Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот bobi_diesel » Чет 08 дек 2011 21:16


При Пасат-а не знам нито къде се намира зумера,нито интегралата.Виж,ако ставаше дума за голф няма проблем да кажа.Макар инсталациите на голф и пасат да са еднакви,има разлика в таблата(Не в схемите,а в изпълнението им) :oops:




Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот passat_rs » Чет 08 дек 2011 21:19


Ако писне още веднъш ще се вслушам хубаво къде пищи и ще оскубам зумера. Днес имам малко над 200 км. и не свирна въобще другата седмица свалям картера и ще си каже eusa


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот samo_pechka » Чет 08 дек 2011 21:26


passat_rs имал ли си досега откак колата е твоя други електрически магарии .Като купи колата (ако е купена оттук де) тавана "увиснал" ли беше?Питам ,щото ме навежда на една простотия от нашите "автотърговци",мн често тия келеши мият с пароструйка салона на колата и тя "светва" като нова ,но после....майка :063:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот samo_pechka » Чет 08 дек 2011 21:35


passat_rs написа:Ако писне още веднъш ще се вслушам хубаво къде пищи и ще оскубам зумера. Днес имам малко над 200 км. и не свирна въобще другата седмица свалям картера и ще си каже eusa

Аз те бях питал да нямаш нещо спукано (тръбата с мрежата)преди помпата ,няма да е лошо хубаво да се огледа .Тия проблеми съвпаднаха ли с ремонта на вала?Ако е така-може да е станало нещо при събирането? Няма да е лошо да отвориш и откъм вакуумната помпа ,тя се движи от един паразитен вал чрез червяк и от своя страна "върти" маслената помпа,там връзката е едно перо и то с времето здава багажа!


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот passat_rs » Нед 11 дек 2011 10:17


Аааа да питам изисква ли шлайф вала като се сменят лагерите :?: Утре следобед пак ще замеря маслото и сигурно в сряда отварям картера, искам да съм застрахован че колата ми трябва секи ден :oops:

П.п. преди малко откачих 2-та датчика и продължава да пищи зумера и свети лампата


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот samo_pechka » Нед 11 дек 2011 14:19


Вала се замерва с микрометър всяка шийка (а също се проверява и за "елипса") Ако е в нормите-не се налага шлайф! Начин на проверка дали датчиците за маслото са в ред или проблема се крие другаде :датчиците са два -единия е на главата ,под 0.3 бара е на "контакт" ,над 0.3 бара освобождава "контакта". Другия е на корпуса на масления филтър ,под 0.9 бара е на "свободно" ,над 0.9 бара прави "контакт". 1 ) кабелът от датчика на главата (0.3 бара дето е ) се откача и се пуска да виси свободно ,дава се колата на "контакт"-мига ли лампата за маслото пак -кабела е дал "накъсо".2)кабела от датчика дето е на корп.на масл.филтър се дава на "маса",колата се завърта на "контакт"-продължава ли да мига лампата на маслото -проблема е или в кабелите или в електрониката на таблото дето "следи" мазането на мотора.3) Проверка на елктрониката и зумера дали работят,откача се кабела на датчика 0.9 бара дето е БЕЗ ДА СЕ ДАВА НА МАСА ,мотора се запалва и бавно му се дигат оборотите-над 2100-2200 трябва да почне мига лампата за маслото и да се чуе зумера ! Същата проверка се прави с ъс закачен датчик (0.9 бара дето е) -ревне ли пак зумера и лампата да мига-датчика не е добре! 4) мотора запален,работи на ниски обороти,откача се отново кабела от 0.9 бара датчика-включи ли се зумера и лампата за маслото-увреден кабела дето е на алтернатора за следенето на оборотите на двигателя или не е в ред сигнала за оборотите към електрониката следяща мазането на двигателя ! Дано да съм бил полезен! :)


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот passat_rs » Нед 11 дек 2011 14:33


Тази сутрин като тръгвах откачих само датчика на главата(при мен е син на цвят) след около 20-на километра ламбата светна и зумера писна. Тогава откачих и датчика на филтъра (бял на цвят е) веднага след това пак писна зумера, има ли някакъв начин да изолирам зумера и лампата за 1-2 дена :roll:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот samo_pechka » Нед 11 дек 2011 17:23


passat_rs написа:Тази сутрин като тръгвах откачих само датчика на главата(при мен е син на цвят) след около 20-на километра ламбата светна и зумера писна. Тогава откачих и датчика на филтъра (бял на цвят е) веднага след това пак писна зумера, има ли някакъв начин да изолирам зумера и лампата за 1-2 дена :roll:

Интересно.. че тези датчици са с други цветове!!!Да не би в тях да е грешката? Датчика на главата дето е, е КАФЯВ ,а долу на филтъра е СИВ ! Тези цветове са за AAZ и 1Z мотор ! За 110 к.с. мотора AFN горе е СИН ,а долу пак СИВ ! Между синия и кафевия разликата е малка ! Но долу трябва да е СИВ, не БЯЛ ! Важното при тези датчици е ,че едните при налягане над 0.9 бара правят "контакт"(сивия ) ,а другият (кафевия) в покой е на "контакт" ,при налягане над 0,3 бара изключва контакта ! Което ме навежда на следния тарикатлък да "излъжем" зумера за кратко по следния начин :кабела дето е на датчика на фланеца на масления филтър се "вържи" на маса. Другия според мен няма нужда да се манипулира (най-много просто да се остави да "виси"свободно -не трябва да опира някъде по двигателя! Това естествено НЕ Е РЕШЕНИЕ на проблема !


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот passat_rs » Нед 11 дек 2011 17:36


Сив е наистина, а аз взех бял от магазина имам 2 сини ако писне ще туря синия на филтара :mrgreen:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот samo_pechka » Нед 11 дек 2011 18:10


passat_rs написа:Сив е наистина, а аз взех бял от магазина имам 2 сини ако писне ще туря синия на филтара :mrgreen:

Няма да има ефект !! Аз одеве писах ,че те работят на различен принцип! Сивия в покой не е на контакт ,контакт прави при налягане над 0.9 бара .А синия (той е от AFN) в покой е на контакт , при налягане над 0.25 бара вече не прави контакт! По -добре виж тоя номер със замасяването на долния датчик дали няма да даде ефект ,извади кабела от датчика и го завий на маса.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта