Проблем с мощноста на VW Passat B3 1993 ABS 1.8 mi

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с мощноста на VW Passat B3 1993 ABS 1.8 mi

Мнениеот vasilb » Съб 10 дек 2011 19:40


Hristo Dimov написа:Маслото в моното и във въздуховода може да е от заминали гумички на клапаните...Ако е от сегментите, няма да може да пали нито топла нито студена.

При мен маслото стига чак до въздушния филтър по тръбата и си върви като пушка (е, в началото пропушва, но ...), та не ми се вярва да е от това! Има нещо друго!




Потребителски аватар
berkant3008
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
Автомобил: PASSAT B3
Двигател: ABS-93
Местоположение: ruse
Контакти:

Re: Проблем с мощноста на VW Passat B3 1993 ABS 1.8 mi

Мнениеот berkant3008 » Съб 10 дек 2011 20:37


и аз така мисля.маслообирачите на клапаните са 5-6 лева и си готов.но за труд вземат бая-80 лв.без да се маха главата.но не това ти е проблема


Потребителски аватар
berkant3008
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
Автомобил: PASSAT B3
Двигател: ABS-93
Местоположение: ruse
Контакти:

Re: Проблем с мощноста на VW Passat B3 1993 ABS 1.8 mi

Мнениеот berkant3008 » Съб 10 дек 2011 20:43


ти провери ли си свещите да не би да са чисто нови-BOSH само че от ментетата.
кабели,делкото как е капачката,центровка.то май е късно за тези работи де щом в сервиза ще я отварят


Потребителски аватар
peshodomo
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Drqnovo

Re: Проблем с мощноста на VW Passat B3 1993 ABS 1.8 mi

Мнениеот peshodomo » Пон 12 дек 2011 11:45


berkant3008 написа:ти провери ли си свещите да не би да са чисто нови-BOSH само че от ментетата.
кабели,делкото как е капачката,центровка.то май е късно за тези работи де щом в сервиза ще я отварят


Здравейте, свещите са ок, на NJK са и миналата седмица ги свалих, бяха почернели, изчистих ги и след около 100-на км пробег бяха леко покафенели, което за мен е нормално. Кабелите и делкото са ок, от 3-ма т.нар "майстори", 2-ма които ми твърдяха че колата няма проблем с центровката, в събота третия установи че колата има раминаване с 2 зъба при коляновия вал спрямо белезите на ангренажа, т.е пъвите 2-ма гледали само от ляво на двигателя - при ангренажа, а отдругата стана нямало нужда да се гледа :(.
Тъпото в цялата история е, че август месец имах малка авария с прегряване на двигателя, и при момчето дето си карам колата за ремонт и обслужване, ми трърдеше, че е проверил колата и че няма следи от повреда по дигателя .... до събота. Предполагам че от мързел или неразбиране въпросния господин ми помогна да прецакам колата :x


Потребителски аватар
berkant3008
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
Автомобил: PASSAT B3
Двигател: ABS-93
Местоположение: ruse
Контакти:

Re: Проблем с мощноста на VW Passat B3 1993 ABS 1.8 mi

Мнениеот berkant3008 » Вто 13 дек 2011 19:02


чувал съм че прескачането на зъб може да стане при рязко потегляне като въртиш гуми или като палиш на скорост-без да искаш


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с мощноста на VW Passat B3 1993 ABS 1.8 mi

Мнениеот kofata » Вто 20 дек 2011 12:16


Много ми е чудно какъв се оказа проблема? Прегрят ли е мотора? Сигменти, зъб на ангренажа, свещи? :roll:


Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Проблем с мощноста на VW Passat B3 1993 ABS 1.8 mi

Мнениеот passat19911800 » Вто 20 дек 2011 21:32


Колега, а колата губили охладителна течност. При мен заради с проблем с радиаторчето на парното колата при изкачване загряваше много бързо и нямаше никакава мощност. След ремонта е много по-различно има мощност, не загрява и не проверявам постоянно нивото на течността. За тези години, стотици хиляди километри и качествени масла определено е нормално да вкарва по малко масло през маркучите за вентилация на главата и от картера. При мене това даже беше повече докато не смених болтовете за закрепване на пластмасовата кутия на моното, тъй като при поставянето на полчката за газовата уредба оригиналните болтове бяха къси, а тези които ми сложиха не пасваха идеално, та се наложи да изрязват малко от този пластмаса, което пък доведе до по-повече маслени пари по моноинжекциона и по-силно прокапване през кафявата букса в предната част. Огледай за други проблеми преди да решиш, че двигателя е заминал. Провери компресия най-вече и ако тя е добре направи профилактика на останалите части.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта