangero » Вто 01 ное 2011 9:35


rabotnika написа:аз карах АРЛа със 2056 адски доволен съм тръгваше на 2100 2200 някъде и буташе доста сериозно нагоре никъкъв проблем да сложиш актуатор от ТДИ само внимавай с регулировката гледай да е възможно най успоредно поставен спрямо движението на лостчето на геометрията

точно това не искам ....на 2100 тръгваше да на двува или на 2100 вече имаше фул буст

щото сега с гт1749 кум 1600 оборота имам един бар


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: как ще се държи gt2056v на 1.9tdi

Мнениеот rabotnika » Вто 01 ное 2011 15:04


на 2400 2500 моята имаше 1.9бара направи си сметка дали е това което търсиш
но разликата между твоята 1749 и 2056 е от земята до небето нищо общо нямат двете и никога 20ката няма да тръгва както 17ката не очаквай такова нещо


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: как ще се държи gt2056v на 1.9tdi

Мнениеот stangero » Вто 01 ное 2011 21:45


не искам колата ми да стане като некои ТДС до 2000 оборота се едно е чис дизел и след това да тръгва ....искам да си остане приатна за градско каране ....не искам да стане като с уестгеийтско турбо да ??


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: как ще се държи gt2056v на 1.9tdi

Мнениеот stangero » Вто 01 ное 2011 21:45


а може ли и снимка на колектора ти :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: как ще се държи gt2056v на 1.9tdi

Мнениеот rabotnika » Вто 01 ное 2011 21:57


За ежедневка слагай хибрид GT1752VB и ще се родиш а снимка на колектора нямам за съжаление беше отдавна


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: как ще се държи gt2056v на 1.9tdi промяна 1852

Мнениеот stangero » Вто 06 дек 2011 22:39


отказах се от гт 2056 мисля че ще ми е много голяма ........спрях се на гт 1852 но имам проблем турбината е с електрически актуатор искам да сложа вакумния но имам 2 проблема


1 лосчето е с по дълго рамо и не дурпа хубаво от краи до краи лопатките ..(или поне така си мисля)
2 няма ограничеител на лосчето ....

тая дето има зегерка на лосчето е 1749 другата е 1852


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: как ще се държи gt2056v на 1.9tdi промяна 1852

Мнениеот brum » Сря 07 дек 2011 17:53


За тоя проблем не мога да ти дам акъл, ама що не мина на GTB1756VK? Разправят, че тръгва като стоковото турбо и би трябвало да подмине 200кс без много зор. И там сменяш електрическия актуатор с вакуумен. Турбото е от 2.7TDI мотора.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта