Колеги помагайте тъй като колата я карам се градско и се студена не я настъпвам и не знам от кога е проблема а той е следния на 3-та и 4-та един път на 3400/3600 друг път на 4000/4100 оборота влиза в авариен режим.Огледахме всички вакумчета да няма някъде скъсано (няма), разменихме Н75 с тоя на ЕГР-а проблема остава, Ваг кома показва( 17958 P1550 Charge Pressure Deviation) като я бяхме закачили с ваг кома в движение показва че турбото си надува клапана го ограничава на 90% но търбото продължава да надува (така ми го обясниха майсторите ) Според тях най вероятно е от геометрията, блокирва и не можело да се разтовари турбото и затова влиза в авариен режим и трябвало най вероятно да се чисти турбото.ЕГР-ра съм го затворил механично,турбото не съм го чистил колата я карам почти две години.
Благодаря предварително за съветите .
Проблем с B5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта