Понеже все още карам Пасат б3, РП мотор, а той по-остаря доста но ми върши работа, та проблема е с вече сменен съединител Лук. Смених го преди около 3 години щото се счупи скоростната кутия и взех от Ауто+ нов ЛУК- щял да надживее колата.
Да ама не - тия дни нещо изпраска при съединителя като запалих една сутрин, след което започна да трака зверски в такт с мотора, при натискане на съединителя шумът изчезна. След това всичко си е нормално и аз си карам и до сега. Единствено когато времето се затопли 2 пъти до тук педала става много мек и зацепването е високо горе - като износен яко фероден диск. Променя се целият съединител при затопляне на времето. Аз смятам, че са се откъртили пластини от притискателният диск и той вече няма тази сила на притискане, особено при затопляне на околната среда- метала омеква. Тоест съм купил рециклиран ЛУК.
Лошото е, че разбрах че всички са рециклирани и некачествени- Съседа ми е сменял Валео и е станал много твърд педала след известно време. И пак го е сменил с Лук-а така !!!
Къв да сложа, щото очаквам тоя да се дотроши скоро ?
Теми търсих има някъкви - едните казват Лук, други Закс,Валео, ама.............. боклук е всичко ?!
Съединител Пасат Б3, РП - какво се продава у нас
Съединител Пасат Б3, РП - какво се продава у нас
Последна промяна от kossis на Пон 12 дек 2011 8:58, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединител - какво се продава у нас
Колега, ето ти едно по-различно предложение. Във фирмените сервизи на фолксваген, преди имаше една програма за покупка на рециклирани оригинални части - Austausch се казваше май. Идеята е, че връщаш оригиналния съединител (с щампите на ауди/фолксваген) и вземаш рециклиран от тях с отстъпка. Незнам дали това още е актуално към момента и каква е отстъпката, но когато на мен ми дойде реда да сменям съединителя, първото нещо, което ще направя е да го проверя.
и една забележка: пише се скорОстната кутия.
и една забележка: пише се скорОстната кутия.
Re: Съединител - какво се продава у нас
То хубаво, ама първо цената няма да е 350 лева с работата, а 1300 лв.
Отново получавам рециклиран съединител, при които диафрагмата(слънчевите пластини на притискателния са демек стари), а точно те след умора на метала или се чупат или втвърдяват и е все тая, че другите елементи са подменени с нови - феродо, огледало на притискателен и тнт. Какво ме грее, че те са нови като няма добро притискане. Да не говорим, че колата ми струва 1000 лева, а тоя съединител там ще е по скъп от нея.
Плюс това моя оригинален отдавна е заминал за скраб някъде там - те рециклирани си имат и то по добри от моя полу строшен вероятно.
Така, че тоя вариант нещо не е гот.
Друго решение требе.
Като се замисля, наистина ние сме като второ качество хора тука. Всичко некачествено идва за нашия пазар. Та дори и от родното производство, визирам Видима - Идеал стандат, Едно време имаше в Габрово завод за текстил Буря- еми то нищо от него не отиваше за родния пазар, щото беше качествено. Аз носех шукаритетни анцузи дето никой не можеше да си купи.
Отново получавам рециклиран съединител, при които диафрагмата(слънчевите пластини на притискателния са демек стари), а точно те след умора на метала или се чупат или втвърдяват и е все тая, че другите елементи са подменени с нови - феродо, огледало на притискателен и тнт. Какво ме грее, че те са нови като няма добро притискане. Да не говорим, че колата ми струва 1000 лева, а тоя съединител там ще е по скъп от нея.
Плюс това моя оригинален отдавна е заминал за скраб някъде там - те рециклирани си имат и то по добри от моя полу строшен вероятно.
Така, че тоя вариант нещо не е гот.
Друго решение требе.
Като се замисля, наистина ние сме като второ качество хора тука. Всичко некачествено идва за нашия пазар. Та дори и от родното производство, визирам Видима - Идеал стандат, Едно време имаше в Габрово завод за текстил Буря- еми то нищо от него не отиваше за родния пазар, щото беше качествено. Аз носех шукаритетни анцузи дето никой не можеше да си купи.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съединител - какво се продава у нас
Много кофти дилема, колега. И аз съм се замислял за същото, ако ми се наложи смяна на съединител с нов (тя рано или късно се налага). Лошото е, че и евтин да вземеш, ако се наложи след кратко време да го сменяш пак не си е оферта, щото той трудът по смяната е близо до комплекта съединител. Според мен пробвай пак с ЛУК. Аз съм със Закс, но и за тях съм чувал, че има рециклед на пазара ни. За съжаление нямах възможност да присъствам на смяната му, тъй като си оставих колата и ходих да си свърша друга работа. Имам чувството обаче, че и аз скоро ще бъда изправен пред подобна дилема, щото ми се чини, че нещо се втвърди педалът
(при смяната беше лек като перце и се натискаше с малкия пръст на левия крак). При мен съединителят е на 3 години и близо сигурно 40 - 50 000км. Ако изкара 60 000-70 000км премам, че инвестицията си струва, все пак не е оригинална част, а афтърмаркет, па макар и да е на читава марка. Ментетата ти гарантирам, че голяма част от тях няма да изкарат тези километри 


Re: Съединител - какво се продава у нас
Мерси колега за коментара
,
Какво излиза до тук:
Лук- издържа около 3 години или около 20хил км, чупат се пластини и омеква.
Валео- издържа окло 3 години или около 20хил км, втвърдяват пластините.
Закс и звездния принц
- пак втвърдява ама майче кара най- много според твойте думи.
Нема да е Лук със сигурност, Закс ще да е иначе ще съм глупак да повторя втори път една и съща грешка.
Е сега правих рейката и майстора каза, че ще ми рециклира старата щото новите са боклук.

Какво излиза до тук:
Лук- издържа около 3 години или около 20хил км, чупат се пластини и омеква.
Валео- издържа окло 3 години или около 20хил км, втвърдяват пластините.
Закс и звездния принц

Нема да е Лук със сигурност, Закс ще да е иначе ще съм глупак да повторя втори път една и съща грешка.
Е сега правих рейката и майстора каза, че ще ми рециклира старата щото новите са боклук.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединител - какво се продава у нас
kossis написа:То хубаво, ама първо цената няма да е 350 лева с работата, а 1300 лв.
Отново получавам рециклиран съединител, при които диафрагмата(слънчевите пластини на притискателния са демек стари), а точно те след умора на метала или се чупат или втвърдяват и е все тая, че другите елементи са подменени с нови - феродо, огледало на притискателен и тнт. Какво ме грее, че те са нови като няма добро притискане. Да не говорим, че колата ми струва 1000 лева, а тоя съединител там ще е по скъп от нея.
Плюс това моя оригинален отдавна е заминал за скраб някъде там - те рециклирани си имат и то по добри от моя полу строшен вероятно.
Така, че тоя вариант нещо не е гот.
Друго решение требе.
Като се замисля, наистина ние сме като второ качество хора тука. Всичко некачествено идва за нашия пазар. Та дори и от родното производство, визирам Видима - Идеал стандат, Едно време имаше в Габрово завод за текстил Буря- еми то нищо от него не отиваше за родния пазар, щото беше качествено. Аз носех шукаритетни анцузи дето никой не можеше да си купи.
Колега, много обичаш да си приказваш през главата. Нито цената на съединителя си проверил, нито информацията за завода ти е точна - Бурята си съществува и сега. Шият машините та пушек вдигат. Повечето е за чужбина. Успех със съединителя, с друго не мога да помогна.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съединител - какво се продава у нас
kossis написа:Мерси колега за коментара,
Какво излиза до тук:
Лук- издържа около 3 години или около 20хил км, чупат се пластини и омеква.
Валео- издържа окло 3 години или около 20хил км, втвърдяват пластините.
Закс и звездния принц- пак втвърдява ама майче кара най- много според твойте думи.
Нема да е Лук със сигурност, Закс ще да е иначе ще съм глупак да повторя втори път една и съща грешка.
Е сега правих рейката и майстора каза, че ще ми рециклира старата щото новите са боклук.
А, изобщо не ти казвам да си купуваш Закс. Ако се строши след една година да ме сърби задникът


- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител - какво се продава у нас
Вземи си National - средна работа но качествена и ще изкара до към 60-70к без проблеми, може и повече зависи от стила на каране
Re: Съединител - какво се продава у нас
Е какво си говоря през главата, звъннах в Ауто + и ми казаха 230 лева за Лук и Закс, майстора каза 100-150 лева работа. В Юнитрейд за тия пари дали ще ми обърнат внимание като за човек ?
В Буря работеха леля ми и чичо ми, много отдавна, да съм бил на 15. Та последно знам, че работеше много малка част от фабриката и всичко там се трошеше по стар Български обичай, Традиции какво да се прави. Сега незнам какво работи, но и не искам да знам нито леля ми нито Габрово, заради делба на имот, лелята излезе голямо пра....е, пак по стар Български обичай.
За Закса, решението е мое, и не е до карък, а е до ментак-рециклак.
Тоя Национал -Английски ли е и къде го продават в София, понеже от личен опит знам, че средния клас неща са най- готини. Взех накладки Текстар 70 лева(найййй - добрите да ги ева..) - спукаха се и си карам с Ремсата среден клас за 30-40 лева и си пея.
В Буря работеха леля ми и чичо ми, много отдавна, да съм бил на 15. Та последно знам, че работеше много малка част от фабриката и всичко там се трошеше по стар Български обичай, Традиции какво да се прави. Сега незнам какво работи, но и не искам да знам нито леля ми нито Габрово, заради делба на имот, лелята излезе голямо пра....е, пак по стар Български обичай.
За Закса, решението е мое, и не е до карък, а е до ментак-рециклак.
Тоя Национал -Английски ли е и къде го продават в София, понеже от личен опит знам, че средния клас неща са най- готини. Взех накладки Текстар 70 лева(найййй - добрите да ги ева..) - спукаха се и си карам с Ремсата среден клас за 30-40 лева и си пея.
Последна промяна от kossis на Пон 12 дек 2011 8:59, променено общо 1 път.
- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител - какво се продава у нас
Мисля в косер-- 

Re: Съединител - какво се продава у нас
Да и аз така виждам в нета.
Може да се окаже добра алтернатива и е 100 лева надолу цената
. Тенкс ! 
Може да се окаже добра алтернатива и е 100 лева надолу цената


Re: Съединител - какво се продава у нас
Да помоля ако накой от колегите е слагал тази марка Национал -съединители да каже мнението си, как работи тоя съединител (комплект). Някой казват, че е зле- лагера извивал, приплъзвал и тнт, по другите форуми.
Аз лично съм монтирал на Пасата спирачни дискове от тази марка-за сега спират нормално. И се сетих, че сервиз/магазин- Хеед продава марката Национал също.
Аз лично съм монтирал на Пасата спирачни дискове от тази марка-за сега спират нормално. И се сетих, че сервиз/магазин- Хеед продава марката Национал също.
Re: Съединител Пасат Б3, РП - какво се продава у нас
Или никой не е слагал такъв чишит, или не ви се говори за тази марка.
Магазинерката в Косер ми каза, че на кутиите пише на някой партиди производител Китай. То хубаво, ама нещо не ми вдъхва доверие така.
Магазинерката в Косер ми каза, че на кутиите пише на някой партиди производител Китай. То хубаво, ама нещо не ми вдъхва доверие така.
- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител Пасат Б3, РП - какво се продава у нас
Имах ги и на дискове и на комплект съединител- никакви проблеми. Дисковете са много добри за парите си. Съединителя изкара до към 40 000к при мене след това е при нов собственик.
П.С мойте бяха - от Англия! /произведени/
П.С мойте бяха - от Англия! /произведени/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта