Това се постига с доста форсиране на двигателя и си мисля това дали няма да го съсипе по-бързо ?
Кофти ли е като е толкова форсиран двигателя?
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кофти ли е като е толкова форсиран двигателя?
Говоря за АЕК и АФТ 101коня от нормална 1.6-ца която не е вентилирана
Това се постига с доста форсиране на двигателя и си мисля това дали няма да го съсипе по-бързо ?
Това се постига с доста форсиране на двигателя и си мисля това дали няма да го съсипе по-бързо ?
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Кофти ли е като е толкова форсиран двигателя?
lyubobg написа:Говоря за АЕК и АФТ 101коня от нормална 1.6-ца която не е вентилирана![]()
Това се постига с доста форсиране на двигателя и си мисля това дали няма да го съсипе по-бързо ?
Ами твоя не е по-винтелиран от нормалните 1.6-ца
Ако искаш да "ръчкаш" колата и тя все пак да ти служи упорито и вярно, слагаш много хубаво масло (пълна синтетика), сменяш го навреме, оправяш си всичко дребни неща - вакууми, ламбди сонди, свещи, кабели, филтри (горивен и въздушен), ремъци и тогава даваш газ и нямаш грижа.
Иначе ако си караш кротко (2000-4000 оборота) и колата ще се изнсва кротко (точно колкото "нормална" 1.6-ца). В случая имаш запас от мощност, който "нефорсирания" двигател няма и при нужда от рязко ускорение (при изпреварване примерно) - връщаш 1-2 предавки надолу, газ и се изстрелваш (така да се каже
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сър musura - мн убедително звучиш
Но ето примерчета, които ме хвърлят в музиката
Голф АЕК/АФТ 1.6
Объем двигателя 1595 см3
Мощность 101 л.с
При оборотах 5600
Крутящий момент 145/3800 н*м
8клапана
Нисан Примера П11 1.6
Объем двигателя 1597 см3
Мощность 99 л.с
При оборотах 6000
Крутящий момент 136/4000 н*м
16V
Та ето ги страннотиите за японската кошница:
приблизително еднакви коне с голфи обаче има:
1.16 клапана
2.Макс мощност при ПО-големи обороти
Иначе казано голфи изкарва повече въртящ момент
при по-ниски обороти и с 8 клапана по-малко
Та те това ми изглежда прекалено...
Но ето примерчета, които ме хвърлят в музиката
Голф АЕК/АФТ 1.6
Объем двигателя 1595 см3
Мощность 101 л.с
При оборотах 5600
Крутящий момент 145/3800 н*м
8клапана
Нисан Примера П11 1.6
Объем двигателя 1597 см3
Мощность 99 л.с
При оборотах 6000
Крутящий момент 136/4000 н*м
16V
Та ето ги страннотиите за японската кошница:
приблизително еднакви коне с голфи обаче има:
1.16 клапана
2.Макс мощност при ПО-големи обороти
Иначе казано голфи изкарва повече въртящ момент
при по-ниски обороти и с 8 клапана по-малко
Та те това ми изглежда прекалено...
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
ами всички 16в двигатели са по-мощни, по-икономични и по-високо оборотни от 8в аналозите си. Тук незнам защо си го направил това сравнение - в случая на нисана мотора е по-високо оборотен но с по-лоши параметри като мощност и въртящ момент. По-скоро сравнявай твоя мотор с други 1.6 VW мотори. И не само оборотите играят роля при мощността, зависи и колко гориво и как изгаря, демек има огромна роля инжекционната система. А твоята е многоточков инжекцион и е много по-прецизна от карбуратор и съответно позволява по-точно дозиране на горивната смес, по-добро изгаряне, което води до по-висока мощност и по-голяма икономичност 
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
не мога да разбера защо се шири мнението/заблудата че тоя двигател бил форсиран
какво значи форсиран, от 1.6 100к.с. - това ли е форсирано
виждал съм Даихацу Шарад - 1000к.с. - 100к.с. - е това е форсирано
Старото ми Пежо 309 е 1.6 76к.в. или 105к.с. ама никога не съм чул някой да казва, че е форсирано(и вече направи 20г. и сигурно е над 300х.к. а по мотора му е сменян само разпределителен вал)ама голфа разбираш ли, бил форсиран
това са глупости

Старото ми Пежо 309 е 1.6 76к.в. или 105к.с. ама никога не съм чул някой да казва, че е форсирано(и вече направи 20г. и сигурно е над 300х.к. а по мотора му е сменян само разпределителен вал)ама голфа разбираш ли, бил форсиран
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
evgenyh написа:не мога да разбера защо се шири мнението/заблудата че тоя двигател бил форсиранкакво значи форсиран, от 1.6 100к.с. - това ли е форсирано
![]()
![]()
виждал съм Даихацу Шарад - 1000к.с. - 100к.с. - е това е форсирано
![]()
Старото ми Пежо 309 е 1.6 76к.в. или 105к.с. ама никога не съм чул някой да казва, че е форсирано(и вече направи 20г. и сигурно е над 300х.к. а по мотора му е сменян само разпределителен вал)ама голфа разбираш ли, бил форсиран![]()
![]()
това са глупости
![]()
![]()
форсиран-т.е работи на по-високи обороти...
или ще отречеш и че нашите двигатели работят на по-високи обороти от стандартния 1.8 моно?
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Ludia написа:ами нормалните за мотора мисля че са 75.......до 100,са 25 кончета...вобще не са малко
толко са на VW, ама виж например Пежото, а за италианките да не говорим
сега се сещам, че на една съученичка баща й навремето имаше страшна Алфа Ромео, някъде от 67, 68 г. беше, 1750куб. 130к.с. - с 4 карбуратора Вебер спорт
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
handycam написа:всичко зависи от начин на каране и поддръжка на колата. карай 1.8 мотора на 6000 оборота и се надявай че ще изкара много. истина е че този мотор (1.8 ) е по бавно оборотен ( имал съм такъв 4 години ), но от сегашният съм по доволен.
да, то е ясно, и аз съм по-доволен от пълната инжекция.
интересно ми е обаче някой с АБС мотор да ми каже със 190 км/ч на колко об/мин е?
аз съм точно на 6000об/мин.
говориме за сток кола-без чипове, филтри, и генерации....
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
evgenyh написа:Ludia написа:ами нормалните за мотора мисля че са 75.......до 100,са 25 кончета...вобще не са малко
толко са на VW, ама виж например Пежото, а за италианките да не говорим![]()
сега се сещам, че на една съученичка баща й навремето имаше страшна Алфа Ромео, някъде от 67, 68 г. беше, 1750куб. 130к.с. - с 4 карбуратора Вебер спорти вървеше като обезумяла(както и харчеше де
)
ама дори и нея не бих нарекъл форсирана.
ама то въпроса не е кое ти наричаш форсиран, а дали е по-форсиран от нормалния
мисля че и ти призна че е форсиран,така че....
а и няма какво да срваняваме други марки, въпроса е да са от една марка.
ПП
истина е и че конете не идват само от литража на автомобила
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта

