проблем при палене в студа на пасат В3
- kaloqn84
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 14:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
проблем при палене в студа на пасат В3
Здравейте колеги имам един малък проблем с моя пасат когато застудее колата отказва да пали на бензин,двигателя е 2Е 2.0л. 115к.с. 93г.Когато я запаля в студа на газ и изчакам 20-30сек. после огася и обърна на бензин пали,само първиначалното палене ми е проблем.Четох я на компютър и ми показва грешка в ламбда сондата,но като я изчистя и карам само на бензин не се появява грешката.Някой знаели какъв цвят датчик за водата трябва да е защото си мисля че той ми прави проблеми моя е с жълта лента и 4 кабела.Замерил съм налягането на бензина и ми дава 3бара,когато я карам на бензин при загряло положение се усеща когато тръгвам с по малко газ едно зачудване на мотора дали да тръгне някой знае ли от какво може да не пали и да се зачудва мотора.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: проблем при палене в студа на пасат В3
Здравей колега,и аз вчера и днес я сърбах тази попара заради смяна на датчика за температурата.
При мен номера на датчика по ЕТКА е 357 919 501 А с жълт пръстен.В ХААС Пловдив ми дадоха датчик без онова "А" накрая със зелен пръстен и на сутринта няма палене.Днес отидох обратно при тях,момчето се извини че е объркал датчика и ми го замениха с датчик с тъмно син пръстен и сега е ОК.Датчика с жълт цвят казаха че е свален от пройзводство и се прави със син.Номера му е 6U0919501B
Поздрави.
П.П. Цената в ХААС е 69.93.лв
В един магазин в Асеновград ми казаха че го продават на 46лв,но поради лош опит с части купувани от не официални доставчици,предпочетох да се изръся....
При мен номера на датчика по ЕТКА е 357 919 501 А с жълт пръстен.В ХААС Пловдив ми дадоха датчик без онова "А" накрая със зелен пръстен и на сутринта няма палене.Днес отидох обратно при тях,момчето се извини че е объркал датчика и ми го замениха с датчик с тъмно син пръстен и сега е ОК.Датчика с жълт цвят казаха че е свален от пройзводство и се прави със син.Номера му е 6U0919501B
Поздрави.
П.П. Цената в ХААС е 69.93.лв
В един магазин в Асеновград ми казаха че го продават на 46лв,но поради лош опит с части купувани от не официални доставчици,предпочетох да се изръся....
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: проблем при палене в студа на пасат В3
Четох я на компютър и ми показва грешка в ламбда сондата,но като я изчистя и карам само на бензин не се появява грешката
и тогава пак ли не пали на бензин?
и тогава пак ли не пали на бензин?
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: проблем при палене в студа на пасат В3
Забравих да пиша в горния си пост.Преди да пристъпиш към смяна на датчика,може да премериш съпротивлението му.При студен двигател съпротивлението е около 3килоома-това се отнася за датчика който дава инфо на ЕКУ-то.На крачетата които дават инфо за таблото измерих други стойности.Може да пробваш да запалиш колата като изключиш щекера на датчика,тогава компютъра се лъже,че двигателя е много студен и обогатява горивната смес,съответно пали лесно в студа.Ето и табличка със стойностите.Някой колега от форума се беше постарал да я качи тук за което и аз му благодаря.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем при палене в студа на пасат В3
plameney написа:В ХААС Пловдив ...
...,момчето се извини че е объркал датчика и ми го замениха с датчик с тъмно син пръстен и сега е ОК.Датчика с жълт цвят казаха че е свален от пройзводство и се прави със син.
....
Дрън-дрън, та много пляс!

Да, не мога да не призная, че момчето е изключително възпитано и вежливо (синът на шефа е), но ако ми каже 'Добро утро' ще си погледна часовника


viewtopic.php?f=6&t=294209&p=3115694&hilit=%D0%A5%D0%90%D0%90%D0%A1#p3115694
За колега от работата звънях преди 4-5 месеца в ПоршеБг точно за 4-пинов датчик. Има, произвежда си се, но беше с 3 дни срок за доставка.
Иначе цената беше нещо подобно на цитираната

За начало бих препоръчал проверка на датчика, а после, ако се наложи, смяна.
Щом си с газова никой не знае какво се случва с колата

- kaloqn84
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 14:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем при палене в студа на пасат В3
здравей те колеги вчера смених датчика за водата с нов и тази сутрин пак я пробвах и първия път само припали после я спуках от въртене не запали.един колега ми каза че дибитомета може да се настройва и че може да е от там проблема но каза че само в специализиран сервиз го настройвали иначе може и да не запали повече на бензин.някакви идеи?
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: проблем при палене в студа на пасат В3
Колега,за да пали на двигателя му трабва горивна смес от бензинови пари и въздух в правилни пропорций и искра,която да ги възпламени.Ако си с обикновена газова и е имало експлозий в колектора,е възможно да се е разцентровал дебитомера и тогава с нарушават пропорцийте на гор.смес.Другото е по тока.При мен се случи да имам проблемно палене заради пукнатини по корпуса на бобината.Смених с нова и сега бива.
Ако имаш познат със същия мотор,помоли да ти заеме кутията на филтъра заедно с дебитомера и пробвай...
Ако имаш познат със същия мотор,помоли да ти заеме кутията на филтъра заедно с дебитомера и пробвай...
- kaloqn84
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 14:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем при палене в студа на пасат В3
Благодаря ви колеги за отговорите,проблема вече е решен оказа се слабо налягане на бензиновата помпа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта