Колеги помагайте тъй като колата я карам се градско и се студена не я настъпвам и не знам от кога е проблема а той е следния на 3-та и 4-та един път на 3400/3600 друг път на 4000/4100 оборота влиза в авариен режим.Огледахме всички вакумчета да няма някъде скъсано (няма), разменихме Н75 с тоя на ЕГР-а проблема остава, Ваг кома показва( 17958 P1550 Charge Pressure Deviation) като я бяхме закачили с ваг кома в движение показва че турбото си надува клапана го ограничава на 90% но търбото продължава да надува (така ми го обясниха майсторите ) Според тях най вероятно е от геометрията, блокирва и не можело да се разтовари турбото и затова влиза в авариен режим и трябвало най вероятно да се чисти турбото.ЕГР-ра съм го затворил механично,турбото не съм го чистил колата я карам почти две години.
Благодаря предварително за съветите .



Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
- tdi fen
- Мнения: 4714
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
правилно са ти казали най-вероятно геометрията е за почистване
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
Тази грешка не е ли по скоро за клапан н75
- MECHOKA1
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив , Карлово
Re: Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
Аз това запомних но може да я е показвала преди да сменим Н75 .
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
Аз залагам на геомтерия,дори и да не е тя,една профилактика,няма да и дойде зле.
Има много много много много изписано,но ще ти събера малко по-важното.За да избегнеш монтаж-демонтаж,хвани лостчето,което се управлява от актуатора и пробвай да го размърдаш,може да е леко заяло,като вакуума да не му стига,размърдай го добре,после знаеш как се продухва
по хубавия начин.Ако обаче толкова е спекла,че да не може с лостчето,ще трябва да я свалиш.Има теми,даже са като гайд направени,ако имаш елементарно техническо познание и топъл гараж,че вече не е много удобно навън,ще се справиш.
Има много много много много изписано,но ще ти събера малко по-важното.За да избегнеш монтаж-демонтаж,хвани лостчето,което се управлява от актуатора и пробвай да го размърдаш,може да е леко заяло,като вакуума да не му стига,размърдай го добре,после знаеш как се продухва

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
Веско аз до колкото знам актуатора ти се движи. Друг е въпроса дали се движи в границите на нормалното или по-малко от необходимото. Грешката за клапан Н75 ти я изкарва защото сте го разкачали и сменяли с този на ЕГР клапана. Предполагам че след като сте изтрили грешката за клапана повече не се е показвала. Случвало се е и при мен и за това мисля че е от това грешката. Аз пак да ти кажа Не я жали колата и й давай газ. Пробвай да излезеш на дълъг път и даваш газ до 130-140 после отпускаш и така доста пъти. Ако и след това го има проблема ходи пак при майстора. Аз моята като и давам газ и я карам в обороти за година и половина не се е наложило да свалям турбото за чистене. Дори не е заял актуатора и не забива.
Поздрави.
Поздрави.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
Горните две мнения са добри,но аз ще допълня с по-лесен,елементарен и хубав метод за проверка на заял актуатор и геометрия.
Откачаш маркучето за актуатора от другия край(тройник или Н75 беше,не си спомням добре) ,слагаш си пръста на лоста под актуатора и започваш с уста да смучеш-трудно е но става.Трябва лостчето да са премести с около 12мм(ако хода е друг нека знаещите да кажат колко
) нагоре.Това аз го преценямам с опрения пръст,защото е неудобно за мерене с шублер.Задържаш в засмукано положение горе 10-15 сек.-така проверяваш мембраната на актуатора дали е здрава и не изпуска
.При отпускане на вакуума с уста лостчето ВЕДНАГА се връща в долно положение.Ако си намерите тънко чисто маркуче-още по-добре,няма да се цапате и ще го забучите директно на актуатора.
п.п.Горното го правих от любопитство и всичко се движи без задържане.Имам колата от две и половина години и не знам какво е "забиване на муцуната",но от време на време -газта до долу (дори и в града за кратко) за да бутне геом. в крайно положение,а пък и кеф да има
Откачаш маркучето за актуатора от другия край(тройник или Н75 беше,не си спомням добре) ,слагаш си пръста на лоста под актуатора и започваш с уста да смучеш-трудно е но става.Трябва лостчето да са премести с около 12мм(ако хода е друг нека знаещите да кажат колко


п.п.Горното го правих от любопитство и всичко се движи без задържане.Имам колата от две и половина години и не знам какво е "забиване на муцуната",но от време на време -газта до долу (дори и в града за кратко) за да бутне геом. в крайно положение,а пък и кеф да има

- MECHOKA1
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив , Карлово
Re: Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
Преди малко отидох при колата проверих актуатора наред си е и лостчето си се мърда след това на 2-ра я изцедих на 3-та пак влиза в сервизен режим, така нчколко пъти гася паля и накрая се оправи качих се на магистралата и я покарахс 180 можеше и още но ми се видяха полицаи и намалих после обратно към Пловдив си върврше добре няма ядове.
Поздрави
Поздрави
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5(1999)1,9 110к.с. АФН влиза в авариен режим
В понеделник пиши как е положението след пътуването и това което ти казах да направиш. Ако са пак на зле работите ходи при човека да се търси проблема. И да не забравиш като решиш проблема да пишеш че е решен и как че и ние да знаем 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта