годината която търсиш е по-вероятно да е ADZ (след 95-та), както казаха това е наследника на ABS. Газ му се слага без проблеми /макар, че имаше една тема в раздел АВТОГАЗ, където няколко човека с такива двигатели имахме доста сходни оплаквания/. но може да погледнеш и за 2000 кубиковия, 115 конюв двигател (мисля че 2е), също се монтира обикновена газова, ако е читаво направена нямаш проблеми, колата върви определно по-добре при същия разход. И трети вариант Дизел, което е най-доброто.
Ако все пак решиш да е с газова, има едни бутилки, които на комбитата влизат перфектно в леглото на резервната, така единственото, което остава да се мота в багажника е самата гума.



Моля за съвет за Пасат
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Един глас за дизела. Предимството му се изразява преди всичко при разхода в града. Доста по - нисък от бензин/газ. Освен това не се занимаваш с поддръжка и настройка на още един агрегат /газова уредба/. ЗА ускрорение, изправарване и т.н. не говорим - разликите са огромни. А пък иначе за сравненията между бензин на газ и дизел има доста изписано. Успех в избора 

- Dan4o
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 25 сеп 2004 16:58
- Автомобил: Golf VII Highline
- Двигател: 2.0 TDI DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз карам комби с 2.0 двигател AGG, 115 к.с., края на '95 година. Не знам как е с 1.8 или дизел, но определено двулитровият пасва идеално на това купе (все пак тежи 1320 кг празно). Нямам проблеми с ускоряване, изпреварване и т.н. дори с 4 човека и пълен багажник, при включен климатик. Газ не бих му сложил никога! Разходът на бензин е 8/100 извънградско със 120 км/ч, с включен климатик отива на 8,5. В града харчи около 10-11 при спокойно каране. Почти като автоматик е (скоростите са дълги), на 5-та качва примерно баира при Ябланица с 60 км/ч без никакво затруднение. Ако на този двигател можеш да сложиш нормална газова уредба, помисли преди да вземеш 1.8.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Dan4o написа:Аз карам комби с 2.0 двигател AGG, 115 к.с., края на '95 година. Не знам как е с 1.8 или дизел, ..Почти като автоматик е (скоростите са дълги), на 5-та качва примерно баира при Ябланица с 60 км/ч без никакво затруднение. Ако на този двигател можеш да сложиш нормална газова уредба, помисли преди да вземеш 1.8.
Мислех че този двигател е доста по-як от 1,8 щото и аз изкачвам Ябланица на 5-та -на бензин без клима с 60-70км/ч.(завоите преди магистралата-нали)Проблема ми е в бавното изпреварване при скорост над 80км/ч.
При избора на мотор,дали да е 1.8 или 2.0 е важно да си прецениш при какви условия ще го караш по-често.Ако караш предимно в града и по-рядко на извънградско,1.8 е по -удачния вариант като имаш предвид,че 2.0 мотора гори с около 2 литра повече бензин в града.Ако имаш повече извънградски пътувания по-добрия избор е 2.0 мотора,който на извънградско почти няма разлика с 1.8 като разход,при по-добра динамика,доста по-добре тегли.Иначе 1.8 като цяло си върви нормално,не е бегачка,но не съм съгласен ,че се задъхва/освен ако не е с 5 човека и багаж/ и никой не може да изпревариш едва ли не .Ако е в час мотора и имаш търпение да чакаш си вдига 200 по километраж,което е напълно достатъчно .Иначе проблема с изпреварването в български условия при двупосочни натоварени пътища идва от скоростната кутия/при мен е с означение AYH,и не мога никъде да намеря данни за нея/ и особено от прекалено късата 3-та предавка,на която не може да вдигне повече от 120 със зор и затова като си с 90 км/ч като включиш на 3 в пърия момент забива и след това не особено убедително поема до 120,и оттам 4 -та до 160 и 5 нагоре ,на които си тегли вече прилично,но естествено е по-слаба от 2.0 .И двата мотора според мен са добри и на който и да се спреш няма да сгрешиш.Иначе и TDi е добър избор ако правиш повече километри,главно с оглед на по-ниския разход на гориво ,стига да имаш голям късмет да случиш на читав мотор,което не е лесно предвид възрастта на модела ,а не случиш ли ремонтите са си цифра доста по-голяма отколкото за бензиновите мотори.Успех с покупката и да се похвалиш после.
Re: Моля за съвет за Пасат
Andrey написа:Такаааа, понеже ми се увеличи фамилията, от 2 месеца мисля с какво комби да заменя Голфа. Бързам да кажа, че пробвах с търсачката, но има много мнения и ми е трудно да си съставя мнение. Много ще бъда благодарен ако дадете съвети. Почвам - спрях се на Пасат, варианта който се произвежда около 94-96г. Приготвил съм около 7-8 х. Давайте съвети - какъв двигател - 1.9 тди казват, че е супер, обаче 10 год нафта от Италия............, другата възможност е 1.8 моно инжекцион слагам газ и ГАЗ. Определено не искам пълен инжекцион заради газта. ЧУвам разни неща за пластмасови колектори /пак във връзка с газта/ Къде са слабите места? Изобщо препоръчайте вариант или пък линк за статии /на англ. или руски - бг се подразбира/.
Мерси предварително.
Бате виждам искаш Passat - model/96,искаш семейна да е и Kombi,не искаш да е diesel и още по-малко от Италя.А и казваш 7-8хилки.
Според мене ето твоето решение :
VW Passat 1.8 CL Kombi
model-1996
66 kW (90 PS), Benzin
Разбирасе можеш спокойно да го намериш под 3000 euro в Германия,зависи вече с колко екстри но това е най-доброто предложение за Passat Kombi /96-а!!!
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Андрейчо аз съм с мотор 2Е само че седан,мога да ти кажа че колата е супер с газова.За твоето комби което искаш според мен ти трябва по-голям мотор от 1.8 или дори 1.6,такаче се спираш според мен на 2.На бащами е 1.8 и мог ада ти кажа че като слеза от неговия и се кача на моя 2Е разликата е доста голяма,просто се усеща осезаемата разлика.Както обаче ти си прецениш твой е избора ,но определено съм доста доволен от моя пасат и пак почертавам никакви проблеми с газоват а,поне до сега да чукна на дърво.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Като оставим чисто техническата страна на нещата, когато аз взимах моя също бях пред тази дилема. Тогава бензина беше евтин, но независимо от всичко, това което наклони нещата към 1.8 бяха данъците и таксите - на 1.8 данъка е ~28 лева, а на 2.0 е ~ 140лева, разликата в гражданските до преди една година между двата двигателя беше 100 лева.
Тоест поддръжката на 2.0 спрямо 1.8 ми излизаше с ~ 220 лева повече на година само от данъците и таксите, което означава, че може 1.8 да го карам на бензин спрямо 2.0 на газ и пак да е по-евтино от него.
А и за тези пари поне си търси GL а не CL - екстрите са си екстри, а и не мисля, че правят проблеми.
Тоест поддръжката на 2.0 спрямо 1.8 ми излизаше с ~ 220 лева повече на година само от данъците и таксите, което означава, че може 1.8 да го карам на бензин спрямо 2.0 на газ и пак да е по-евтино от него.
А и за тези пари поне си търси GL а не CL - екстрите са си екстри, а и не мисля, че правят проблеми.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
vw16v написа:Иначе 1.8 като цяло си върви нормално,не е бегачка,но не съм съгласен ,че се задъхва/освен ако не е с 5 човека и багаж/ и никой не може да изпревариш едва ли не .Ако е в час мотора и имаш търпение да чакаш си вдига 200 по километраж,което е напълно достатъчно .
Възможно е, но по страшен наклон и по инерция щото скоростната кутия задържа

Сериозно -максималната скорост на Б4-комби 1,8Ми е173км/ч.
Много як двигател -няма разлика във вървежа когато е с пълно натоварване... но до 120-130км/ч-нагоре са легенди

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта