СЪЕДИНИТЕЛ ОТНОВО СТАРАТА ТЕМА

Техническа и сервизна информация за Passat
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

СЪЕДИНИТЕЛ ОТНОВО СТАРАТА ТЕМА

Мнениеот kossis » Чет 08 дек 2011 17:12


Понеже все още карам Пасат б3, РП мотор, а той по-остаря доста но ми върши работа, та проблема е с вече сменен съединител Лук. Смених го преди около 3 години щото се счупи скорустната кутия и взех от Ауто+ нов ЛУК- щял да надживее колата.
Да ама не - тия дни нещо изпраска при съединителя като запалих една сутрин, след което започна да трака зверски в такт с мотора, при натискане на съединителя шумът изчезна. След това всичко си е нормално и аз си карам и до сега. Единствено когато времето се затопли 2 пъти до тук педала става много мек и зацепването е високо горе - като износен яко фероден диск. Променя се целият съединител при затопляне на времето. Аз смятам, че са се откъртили пластини от притискателният диск и той вече няма тази сила на притискане, особено при затопляне на околната среда- метала омеква. Тоест съм купил рециклиран ЛУК.
Лошото е, че разбрах че всички са рециклирани и некачествени- Съседа ми е сменял Валео и е станал много твърд педала след известно време. И пак го е сменил с Лук-а така !!!
Къв да сложа, щото очаквам тоя да се дотроши скоро ?
Теми търсих има някъкви - едните казват Лук, други Закс,Валео, ама.............. боклук е всичко ?!




Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта